Nee, je begrijpt het dus echt niet, zo jammer....quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
je bedoelde dat scheids het verdiende he
geef nou maar toe
als jij het maar niet wilt uitleggenquote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het dus echt niet, zo jammer....
Het is ook het elftalquote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zijn er meer dan vier of vijf.
Ja, en er staat duidelijk dat er vier of vijf hebben geschopt en geslagen, dus dan is het niet netjes al hun namen er op te gooien, en zoals iemand anders deed nog verdere gegevens erbij zetten.quote:
Ik ben niet in de positie hier iets mee te doen. Behalve mijn gal spuwen over dom geweld dat veeeeeeul te laag bestraft wordt in Nederland. Het is godverdomme onveiliger in Nederland dan in Colombia.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je moet wel zeker weten dat hij een van hun was.
Die burgemeester van Gouda!!quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef sonnyspek het volgende:
Ook ongelofelijk dat deze jongens kickboxs lessen hebben gehad...Ongelofelijk.
Geloof mij, dit zal ook niet het laatste nieuwsbericht zijn helaas tenzij al dat respectloze kut tuig in heropvoedingskampen gestopt worden.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef Dos37 het volgende:
Het wordt toch steeds gekker, eerst wordt er een bejaarde dood getrapt. Nu jongeren die grensrechter in elkaar slaan
Zal best dat hij er als hij nog bijkomt ook noooooit geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
Je bedenkt je als grensrechter wel drie keer voor je een doelpunt afvlagt voor buitenspel op deze manier...
Dat denk ik ook, maar er zijn nog wel meer grensrechters. Iets zegt me dat die er liever niet achteraan gaan richting ziekenhuis.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zal best dat hij er als hij nog bijkomt ook noooooit geen zin meer in heeft.
Damn!quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen, Marokkanen eten toch helemaal geen varkensvlees.
Ik snapte hem niet, maar toen ging ik nog eens lezen enquote:
Sorry, ik heb er een iets betere kijk op dan jij. Geeft niet, maar laat het me dan uitleggen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou El-Matador, ik denk toch echt niet dat NL onveiliger is dan Columbia. Daar zijn zulke knokpartijen vast zo normaal dat ze het nieuws niet eens halen.
En ze drinken ook noooooit alcohol, yeah right!quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen, Marokkanen eten toch helemaal geen varkensvlees.
quote:
Je hebt gelijk. De biertaxi vergeten. Zal het gezin Fayed vast van houden, zo'n lekker biertje bij de voetbal/kickbokstraining. Een nieuwe sport; Badr Hari doet het tenslotte ook met een Gullit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En ze drinken ook noooooit alcohol, yeah right!
quote:Op maandag 3 december 2012 15:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet, maar toen ging ik nog eens lezen en![]()
, nu snap ik hem wel. Dacht nl. dat dat bij de hobby's stond ofzo
.
Was te verwachten toch? Die mannetjes lopen gewoon allemaal met een trauma rond, voor de rest zijn het lieve en goeie jongensquote:
Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er een iets betere kijk op dan jij. Geeft niet, maar laat het me dan uitleggen.
In Colombia komt "geweld" (het is meer bedreiging) voor. En die kans loop je als normale toerist of bewoner. Met een mes of pistool van je waardevolle spullen beroofd worden. Dat kan. Maar; dat kan je voor een groot deel voorkomen. Als je die elementaire regels in acht neemt, kan je prima veilig leven.
In een jaar hier in Latijns-Amerika heb ik:
0 dronken gevechten
0 schietpartijen door mannen die geweigerd zijn en al maaiend een complete rij neermaaien (Gorinchem eind jaren 90)
0 gevallen van zinloos geweld
0 gevallen gezien van racisme
0 gevallen van "hey, wat mot je, je kijkt naar mijn vriendin"
0 agressieve cokegebruikers (toegegeven; er wordt sowieso bizar weinig coke gebruikt, dus de kans een agressieve te treffen is al veul kleiner dan in Nederland)
gezien
Bekijk Nederland eens. Een land waar je volledig uit het niets, door een stel rifapen of net zo strontvervelende Nederlandse Tokkies (Haren, iemand?) in een coma getrapt, geslagen of gereden kan worden door straatracend, kickboksend tuig.
EN; dat tuig is volledig vrij in wat ze doen. Zelfs ALS ze al gepakt worden (in 1,8% van de gevallen![]()
), dan worden ze ZO licht gestraft dat ze er geen reet van leren. Ze zijn vogelvrij om Nederland volledig te vernielen.
Een homo in Amsterdam is minder veilig dan in Bogotá of Mexico D.F.
Ja, ik durf de bewering keihard te maken.
Waar baseer je die kennis op?quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.
Er worden vele mensen meer daar bedreigd en vermoord, maar die hebben geen stem, zoals hier. Gelukkig maar, dat we hier kunnen klagen met z'n allen hoe slecht het is. En voor die mensen zoals de scheids is het ook kut. Maar in Colombia is het kutter, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |