Zonder enige kennis maar met de typische Nederlandse vooroordelenquote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en als in Colombia een homo in elkaar wordt geslagen, een vrouw verkracht of een kind vermoord door drugsdealers zal het geen enkele krant halen en zal jij het niet eens weten El-Matador, ook al woon je er.
Er worden vele mensen meer daar bedreigd en vermoord, maar die hebben geen stem, zoals hier. Gelukkig maar, dat we hier kunnen klagen met z'n allen hoe slecht het is. En voor die mensen zoals de scheids is het ook kut. Maar in Colombia is het kutter, zeker weten.
Breng een goed punt in, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over die zogenaamd Hollandse mongolen hebben ipv Coluombiaanse?
Ik vraag het aan nummerzoveel. Heeft die daar gewoond, of is het iets wat ze op internet ziet, heeft ze daar bronnen voor, of spuit ze enkel haar denkbeelden in dit topic.quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Serieus ?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/colombia
Gewoon een zeer ernstig gebrek aan respect voor de medemens, dit soort jongens hebben dringend behoefte aan complete heropvoeding want hun ouders hebben er een potje van gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is puur apengedrag. Zet er een camera op en een David Atterboroughstem onder en het zijn niets meer dan treiterende bavianen.
Maar die bavianen weten niet beter.
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag het aan nummerzoveel. Heeft die daar gewoond, of is het iets wat ze op internet ziet, heeft ze daar bronnen voor, of spuit ze enkel haar denkbeelden in dit topic.
? Waar zie je mijn mening over nederland vs colombia?quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...
Zeg flapdrol, wat de PVV er nu weer mee te maken heeft is mij een raadsel... Maar zelfs op wikipedia staat dat Colombia nog een lange weg te gaan heeft qua mensenrechten en vrouwenrechten, dus daarom noemde ik die voorbeelden in mijn vorige post.quote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nummer_zoveel heeft een documentaire uit 1995 over Colombia gezien en denkt dat het land nog steeds zo is.
Ik ben echt geschokt door zoveel domme blindheid. Echt ernstig, als je zo vastgeroest zit in verkeerde vooroordelen.
En dan een hoop commentaar op "bekrompen" PVV'ers...
Nou, na een bericht als dit zou je het bijna gaan denken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je serieus van mening bent dat Nederland onveilger is dan Colmbia.. ja. dan.. tsja...
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, na een bericht als dit zou je het bijna gaan denken.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.
Ach, een been van een 16 jarig meisje breken omdat ze geen sigaret geeft, iemand in een coma slaan omdat hij vlagt, een oude man in elkaar hoeken omdat hij een broodje vlees eet..quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw wat maffe wereldbeeld denk ik.
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
Mishandelde grensrechter Almere overleden
Jezusquote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
Jeugdstrafrecht.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leek al erg veel op eerdere situaties van mensen die op hun hoofd waren geslagen en uren later ineens buiten westen raakten.
Dan is er toch ongemerkt een bloeding.
Wat een eikeltjes ook zeg! Hopelijk worden dat flinke straffen en niet zo lafjes als bij die Facebook-moord, omdat ze minderjarig zijn.
Kans is zeer gering, en al helemaal bij een mishandeling.quote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Perrin het volgende:
Hopelijk worden de moordenaars volgens het volwassenenstrafrecht veroordeeld.
Maar ze werken wel altijd goed samen. Je zult nooit zien dat zo'n arme lieve jongen zo'n disrespectvolle grensrechter in zijn eentje tot pulp moet trappen. Hij krijgt wel hulp.quote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, na een bericht als dit zou je het bijna gaan denken.
Echt abnormaal, de agressie van dit soort lieve jongens.
Als dat bij de facebookmoord niet gebeurt, weinig kans dat ze dat hier wel gaan krijgen. Die komen er met 2 jaar staatshotel vanaf..quote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Perrin het volgende:
Hopelijk worden de moordenaars volgens het volwassenenstrafrecht veroordeeld.
Het is een broodje aap dat je dat je van wat zinloze opwinding een hartaanval krijgtquote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik word heel boos als ik weer de termen rifaap, apen uit de jungle of soortgelijke terminologie tegenkom. Probeer dat te vermijden, want dat is slecht voor mijn hart. Mocht ik er een hartaanval aan overhouden, klaag ik jullie allemaal aan.
Inderdaad ze krijgen kickboxles om zichzelf te beheersenquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
Wat een misselijk makend nieuws dit.
De daders kunnen niet hard genoeg gestraft worden!
Die hadden ze al.quote:Op maandag 3 december 2012 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad ze krijgen kickboxles om zichzelf te beheersen
Zal wel goed zijn voor hun credibility.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
twitter:dezzmond twitterde op maandag 03-12-2012 om 16:28:48Die hele sport afschaffen. Verschrikkelijk... RT @NOS: Mishandelde grensrechter overleden http://t.co/S87gxp1m reageer retweet
Stilte.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
Als mensen zich niet meer normaal kunnen gedragen is het hoog tijd, ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Kurzweil het volgende:
Oh ja, krijgen we weer van dit soort idiotentwitter:dezzmond twitterde op maandag 03-12-2012 om 16:28:48Die hele sport afschaffen. Verschrikkelijk... RT @NOS: Mishandelde grensrechter overleden http://t.co/S87gxp1m reageer retweet
quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Kurzweil het volgende:
Oh ja, krijgen we weer van dit soort idiotentwitter:dezzmond twitterde op maandag 03-12-2012 om 16:28:48Die hele sport afschaffen. Verschrikkelijk... RT @NOS: Mishandelde grensrechter overleden http://t.co/S87gxp1m reageer retweet
Oh nee toch.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Kurzweil het volgende:
Vreselijk!quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Kurzweil het volgende:
Ik zou het wel weten. Nee, dat kan ik niet. Rode waas voor mijn ogen en de smaak van bloed op mijn tong.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens de zoon van die grensrechter zijn.
Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
eerste klap van achteren in zijn nek, als je dan tegen de vlakte gaat is het al klaar, dan schoppen ze met 3 man op je in.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou hij is dood http://www.powned.tv/nieu(...)nsrechter_overl.html
Een volwassen man van 41 die zich dood laten trappen door 2 blagen van 15 en 16... hoe kan dat?
En met resultaat.quote:
Yep. Ik ben vorig jaar door 2 culturele verrijkingen met een boksbeugel in elkaar gebeukt. Toen werd ik toch in de scan gegooid in het ziekenhuis om te kijken of er geen interne bloedingen waren.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leek al erg veel op eerdere situaties van mensen die op hun hoofd waren geslagen en uren later ineens buiten westen raakten.
Dan is er toch ongemerkt een bloeding.
Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
Tuurlijk niet, wat een onzin. Dan botvieren ze hun frustraties wel ergens anders op.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als mensen zich niet meer normaal kunnen gedragen is het hoog tijd, ja.
Dat is ook de hele klap voor de familie, eerst word je vader/man helemaal in elkaar getrapt door dit soort juweeltjes, vervolgens spreekt te rechten een minimale straf uit want het zijn zulke lieve jongens met nog een hele toekomst voor zich... dat is dan de tweede klapquote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze hebben mooi geleerd hoe je iemand effectief kan afmakenquote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En met resultaat.
Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En met resultaat.
Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit!quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.
Het wachten is op de stille tocht en het protest om de daders vrij te laten wegens discriminatie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit!![]()
Het is toch altijd heel normaal dat deze mannekes in groepjes mensen aftuigen? Het is dat ik het aan lafheid wijd want anders zou je denken dat het een bewuste strategie zou zijn om onder de straf uit te komen die ze verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
Stuur ze dan gelijk naar de schietvereniging.quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
incidentje. moet kunnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!
Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de dadersquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!
He ben je weer blauw?quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik word heel boos als ik weer de termen rifaap, apen uit de jungle of soortgelijke terminologie tegenkom. Probeer dat te vermijden, want dat is slecht voor mijn hart. Mocht ik er een hartaanval aan overhouden, klaag ik jullie allemaal aan.
We hebben een SC weet jequote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He ben je weer blauw?
Waarom werk je eigenlijk gratis?Wil je ook voor mij gratis komen werken?
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerste klap van achteren in zijn nek, als je dan tegen de vlakte gaat is het al klaar, dan schoppen ze met 3 man op je in.
