Zonder enige kennis maar met de typische Nederlandse vooroordelenquote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.
Er worden vele mensen meer daar bedreigd en vermoord, maar die hebben geen stem, zoals hier. Gelukkig maar, dat we hier kunnen klagen met z'n allen hoe slecht het is. En voor die mensen zoals de scheids is het ook kut. Maar in Colombia is het kutter, zeker weten.
Breng een goed punt in, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over die zogenaamd Hollandse mongolen hebben ipv Coluombiaanse?
Ik vraag het aan nummerzoveel. Heeft die daar gewoond, of is het iets wat ze op internet ziet, heeft ze daar bronnen voor, of spuit ze enkel haar denkbeelden in dit topic.quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Serieus ?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/colombia
Gewoon een zeer ernstig gebrek aan respect voor de medemens, dit soort jongens hebben dringend behoefte aan complete heropvoeding want hun ouders hebben er een potje van gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is puur apengedrag. Zet er een camera op en een David Atterboroughstem onder en het zijn niets meer dan treiterende bavianen.
Maar die bavianen weten niet beter.
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag het aan nummerzoveel. Heeft die daar gewoond, of is het iets wat ze op internet ziet, heeft ze daar bronnen voor, of spuit ze enkel haar denkbeelden in dit topic.
? Waar zie je mijn mening over nederland vs colombia?quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...
Zeg flapdrol, wat de PVV er nu weer mee te maken heeft is mij een raadsel... Maar zelfs op wikipedia staat dat Colombia nog een lange weg te gaan heeft qua mensenrechten en vrouwenrechten, dus daarom noemde ik die voorbeelden in mijn vorige post.quote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nummer_zoveel heeft een documentaire uit 1995 over Colombia gezien en denkt dat het land nog steeds zo is.
Ik ben echt geschokt door zoveel domme blindheid. Echt ernstig, als je zo vastgeroest zit in verkeerde vooroordelen.
En dan een hoop commentaar op "bekrompen" PVV'ers...
Nou, na een bericht als dit zou je het bijna gaan denken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, na een bericht als dit zou je het bijna gaan denken.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.
Ach, een been van een 16 jarig meisje breken omdat ze geen sigaret geeft, iemand in een coma slaan omdat hij vlagt, een oude man in elkaar hoeken omdat hij een broodje vlees eet..quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
Mishandelde grensrechter Almere overleden
Jezusquote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |