Vroeger werd de grens gewoon met een karabijn bewaaktquote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voortaan maar de grensrechters en scheidrechter van deze risico wedstrijden voorzien van: een busje traangas, taser, handboeien en gummiknuppel?
Ik zie die ambtenaar al achter z'n bureau zitten: 'Ze wonen in een achterstandswijk waar je niet normaal over straat kunt, dat zullen vast lieve jongens zijn. Laten we ze kickboxles aanbieden, dan worden ze wat weerbaarder.'.quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Kom, we leren wat ongeciviliseerd tuig hoe ze iemand het beste kunnen afmaken, sounds like a plan
Tja. Misschien leef ik nog ten onrechte in de veronderstelling dat je toch veel sterker bent dan zo'n pre-puber weet je.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
Neuh, gewoon schieten met scherp zoals we op Holland Spoor deden.quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voortaan maar de grensrechters en scheidrechter van deze risico wedstrijden voorzien van: een busje traangas, taser, handboeien en gummiknuppel?
77b Strafrecht.quote:
Komen er zo weer demonstraties in de trend van "We love U Murat"?quote:Op maandag 3 december 2012 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon schieten met scherp zoals we op Holland Spoor deden.
Dat gebeurde laatst toch al in een zaak?quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
Nou we hebben net gezien wat de maximale straf voor moord daaronder is, dit is doodslag dus dat wordt een half jaartje.quote:
Het zijn slechts zeer beschrijvende en milde termen voor wat er in Nederland op verschillende plekken gaande is. Het is puur apengedrag, zonder racistische connotatie. Je ziet het net zo goed bij de blanke Harense bendes.quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik word heel boos als ik weer de termen rifaap, apen uit de jungle of soortgelijke terminologie tegenkom. Probeer dat te vermijden, want dat is slecht voor mijn hart. Mocht ik er een hartaanval aan overhouden, klaag ik jullie allemaal aan.
Nou precies, stel je eens voor man, echt niet normaal, maakt mij zo boos dit!quote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Zeroku het volgende:
Bijzonder treurig verder, natuurlijk. Mijn vader fluit al ruim 25 jaar jeugd, senioren en dameselftallen. Moet er niet aan denken dat hem zoiets zou overkomen.
"het was zo'n goeie jongen" "deed nooit iemand kwaad"quote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Komen er zo weer demonstraties in de trend van "We love U Murat"?
Huh, issie dood??quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als je de TT leest lopen de rillingen over je rug. Dat zoiets is gebeurd in Nederland.
Een half jaartje? Vind ik best heftig hoor voor een simpele vergissing. Deze mannen gingen gewoon even verhaal halen en nu moeten ze straks daarvoor een hoge prijs betalenquote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou we hebben net gezien wat de maximale straf voor moord daaronder is, dit is doodslag dus dat wordt een half jaartje.
Volwassenerecht wordt zelden toegepast op jongeren - ga de jurisprudentie maar op na- aangezien je daarmee het jeugdstrafrecht bij delicten zoals ernstige mishandeling, doodslag of moord te niet mee doet. Alleen bij ernstige strafbare feiten wordt hier van afgeweken.quote:
Nee man, dat is discriminatie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we geen demonstratie opzetten tegen geweld door allochtonen? Malieveldje dit dat. We weten namelijk allemaal dat dit ook gepland was.
'Ze waren net weer op het goede pad, wat is nou een inbraakje, dan ben je toch niet gelijk crimineel?'quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een half jaartje? Vind ik best heftig hoor voor een simpele vergissing. Deze mannen gingen gewoon even verhaal halen en nu moeten ze straks daarvoor een hoge prijs betalen![]()
Zulke goeie jongens en dan voor de rest van hun leven gebrandmerkt
Het zal nooit op een eerlijke face-to-face manier gebeuren. Ook zijn ze getrained in kickboxen met subsidiequote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
Je vergeet het gouden hart en de drie banen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"het was zo'n goeie jongen" "deed nooit iemand kwaad"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |