Yep. Ik ben vorig jaar door 2 culturele verrijkingen met een boksbeugel in elkaar gebeukt. Toen werd ik toch in de scan gegooid in het ziekenhuis om te kijken of er geen interne bloedingen waren.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leek al erg veel op eerdere situaties van mensen die op hun hoofd waren geslagen en uren later ineens buiten westen raakten.
Dan is er toch ongemerkt een bloeding.
Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens de zoon van die grensrechter zijn.
Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
Tuurlijk niet, wat een onzin. Dan botvieren ze hun frustraties wel ergens anders op.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als mensen zich niet meer normaal kunnen gedragen is het hoog tijd, ja.
Dat is ook de hele klap voor de familie, eerst word je vader/man helemaal in elkaar getrapt door dit soort juweeltjes, vervolgens spreekt te rechten een minimale straf uit want het zijn zulke lieve jongens met nog een hele toekomst voor zich... dat is dan de tweede klapquote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens de zoon van die grensrechter zijn.
Ik zou niet weten of ik me zelf meer kan beheersen als je die jongens over 1 jaartje weer op vrije voeten ziet lopen :S
Ze hebben mooi geleerd hoe je iemand effectief kan afmakenquote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En met resultaat.
Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En met resultaat.
Je zou maar de bestuurder zijn geweest die het in zijn apestonede bol kreeg om kansenjongeren aan het kickboksen te krijgen.
Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit!quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een jaar? Je bent positief. Die gasten lopen over 3 maanden vrij rond hoor.
Het wachten is op de stille tocht en het protest om de daders vrij te laten wegens discriminatie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Getraumatiseerd door alle negatieve publiciteit!![]()
Het is toch altijd heel normaal dat deze mannekes in groepjes mensen aftuigen? Het is dat ik het aan lafheid wijd want anders zou je denken dat het een bewuste strategie zou zijn om onder de straf uit te komen die ze verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
Stuur ze dan gelijk naar de schietvereniging.quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sowieso met subsidiegeld kansenjongeren vechtsporttraining geven (en dan of all vechtsporten kickboksen... welke mongool heeft dat verzonnen????)
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Dood dus. Kunnen ze met zijn 3en gaan roepen dat ze niet de fatale schop hebben uitgedeeld -> vrijspraak gegarandeerd!
incidentje. moet kunnen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!
Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de dadersquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh! Je bent toch niet voor de sharia of zo? Met je onderbuik!
He ben je weer blauw?quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik word heel boos als ik weer de termen rifaap, apen uit de jungle of soortgelijke terminologie tegenkom. Probeer dat te vermijden, want dat is slecht voor mijn hart. Mocht ik er een hartaanval aan overhouden, klaag ik jullie allemaal aan.
We hebben een SC weet jequote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He ben je weer blauw?
Waarom werk je eigenlijk gratis?Wil je ook voor mij gratis komen werken?
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerste klap van achteren in zijn nek, als je dan tegen de vlakte gaat is het al klaar, dan schoppen ze met 3 man op je in.
SSDDquote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, het wachten is op DonJames en DS4 die het op gaan nemen voor de daders
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, moet wel zo iets zijn ja. Kan het me gewoon niet voorstellen door 15 jarigen in elkaar gerost te worden.
En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zijn ook geen blaagjes van amper drie voet, hé? Qua postuur doen ze vaak bar weinig meer onder voor volwassenen. En als daar dan twee van zijn maken die wel degelijk kans tegen één.
Dat dus. Kom, we leren wat ongeciviliseerd tuig hoe ze iemand het beste kunnen afmaken, sounds like a planquote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog eens gratis kickboxles gehad. Zie er dan maar eens wat tegen te doen.
Je moet in je vrije tijd ook niet gaan vlaggen als het geen Koninginnedag is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef tinoburg het volgende:
Verschrikkelijk, dan ben je vrijwilliger bij een voetbalclub ,sta je zo je best te doen in je vrije weekend,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |