Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Ten eerste is het nooit Palestina geweest. Palestina is nooit een erkend land geweest dus daar zit je al fout. Nederland was voor de Duitse bezetting gewoon een onafhankelijke staat en dat is dus heel iets anders. WOII-vergelijkingen zijn wat betreft, en zeker in dit geval, gewoon dom sorry dat ik het zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dit: In december 2011 was de staat Palestina erkend door 130 landen.
Volgens míj zijn het er inmiddels 138, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat is verreweg de meerderheid op een kleine 200 landen. En dat hebben ze allemaal officieel gedaan.
Overigens wil de waarnemersstaat volgens mij zeggen dat ze als land erkend worden, en bij de VN mogen zijn, alleen niet mogen stemmen. Maar dus wel erkend een land zijn.
Hoe het ook zij, officiele dingen of niet, het topic gaat over palestijnen (van het voormalige palestina, of het huidige, wat jij wil) en joden die ruzie hebben. De Palestijnen willen Palestina, de joden Israel. Dus vandaar dat de TT al een hele tijd Palestina en Israël is. Het gaat immers om de strijd tussen die twee. Ik vind het een prima TT die de lading dekt. Het is namelijk (in hun ogen in ieder geval) HUN land, palestijnse gebieden klinkt of je het over de oorlog hebt, Nederland was in de Tweede Wereldoorlog duits gebied. En zo zit het niet.
Nogmaals, jij vroeg of het nou wel of niet zo genoemd mocht worden, en dat mag dus nog steeds niet, doe dan het woord Palestina tussen aanhalingstekens, dat is ook acceptabel.quote:
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan jij alleen, en over het algemeen stelt men een consistente titel voor een reeks op prijs i.v.m. de herkenbaarheid.
Waarom mag het niet zo genoemd worden? Ik weet niet hoe het precies zit, 9/10de van FOK! weet niet hoe het precies zit, en we noemen het allemaal palestina. Geen probleem, maar als het in de TT staat, mag het opeens niet. Sterker nog, het is al zolang ik het volg zo, de TT, en nu is het opeens het probleem?quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vroeg of het nou wel of niet zo genoemd mocht worden, en dat mag dus nog steeds niet, doe dan het woord Palestina tussen aanhalingstekens, dat is ook acceptabel.
[..]
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.
Deze TT bestaat volgende maand twee jaar. Twee hele jaren; kennelijk heeft dat goed gewerkt. Wie ben jij om voor heel NWS te bepalen dat het maar eens anders moet?quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.
Ten eerste is het niet altijd zo geweest. Is het een tijdlang zelfs 'Palestijnen' geweest en heeft iemand het weer stiekem terugveranderd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag het niet zo genoemd worden? Ik weet niet hoe het precies zit, 9/10de van FOK! weet niet hoe het precies zit, en we noemen het allemaal palestina. Geen probleem, maar als het in de TT staat, mag het opeens niet. Sterker nog, het is al zolang ik het volg zo, de TT, en nu is het opeens het probleem?
Wat is er nou zo afgrijslijk aan een TT die al jaren zo is zo laten? Zeker als vrijwel iedereen het in de volksmond ook gewoon zo noemt?
Hoe komt het toch dat ik het als jij het zegt zoveel makkelijker aannemen kan. Zou het de manier waarop zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is punt twee, maar het is geen land in ieder geval.
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderdquote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze TT bestaat volgende maand twee jaar. Twee hele jaren; kennelijk heeft dat goed gewerkt. Wie ben jij om voor heel NWS te bepalen dat het maar eens anders moet?
Volgens mij geef ik je genoeg argumenten, hoe dan ook, op het moment dat het zo is dan mag het ook maar op dit moment is het subjectief en juist een obstakel in het vredesproces.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik het als jij het zegt zoveel makkelijker aannemen kan. Zou het de manier waarop zijn?
En ik maar denken dat dit gewoon een discussieforum was.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderd![]()
.
NWS dient objectief te zijn Disana, dit is geen objectieve TT, dat kan ik blijven herhalen maar een TT dient objectief te zijn.
Dat is geheel juist: hij was inderdaad weg, die schelm.quote:
De TT's bedoel ik.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit gewoon een discussieforum was.
De hele reeks gaat tot januari 2011 terug als Palestina en Israël, als er TT's zijn veranderd, dan is dat terecht want de reeks Laura Dekker gaan we ook niet ineens Tante Pollewop noemen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef DeParo het volgende:
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderd![]()
.
NWS dient objectief te zijn Disana, dit is geen objectieve TT, dat kan ik blijven herhalen maar een TT dient objectief te zijn.
Het is juist al eerder een punt geweest en zelfs zeer belangrijk om dan maar eens te veranderen omdat het precies datgene onderstreept waarom men nu met elkaar niet tot vrede kan geraken daar.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Palestina in de TT gaat terug tot 24-11-2009. Om er nu een punt van te maken is belachelijk.
Zie hieronder dat het niet waar is wat je zegt. Wat dat betreft is dan aan degene die het topic opent, dan moet je niet zeuren als het een keer verandert en het hoeft niet objectief te zijn, kiezen of delen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
De hele reeks gaat tot januari 2011 terug als Palestina en Israël, als er TT's zijn veranderd, dan is dat terecht want de reeks Laura Dekker gaan we ook niet ineens Tante Pollewop noemen.
Jij neemt gewoon op jouw manier wraak op de Palestijnen, heel kinderachtig en opzichtig vind ik dat. Ben er ook verder wel klaar mee, want de straks worden de mods er nog kierewiet van.
Ik had het gezienquote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens beken ik hierbij dat ik op slinkse wijze de TT naar Palestina had veranderd tijdens de korte oorlog.
Grappig dat er nu pas discussie over is.
Dat is waar , maar er stond gedurende 2012 geen Palestina, wat vreemd is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Palestina in de TT gaat terug tot 24-11-2009. Om er nu een punt van te maken is belachelijk.
Dus in de volksmond mag het wel, maar in een TT op FOK! niet? M.i. zíjn wij de volksmond. En blijkbaar is dat goed, want het is al jaren goed.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een TT dient in mijn ogen objectief te zijn.
In de volksmond komt het vaker voor, maar in de volksmond komen wel meer onzorgvuldigheden voor![]()
, daarom stel ik voor het woord Palestina tussen aanhalingstekens te zetten.
Ik mag hopen dat de TT's op FOK! geen obstakel in het vredesproces blijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik je genoeg argumenten, hoe dan ook, op het moment dat het zo is dan mag het ook maar op dit moment is het subjectief en juist een obstakel in het vredesproces.
Volgens mij zijn die daar ook onderdeel van.quote:
In een normaal topic zou ik dat helemaal met je eens zijn, het is aan degene die het topic opent, als de TT de lading maar dekt. Maar er komt zovaak gezeur uit dit topic, het is ook al enkele malen stilgelegd in het verleden, daarom is enige stabiliteit in Palestijnen vs Israeli's wel makkelijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zie hieronder dat het niet waar is wat je zegt. Wat dat betreft is dan aan degene die het topic opent, dan moet je niet zeuren als het een keer verandert en het hoeft niet objectief te zijn, kiezen of delen.
[..]
Ik heb het hier niet voor piet snot ingebracht hè. Dat jij de TT kennelijk een paar keer hebt veranderd en dat die prompt in oude stijl is veranderd, onderstreept alleen maar dat een vaste TT voor een langlopende reeks zijn nut heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het maakt eigenlijk weinig uit voor het verdere conflict denk ik.
Overigens hoeft Palestina geen land te zijn , het kan ook een gebied zijn.
Voor ieder wat wils.
He, als het aan degene die het topic opent ligt, dan heb ik er geen probleem mee. Als Disana elke keer het topic opent en noemt het 'Palestina' be my guest. Maar dan moeten ze ook niet zeiken als ik een keer het topic open en het verander.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus in de volksmond mag het wel, maar in een TT op FOK! niet? M.i. zíjn wij de volksmond. En blijkbaar is dat goed, want het is al jaren goed.
Overigens is enkel het woord Palestina wat mij betreft dus niet subjectief. En dat het eerder sneaky geprobeerd is te veranderen naar iets anders als wat de TT al jaren is, spreekt wmb ook niet echt in je voordeel.
Kijk, het scheelt al als je hier komt en zegt, zullen we de vaste TT (want dat is het) iets aanpassen zodat hij feitelijk juister is. Dan is de reactie al heel anders dan wanneer je het gewoon maar doet en hoog van de toren komt blazen als iemand er wat van zegt dat je een vaste TT zomaar uit eigen initiatief wijzigt omdat jij dat beter vindt. Er zijn namelijk nog vele andere posters in het topic, en wij hebben ook nog eens een mening.
[..]
Het is een stellingname dus wel degelijk hoe klein dan ook.quote:Ik mag hopen dat de TT's op FOK! geen obstakel in het vredesproces blijken
Nogmaals, het is dus niet al zo lang zo, onze 'representatieve' regering (;)quote:Wat mij betreft is het vrij overbodig om de TT nu te veranderen omdat het niet objectief genoeg zou zijn, terwijl het al jaren zo is, en in de volksmond altijd zo genoemd wordt. Maar je doet je best en puur feitelijk in ieder geval is VS het met je eens, dus ik zal achter eens overleggen of men het op meerdere fronten met je eens is.
Die dienen toch objectief te zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die daar ook onderdeel van.
Dat snap ik, maar daarom stel ik voor het woord Palestina tussen aanhalingstekens te zetten, dan hebben beide partijen hun zin neem ik aan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In een normaal topic zou ik dat helemaal met je eens zijn, het is aan degene die het topic opent, als de TT de lading maar dekt. Maar er komt zovaak gezeur uit dit topic, het is ook al enkele malen stilgelegd in het verleden, daarom is enige stabiliteit in Palestijnen vs Israeli's wel makkelijk
Ik irriteerde me er anders aan, kijk maar terug in de geschiedenis van de TT, zo vast was deze niet eens haha.quote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet voor piet snot ingebracht hè. Dat jij de TT kennelijk een paar keer hebt veranderd en dat die prompt in oude stijl is veranderd, onderstreept alleen maar dat een vaste TT voor een langlopende reeks zijn nut heeft.
"Mevrouw, wat kijkt u lief".quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik het als jij het zegt zoveel makkelijker aannemen kan. Zou het de manier waarop zijn?
Mij ook niet, dus we gaan eens kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef gnaeus het volgende:
Het plaatsen van persoonsgegevens van iemand waarvan nog maar moet blijken of ie er iets mee te maken heeft lijkt mij niet ok
NWS / Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd
Al opgelost, slome.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook niet, dus we gaan eens kijken
En met 'we' bedoel ik voorschrift, want die is al ijverig bezigquote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook niet, dus we gaan eens kijken
Zo ijverig dat hij hier zelfs eerder post dan ik dat hij ijverig bezig isquote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En met 'we' bedoel ik voorschrift, want die is al ijverig bezig
Ik heb het maar 1 keer veranderd omdat er Palestijnen vs. Israël stond terwijl het al jaren Palestina vs. Israël was.quote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet voor piet snot ingebracht hè. Dat jij de TT kennelijk een paar keer hebt veranderd en dat die prompt in oude stijl is veranderd, onderstreept alleen maar dat een vaste TT voor een langlopende reeks zijn nut heeft.
Gezeur om niks inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Wel degelijk gaat het hier ergens om, het is incorrect en subjectief, het is een punt van irritatie wat dat betreft, het beste vind ik het om aan TS over te laten, maar kennelijk wordt dat niet geaccepteerd.quote:
Deze keuzemogelijkheid kan ik ook mee leven.quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
Oplossing: laat het lekker aan TS om er Palestina of Palestijnen van te maken.
Zolang 't daar bij blijft vind ik alles prima.
Dat vind ik ook prima maar deeltje 113 en 114 stond er echt iets anders dan wat er nu staatquote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze keuzemogelijkheid kan ik ook mee leven.
Ach volgens jou betoog mag je Schotland of Vlaanderen ook niet benoemen omdat het geen landen zijn maar gebieden. Je bent nu gewoon echt aan het zoeken naar spijkers op laag water.quote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wel degelijk gaat het hier ergens om, het is incorrect en subjectief, het is een punt van irritatie wat dat betreft, het beste vind ik het om aan TS over te laten, maar kennelijk wordt dat niet geaccepteerd.
Je mag Gaza ook Gaza noemen, je mag de Westelijke Jordaanoever ook de Westelijke Jordaanoever noemen, dat is wat anders dan Palestina dus je vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach volgens jou betoog mag je Schotland of Vlaanderen ook niet benoemen omdat het geen landen zijn maar gebieden. Je bent nu gewoon echt aan het zoeken naar spijkers op laag water.
Volgens mij stond er ook iets anders dan de twee keuzemogelijkheden die voorschrift aandraagt.quote:Op maandag 3 december 2012 16:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima maar deeltje 113 en 114 stond er echt iets anders dan wat er nu staat![]()
.
Maar ik ga niet moeilijk doen als dit de oplossing is![]()
.
Bij die eerste had ik er wel degelijk Palestijnen van gemaakt maar laat maar, zoals gezegd, als dit de oplossing is kan ik me daar prima in vinden mooi zo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij stond er ook iets anders dan de twee keuzemogelijkheden die voorschrift aandraagt.
Dan maak jij er de volgende keer Palestijnen van, en Disana daar weer Palestina van.quote:Op maandag 3 december 2012 16:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima maar deeltje 113 en 114 stond er echt iets anders dan wat er nu staat![]()
.
Maar ik ga niet moeilijk doen als dit de oplossing is![]()
.
Volgens mij willen de bewoners van dat gebied graag die naam gebruiken. Zie het nut van je nogal gezochte strijd niet zo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je mag Gaza ook Gaza noemen, je mag de Westelijke Jordaanoever ook de Westelijke Jordaanoever noemen, dat is wat anders dan Palestina dus je vergelijking raakt kant noch wal.
Ben jij een bewoner van dat gebied, ik niet, en ik zie het gebruiken van die naam simpelweg als een obstakel naar vrede. Ik ben geen tegenstander van de uiteindelijke staat maar nu nog niet dus.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de bewoners van dat gebied graag die naam gebruiken. Zie het nut van je nogal gezochte strijd niet zo.
Willen maar niet hebben, dus beiden kan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Disana het volgende:
De hele gedachte was bij mijn weten nou juist dat er 'Palestina' staat omdat daar de strijd om gaat: de Palestijnen willen een eigen staat en Israël speelt daar een rol in.
Jammer dat je de mijns inziens gerechtvaardigde traditie van twee jaar overboord gooit omdat één user er geen vrede mee kan hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Willen maar niet hebben, dus beiden kan.
Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
Volslagen mesjokke ditquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben jij een bewoner van dat gebied, ik niet, en ik zie het gebruiken van die naam simpelweg als een obstakel naar vrede. Ik ben geen tegenstander van de uiteindelijke staat maar nu nog niet dus.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volslagen mesjokke dit. Maar goed ik ga er hier niet over verder. Wens je veel plezier met je frustraties.
Iedere user is gelijk, zijn bezwaar net zo belangrijk als de jouwe.quote:Op maandag 3 december 2012 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je de mijns inziens gerechtvaardigde traditie van twee jaar overboord gooit omdat één user er geen vrede mee kan hebben.
Omdat het een gevoelstopic is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Palestijnen correct is, waarom dan volharden in Palestina (wat niet helemaal correct is)?
Juist daarom. Ik denk dan, houd je aan het correcte, daar KAN niemand over vallen en voorkom je willekeur, de grootste gemene deler of vriendjespolitiek enzo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het een gevoelstopic is.
Geef beide kampen een botje, klaar.
Het gaat niet om mijn gelijk, het gaat om wat redelijk en logisch is. De strijd gaat om Palestina, niet om Palestijnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere user is gelijk, zijn bezwaar net zo belangrijk als de jouwe.
Dus ik geef jullie beiden gelijk, wees blij.
Je ziet hoe het pro-Palestina kamp ageert, dus dat is geen optie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik denk dan, houd je aan het correcte, daar KAN niemand over vallen en voorkom je willekeur, de grootste gemene deler of vriendjespolitiek enzo.
Strijd vóór Palestina, dóór Palestijnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn gelijk, het gaat om wat redelijk en logisch is. De strijd gaat om Palestina, niet om Palestijnen.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Frutsel het volgende:
Ongelofelijk
en dat over een topictitel
Het zit zeker heel diep. Enfin.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ziet hoe het pro-Palestina kamp ageert, dus dat is geen optie.
Gewoon doen waar je je 't prettigst bij voelt, niet-helemaal-correcte TT's zijn er wel meer.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zit zeker heel diep. Enfin.
Waarom, prima toch zo?quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Druk het dan de volgende keer gelijk de kop in ipv zelf ook ff mee te hitsen
En de naam Palestina voor het hele gebied van het huidige Israel (grenzen 1967) plus de bezette gebieden gaat veel verder terug. Eeuwen terug.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Nee: Palestijnen en Israëlietenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 06:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet het worden anders is het niet eerlijk.
Knap dat je er een grap in kan herkennen, dat lettertje teveel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
NWS / Palestijna en Israel #115 EINDELIJK!
"Palestijna"? Wat is dat nou weer voor een flauwe grap?
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegdquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knap dat je er een grap in kan herkennen, dat lettertje teveel.
Vast niet. Gun die man zijn lettertje/lolletje joh, ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegd
Je kan die extra J er wel even uithalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vast niet. Gun die man zijn lettertje/lolletje joh, ik kan er niet wakker van liggen.
Nee ik heb de vorige titel vanochtend al veranderd.. maar schijnbaar één letter vergeten weg te halen cq te veranderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegd
Doe even normaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Timmmm, je werd niet gemist als mod en ik zie je al weer constant waardeloos bezig zijn. Met voorsprong de slechtste alhier.
Dus wanneer tief je weer op?
Verbaal geweld is zeggen dat iemand waardeloos werk verricht???quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe even normaal![]()
Je kunt niet in het ene topic geweld tegen scheidsrechters veroordelen, om vervolgens één deur verderop verbaal geweld te gebruiken tegen een moderator; feitelijk ook een soort scheidsrechter.
Ik snap dat je het vervelend vindt als ik posts weghaal waarin je zegt dat mensen 'op moeten kankeren'. Ik denk echter dat dat eerder op jouw communicatieve vaardigheden slaat als op mijn functioneren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Timmmm, je werd niet gemist als mod en ik zie je al weer constant waardeloos bezig zijn. Met voorsprong de slechtste alhier.
Dus wanneer tief je weer op?
Over die kwaliteitspost had ik het nog geeneens, zie het tijdstip. Het is meer je gehele ouvre, tIiIiimM.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend vindt als ik posts weghaal waarin je zegt dat mensen 'op moeten kankeren'. Ik denk echter dat dat eerder op jouw communicatieve vaardigheden slaat als op mijn functioneren.
En het zijn vijf emmen en geen hoofdletter godverdomme
Werkt die ook gratis?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat je het kan managen. Als je erover wil praten kan ik wel aan het nummer van een goede psycholoog komen, misschien kan hij je helpen ermee om te gaan
Hier kan ik zo makkelijk een 'je moeder' grap over maken, maar ik doe het niet! Ik ben trots op mezelf, wat een beheersingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |