maandag hang ik in het café, geen vaste tijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan ben ik daar allang al niet meer, omdat ik half 9 op school al ben
En na school?
oww lange dagen maak je, onmogelijk dat we elkaar ooit nog tegenkomen, helaas helaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
maandag hang ik in het café, geen vaste tijd
dinsdag half zeven
woensdag half zeven
donderdag half zeven
vrijdag zie maandag
ja vertel mij goddomme watquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oww lange dagen maak je, onmogelijk dat we elkaar ooit nog tegenkomen, helaas helaas![]()
zo dichtbij en toch zo ver weggg
ongelooflijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja vertel mij goddomme wat
we zijn net als een auto-ongeluk. zo dichtbij, maar eigenlijk ver weg
zo daar zijn we danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ongelooflijk
Maak zelf ook lange dagen, anders zouden we tussendoor nog kunnen speeddateeen
neee niet zo gekkiequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
zo daar zijn we dan
wat een vervelend weer
en wat zijn jouw hobby's
hou je van muziek?
Hé, dat is precies zoals mijn dates gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neee niet zo gekkie
Meer zo:
Hoi alles top? Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je straks doen? Oh hemeltje het is alweer tijd! Toedels
wat een stom toeval!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hé, dat is precies zoals mijn dates gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
ik had nu bij wreck it ralph kunnen zitten
quote:
+waarom gebruik je geen handschoenen bloempj?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:33 schreef leeell het volgende:
Zou het je niet kunnen vertellen, mn bed is iig lekker warm
Iets met kwijtquote:Op woensdag 5 december 2012 09:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
+waarom gebruik je geen handschoenen bloempj?
Vanmorgen was het best lekker warm nogquote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had ik niet van je verwacht dit.Ik ben vet ingepakt alles
wat zijn berrnschoenen?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vanmorgen was het best lekker warm nogMaar nu niet meer. En ik had mijn lelijke berenschoenen niet aan
.
SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik maar zo goed dansen
[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 05-12-2012 23:39:51 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
haten opquote:
die antwoordquote:
Heyy wolfieeequote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
In navolging van mijn geanimeerde gifje van gisteren
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik maar zo goed dansenDeze ONZ / [ARG7] #769 Waar we zin hebben in Wreck-It Ralph!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyy wolfieee
Welke gifje ? ;__;lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |