Ja bijna denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijd van de maand?
Warme kruik erop!
Voor weinig te koop bij de blokkertquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja bijna denk ik.
Heb geen kruik.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor weinig te koop bij de blokkert
Om misbruik van de foto's te voorkomen. Ik denk dat ze bang zijn voor Wageningse milieuactivisten (vergeet niet dat Folkert van der G ook een Wageningse milieuactivist was). De locatie van de proefdieren van de universiteit is dan ook strikt geheim.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Om misbruik van de foto's te voorkomen. Ik denk dat ze bang zijn voor Wageningse milieuactivisten (vergeet niet dat Folkert van der G ook een Wageningse milieuactivist was). De locatie van de proefdieren van de universiteit is dan ook strikt geheim.
Was wel leuk om te doen trouwens, dat versnijden van een big. Vandaag ook weer gedaan, vandaag bloed cyclus bekeken
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO ZIJN JULLIE DOOD?
- Bloempje.
huiliequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben helemaal ingesneeuwd, dus een hongersdood zal niet lang op zich laten wachten
Je denkt aan mequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO ZIJN JULLIE DOOD?
- Bloempje.
trustonquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had je maar een kruik moetenn kopen voor me
Ik ga dutje doen
quote:
als een baasquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo zo jij was tot laat online!
Aan jouquote:
quote:
Ik heb een hipsteroma. Ze heeft een kast voor beeldjes van uilenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeee je oma heeft een hippe ketting om hahaja![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |