abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119884118
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leek al erg veel op eerdere situaties van mensen die op hun hoofd waren geslagen en uren later ineens buiten westen raakten.
Dan is er toch ongemerkt een bloeding.
Yep. Ik ben vorig jaar door 2 culturele verrijkingen met een boksbeugel in elkaar gebeukt. Toen werd ik toch in de scan gegooid in het ziekenhuis om te kijken of er geen interne bloedingen waren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119884142
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens de zoon van die grensrechter zijn.

Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.
pi_119884166
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Als mensen zich niet meer normaal kunnen gedragen is het hoog tijd, ja.
Tuurlijk niet, wat een onzin. Dan botvieren ze hun frustraties wel ergens anders op.
pi_119884167
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens de zoon van die grensrechter zijn.

Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
Dat is ook de hele klap voor de familie, eerst word je vader/man helemaal in elkaar getrapt door dit soort juweeltjes, vervolgens spreekt te rechten een minimale straf uit want het zijn zulke lieve jongens met nog een hele toekomst voor zich... dat is dan de tweede klap -O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_119884174
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En met resultaat. :')

Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Ze hebben mooi geleerd hoe je iemand effectief kan afmaken _O_
pi_119884194
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En met resultaat. :')

Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119884207
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.
Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit! :'( ;(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 3 december 2012 @ 16:36:31 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119884256
Jongens, ik wil de voor en achternaam van al die knullen niet op FOK! hebben. Ze hebben er bijna allemaal niets mee te maken, en verdienen dat niet.
Laffe huichelaar
pi_119884258
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit! :'( ;(
Het wachten is op de stille tocht en het protest om de daders vrij te laten wegens discriminatie.
pi_119884271
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
Het is toch altijd heel normaal dat deze mannekes in groepjes mensen aftuigen? Het is dat ik het aan lafheid wijd want anders zou je denken dat het een bewuste strategie zou zijn om onder de straf uit te komen die ze verdienen.
I'll sing you a lullaby.
pi_119884273
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)
Stuur ze dan gelijk naar de schietvereniging. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_119884276
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik! :(
pi_119884306
quote:
13s.gif Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

incidentje. moet kunnen.
pi_119884325
quote:
13s.gif Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de daders _O_
pi_119884332
Kijk er niet eens meer van op. :')
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_119884346
quote:
18s.gif Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik word heel boos als ik weer de termen rifaap, apen uit de jungle of soortgelijke terminologie tegenkom. Probeer dat te vermijden, want dat is slecht voor mijn hart. Mocht ik er een hartaanval aan overhouden, klaag ik jullie allemaal aan.
He ben je weer blauw?

Waarom werk je eigenlijk gratis? 8-) Wil je ook voor mij gratis komen werken?
pi_119884356
Verschrikkelijk, dan ben je vrijwilliger bij een voetbalclub ,sta je zo je best te doen in je vrije weekend,,
  maandag 3 december 2012 @ 16:38:45 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119884378
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

He ben je weer blauw?

Waarom werk je eigenlijk gratis? 8-) Wil je ook voor mij gratis komen werken?
We hebben een SC weet je
Laffe huichelaar
pi_119884389
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

eerste klap van achteren in zijn nek, als je dan tegen de vlakte gaat is het al klaar, dan schoppen ze met 3 man op je in.
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
pi_119884447
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de daders _O_
SSDD :7
I'll sing you a lullaby.
pi_119884455
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
pi_119884476
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.
pi_119884528
Voortaan maar de grensrechters en scheidrechter van deze risico wedstrijden voorzien van: een busje traangas, taser, handboeien en gummiknuppel?
pi_119884540
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef ArnosL het volgende:

[..]

En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.
Dat dus. Kom, we leren wat ongeciviliseerd tuig hoe ze iemand het beste kunnen afmaken, sounds like a plan _O_
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 16:42:35 #275
8781 crew  Frutsel
pi_119884548
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef tinoburg het volgende:
Verschrikkelijk, dan ben je vrijwilliger bij een voetbalclub ,sta je zo je best te doen in je vrije weekend,,
Je moet in je vrije tijd ook niet gaan vlaggen als het geen Koninginnedag is.
Dan lok je het uit natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')