abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119882122
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
:')

je bedoelde dat die scheids het verdiende he
geef nou maar toe
pi_119882125

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 03-12-2012 15:59:26 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_119882162
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

:')

je bedoelde dat scheids het verdiende he
geef nou maar toe
Nee, je begrijpt het dus echt niet, zo jammer.... :'(
pi_119882185
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het dus echt niet, zo jammer.... :'(
als jij het maar niet wilt uitleggen :'(
  maandag 3 december 2012 @ 15:43:10 #180
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_119882215
Ook ongelofelijk dat deze jongens kickboxs lessen hebben gehad...Ongelofelijk.
pi_119882219
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zijn er meer dan vier of vijf.
Het is ook het elftal
  maandag 3 december 2012 @ 15:43:53 #182
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119882238
Het wordt toch steeds gekker, eerst wordt er een bejaarde dood getrapt. Nu jongeren die grensrechter in elkaar slaan :N
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119882267
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Het is ook het elftal
Ja, en er staat duidelijk dat er vier of vijf hebben geschopt en geslagen, dus dan is het niet netjes al hun namen er op te gooien, en zoals iemand anders deed nog verdere gegevens erbij zetten.
pi_119882290
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je moet wel zeker weten dat hij een van hun was.
Ik ben niet in de positie hier iets mee te doen. Behalve mijn gal spuwen over dom geweld dat veeeeeeul te laag bestraft wordt in Nederland. Het is godverdomme onveiliger in Nederland dan in Colombia.
Maar als ik familie van de scheids zou zijn, of een andere getuige die heeft gezien wie precies welke rol had op de apenrots, dan zou ik daar zeker iets mee doen ja.

De "recht"bank doet geen recht aan een coma, zoveel is zeker.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_119882317
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef sonnyspek het volgende:
Ook ongelofelijk dat deze jongens kickboxs lessen hebben gehad...Ongelofelijk.
Die burgemeester van Gouda!! 8)7 :|W

pi_119882334
Nou El-Matador, ik denk toch echt niet dat NL onveiliger is dan Columbia. Daar zijn zulke knokpartijen vast zo normaal dat ze het nieuws niet eens halen. :')
pi_119882342
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef Dos37 het volgende:
Het wordt toch steeds gekker, eerst wordt er een bejaarde dood getrapt. Nu jongeren die grensrechter in elkaar slaan :N
Geloof mij, dit zal ook niet het laatste nieuwsbericht zijn helaas tenzij al dat respectloze kut tuig in heropvoedingskampen gestopt worden.
  maandag 3 december 2012 @ 15:47:33 #188
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_119882370
Je bedenkt je als grensrechter wel drie keer voor je een doelpunt afvlagt voor buitenspel op deze manier...
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_119882391
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
Je bedenkt je als grensrechter wel drie keer voor je een doelpunt afvlagt voor buitenspel op deze manier...
Zal best dat hij er als hij nog bijkomt ook noooooit geen zin meer in heeft.
  maandag 3 december 2012 @ 15:49:37 #190
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_119882439
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zal best dat hij er als hij nog bijkomt ook noooooit geen zin meer in heeft.
Dat denk ik ook, maar er zijn nog wel meer grensrechters. Iets zegt me dat die er liever niet achteraan gaan richting ziekenhuis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_119882459
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dat kan nooit kloppen, Marokkanen eten toch helemaal geen varkensvlees :? .
Damn! :')
Denk eens na!
  maandag 3 december 2012 @ 15:52:58 #192
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119882558
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk eens na!
Ik snapte hem niet, maar toen ging ik nog eens lezen en :D :@ , nu snap ik hem wel. Dacht nl. dat dat bij de hobby's stond ofzo :D .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_119882560
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou El-Matador, ik denk toch echt niet dat NL onveiliger is dan Columbia. Daar zijn zulke knokpartijen vast zo normaal dat ze het nieuws niet eens halen. :')
Sorry, ik heb er een iets betere kijk op dan jij. Geeft niet, maar laat het me dan uitleggen.

In Colombia komt "geweld" (het is meer bedreiging) voor. En die kans loop je als normale toerist of bewoner. Met een mes of pistool van je waardevolle spullen beroofd worden. Dat kan. Maar; dat kan je voor een groot deel voorkomen. Als je die elementaire regels in acht neemt, kan je prima veilig leven.

In een jaar hier in Latijns-Amerika heb ik:
0 dronken gevechten
0 schietpartijen door mannen die geweigerd zijn en al maaiend een complete rij neermaaien (Gorinchem eind jaren 90)
0 gevallen van zinloos geweld
0 gevallen gezien van racisme
0 gevallen van "hey, wat mot je, je kijkt naar mijn vriendin"
0 agressieve cokegebruikers (toegegeven; er wordt sowieso bizar weinig coke gebruikt, dus de kans een agressieve te treffen is al veul kleiner dan in Nederland)
gezien

Bekijk Nederland eens. Een land waar je volledig uit het niets, door een stel rifapen of net zo strontvervelende Nederlandse Tokkies (Haren, iemand?) in een coma getrapt, geslagen of gereden kan worden. Door straatracend, kickboksend tuig.

EN; dat tuig is volledig vrij in wat ze doen. Zelfs ALS ze al gepakt worden (in 1,8% van de gevallen :r :r ), dan worden ze ZO licht gestraft dat ze er geen reet van leren. Ze zijn vogelvrij om Nederland volledig te vernielen.

Een homo in Amsterdam is minder veilig dan in Bogotá of Mexico D.F.

Ja, ik durf de bewering keihard te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 03-12-2012 15:58:19 ]

pi_119882563
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dat kan nooit kloppen, Marokkanen eten toch helemaal geen varkensvlees :? .
En ze drinken ook noooooit alcohol, yeah right!
pi_119882586
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk eens na!
_O-

dames toch! :*

pi_119882632
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

En ze drinken ook noooooit alcohol, yeah right!
Je hebt gelijk. De biertaxi vergeten. Zal het gezin Fayed vast van houden, zo'n lekker biertje bij de voetbal/kickbokstraining. Een nieuwe sport; Badr Hari doet het tenslotte ook met een Gullit. :7

pi_119882658
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Ik snapte hem niet, maar toen ging ik nog eens lezen en :D :@ , nu snap ik hem wel. Dacht nl. dat dat bij de hobby's stond ofzo :D .
;)
pi_119882678
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 08:02 schreef Scorpie het volgende:
Die achternamen _O_
Was te verwachten toch? Die mannetjes lopen gewoon allemaal met een trauma rond, voor de rest zijn het lieve en goeie jongens :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_119882844
quote:
12s.gif Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry, ik heb er een iets betere kijk op dan jij. Geeft niet, maar laat het me dan uitleggen.

In Colombia komt "geweld" (het is meer bedreiging) voor. En die kans loop je als normale toerist of bewoner. Met een mes of pistool van je waardevolle spullen beroofd worden. Dat kan. Maar; dat kan je voor een groot deel voorkomen. Als je die elementaire regels in acht neemt, kan je prima veilig leven.

In een jaar hier in Latijns-Amerika heb ik:
0 dronken gevechten
0 schietpartijen door mannen die geweigerd zijn en al maaiend een complete rij neermaaien (Gorinchem eind jaren 90)
0 gevallen van zinloos geweld
0 gevallen gezien van racisme
0 gevallen van "hey, wat mot je, je kijkt naar mijn vriendin"
0 agressieve cokegebruikers (toegegeven; er wordt sowieso bizar weinig coke gebruikt, dus de kans een agressieve te treffen is al veul kleiner dan in Nederland)
gezien

Bekijk Nederland eens. Een land waar je volledig uit het niets, door een stel rifapen of net zo strontvervelende Nederlandse Tokkies (Haren, iemand?) in een coma getrapt, geslagen of gereden kan worden door straatracend, kickboksend tuig.

EN; dat tuig is volledig vrij in wat ze doen. Zelfs ALS ze al gepakt worden (in 1,8% van de gevallen :r :r ), dan worden ze ZO licht gestraft dat ze er geen reet van leren. Ze zijn vogelvrij om Nederland volledig te vernielen.

Een homo in Amsterdam is minder veilig dan in Bogotá of Mexico D.F.

Ja, ik durf de bewering keihard te maken.
Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.
Er worden vele mensen meer daar bedreigd en vermoord, maar die hebben geen stem, zoals hier. Gelukkig maar, dat we hier kunnen klagen met z'n allen hoe slecht het is. En voor die mensen zoals de scheids is het ook kut. Maar in Colombia is het kutter, zeker weten.
pi_119882860
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.
Er worden vele mensen meer daar bedreigd en vermoord, maar die hebben geen stem, zoals hier. Gelukkig maar, dat we hier kunnen klagen met z'n allen hoe slecht het is. En voor die mensen zoals de scheids is het ook kut. Maar in Colombia is het kutter, zeker weten.
Waar baseer je die kennis op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')