SSDDquote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de daders
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
Dat dus. Kom, we leren wat ongeciviliseerd tuig hoe ze iemand het beste kunnen afmaken, sounds like a planquote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.
Je moet in je vrije tijd ook niet gaan vlaggen als het geen Koninginnedag is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef tinoburg het volgende:
Verschrikkelijk, dan ben je vrijwilliger bij een voetbalclub ,sta je zo je best te doen in je vrije weekend,,
Vroeger werd de grens gewoon met een karabijn bewaaktquote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voortaan maar de grensrechters en scheidrechter van deze risico wedstrijden voorzien van: een busje traangas, taser, handboeien en gummiknuppel?
Ik zie die ambtenaar al achter z'n bureau zitten: 'Ze wonen in een achterstandswijk waar je niet normaal over straat kunt, dat zullen vast lieve jongens zijn. Laten we ze kickboxles aanbieden, dan worden ze wat weerbaarder.'.quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Kom, we leren wat ongeciviliseerd tuig hoe ze iemand het beste kunnen afmaken, sounds like a plan
Tja. Misschien leef ik nog ten onrechte in de veronderstelling dat je toch veel sterker bent dan zo'n pre-puber weet je.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
Neuh, gewoon schieten met scherp zoals we op Holland Spoor deden.quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voortaan maar de grensrechters en scheidrechter van deze risico wedstrijden voorzien van: een busje traangas, taser, handboeien en gummiknuppel?
77b Strafrecht.quote:
Komen er zo weer demonstraties in de trend van "We love U Murat"?quote:Op maandag 3 december 2012 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon schieten met scherp zoals we op Holland Spoor deden.
Dat gebeurde laatst toch al in een zaak?quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Nou we hebben net gezien wat de maximale straf voor moord daaronder is, dit is doodslag dus dat wordt een half jaartje.quote:
Het zijn slechts zeer beschrijvende en milde termen voor wat er in Nederland op verschillende plekken gaande is. Het is puur apengedrag, zonder racistische connotatie. Je ziet het net zo goed bij de blanke Harense bendes.quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Nou precies, stel je eens voor man, echt niet normaal, maakt mij zo boos dit!quote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Zeroku het volgende:
Bijzonder treurig verder, natuurlijk. Mijn vader fluit al ruim 25 jaar jeugd, senioren en dameselftallen. Moet er niet aan denken dat hem zoiets zou overkomen.
"het was zo'n goeie jongen" "deed nooit iemand kwaad"quote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Komen er zo weer demonstraties in de trend van "We love U Murat"?
Huh, issie dood??quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als je de TT leest lopen de rillingen over je rug. Dat zoiets is gebeurd in Nederland.
Een half jaartje? Vind ik best heftig hoor voor een simpele vergissing. Deze mannen gingen gewoon even verhaal halen en nu moeten ze straks daarvoor een hoge prijs betalenquote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou we hebben net gezien wat de maximale straf voor moord daaronder is, dit is doodslag dus dat wordt een half jaartje.
Volwassenerecht wordt zelden toegepast op jongeren - ga de jurisprudentie maar op na- aangezien je daarmee het jeugdstrafrecht bij delicten zoals ernstige mishandeling, doodslag of moord te niet mee doet. Alleen bij ernstige strafbare feiten wordt hier van afgeweken.quote:
Nee man, dat is discriminatie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we geen demonstratie opzetten tegen geweld door allochtonen? Malieveldje dit dat. We weten namelijk allemaal dat dit ook gepland was.
'Ze waren net weer op het goede pad, wat is nou een inbraakje, dan ben je toch niet gelijk crimineel?'quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een half jaartje? Vind ik best heftig hoor voor een simpele vergissing. Deze mannen gingen gewoon even verhaal halen en nu moeten ze straks daarvoor een hoge prijs betalen![]()
Zulke goeie jongens en dan voor de rest van hun leven gebrandmerkt
Het zal nooit op een eerlijke face-to-face manier gebeuren. Ook zijn ze getrained in kickboxen met subsidiequote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
Je vergeet het gouden hart en de drie banen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"het was zo'n goeie jongen" "deed nooit iemand kwaad"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |