Willen maar niet hebben, dus beiden kan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Disana het volgende:
De hele gedachte was bij mijn weten nou juist dat er 'Palestina' staat omdat daar de strijd om gaat: de Palestijnen willen een eigen staat en Israël speelt daar een rol in.
Jammer dat je de mijns inziens gerechtvaardigde traditie van twee jaar overboord gooit omdat één user er geen vrede mee kan hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Willen maar niet hebben, dus beiden kan.
Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
Volslagen mesjokke ditquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben jij een bewoner van dat gebied, ik niet, en ik zie het gebruiken van die naam simpelweg als een obstakel naar vrede. Ik ben geen tegenstander van de uiteindelijke staat maar nu nog niet dus.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volslagen mesjokke dit. Maar goed ik ga er hier niet over verder. Wens je veel plezier met je frustraties.
Iedere user is gelijk, zijn bezwaar net zo belangrijk als de jouwe.quote:Op maandag 3 december 2012 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je de mijns inziens gerechtvaardigde traditie van twee jaar overboord gooit omdat één user er geen vrede mee kan hebben.
Omdat het een gevoelstopic is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Palestijnen correct is, waarom dan volharden in Palestina (wat niet helemaal correct is)?
Juist daarom. Ik denk dan, houd je aan het correcte, daar KAN niemand over vallen en voorkom je willekeur, de grootste gemene deler of vriendjespolitiek enzo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het een gevoelstopic is.
Geef beide kampen een botje, klaar.
Het gaat niet om mijn gelijk, het gaat om wat redelijk en logisch is. De strijd gaat om Palestina, niet om Palestijnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere user is gelijk, zijn bezwaar net zo belangrijk als de jouwe.
Dus ik geef jullie beiden gelijk, wees blij.
Je ziet hoe het pro-Palestina kamp ageert, dus dat is geen optie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik denk dan, houd je aan het correcte, daar KAN niemand over vallen en voorkom je willekeur, de grootste gemene deler of vriendjespolitiek enzo.
Strijd vóór Palestina, dóór Palestijnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn gelijk, het gaat om wat redelijk en logisch is. De strijd gaat om Palestina, niet om Palestijnen.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Frutsel het volgende:
Ongelofelijk
en dat over een topictitel
Het zit zeker heel diep. Enfin.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ziet hoe het pro-Palestina kamp ageert, dus dat is geen optie.
Gewoon doen waar je je 't prettigst bij voelt, niet-helemaal-correcte TT's zijn er wel meer.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zit zeker heel diep. Enfin.
Waarom, prima toch zo?quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Druk het dan de volgende keer gelijk de kop in ipv zelf ook ff mee te hitsen
En de naam Palestina voor het hele gebied van het huidige Israel (grenzen 1967) plus de bezette gebieden gaat veel verder terug. Eeuwen terug.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Palestina in de TT gaat terug tot 24-11-2009. Om er nu een punt van te maken is belachelijk.
Nee: Palestijnen en Israëlietenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 06:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet het worden anders is het niet eerlijk.
Knap dat je er een grap in kan herkennen, dat lettertje teveel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
NWS / Palestijna en Israel #115 EINDELIJK!
"Palestijna"? Wat is dat nou weer voor een flauwe grap?
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegdquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knap dat je er een grap in kan herkennen, dat lettertje teveel.
Vast niet. Gun die man zijn lettertje/lolletje joh, ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegd
Je kan die extra J er wel even uithalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vast niet. Gun die man zijn lettertje/lolletje joh, ik kan er niet wakker van liggen.
Nee ik heb de vorige titel vanochtend al veranderd.. maar schijnbaar één letter vergeten weg te halen cq te veranderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
DeParo zal vast niet per ongeluk die extra letter hebben ingevoegd
Doe even normaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Timmmm, je werd niet gemist als mod en ik zie je al weer constant waardeloos bezig zijn. Met voorsprong de slechtste alhier.
Dus wanneer tief je weer op?
Verbaal geweld is zeggen dat iemand waardeloos werk verricht???quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe even normaal![]()
Je kunt niet in het ene topic geweld tegen scheidsrechters veroordelen, om vervolgens één deur verderop verbaal geweld te gebruiken tegen een moderator; feitelijk ook een soort scheidsrechter.
Ik snap dat je het vervelend vindt als ik posts weghaal waarin je zegt dat mensen 'op moeten kankeren'. Ik denk echter dat dat eerder op jouw communicatieve vaardigheden slaat als op mijn functioneren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Timmmm, je werd niet gemist als mod en ik zie je al weer constant waardeloos bezig zijn. Met voorsprong de slechtste alhier.
Dus wanneer tief je weer op?
Over die kwaliteitspost had ik het nog geeneens, zie het tijdstip. Het is meer je gehele ouvre, tIiIiimM.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend vindt als ik posts weghaal waarin je zegt dat mensen 'op moeten kankeren'. Ik denk echter dat dat eerder op jouw communicatieve vaardigheden slaat als op mijn functioneren.
En het zijn vijf emmen en geen hoofdletter godverdomme
Werkt die ook gratis?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat je het kan managen. Als je erover wil praten kan ik wel aan het nummer van een goede psycholoog komen, misschien kan hij je helpen ermee om te gaan
Hier kan ik zo makkelijk een 'je moeder' grap over maken, maar ik doe het niet! Ik ben trots op mezelf, wat een beheersingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |