):quote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vroeg het aan de leegte eigenlijk
Ja ik was druk met nietsdoen met Klip van het weekendquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je vaker posten madame. Lichtpuntje in argggg jij.
Wel billenkoek, ga maar effekes blootquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik moet iets bekennen.
Ik heb nu, net als Furdi, een hipsterbril.
Krijg ik straf?
"niks doen"quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik was druk met nietsdoen met Klip van het weekendMaar nu bak ik taart en ik heb laptop nodig voor het recept, dus nu ben ik er! HALLO!
Ja, beetje. Niet heel erge afwijking, maar wel nét genoeg voor mij om er hoofdpijn van te krijgen.quote:
Oei, dat mag alleen Furdi doen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel billenkoek, ga maar effekes bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
Puike bril hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Gek. Ziet er top uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vond het ook echt heel eng om 'm op te doen op school vandaag.
Wie zegt dat ie dat nog niet heeft gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gek. Ziet er top uit.
Furdinand zal je als een beest bespringen. Let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |