SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag het vanochtend ook pas want laat terug uit de arena, als hij hem op de stip gooit geen enkel verweer.quote:
quote:
Kampioen van de armoede.quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Wonderbaarlijk dat Twente nog bovenaan staat met dat slechte spel
tja, goeie, en vrij simpele, reeks begin dit seizoen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Wonderbaarlijk dat Twente nog bovenaan staat met dat slechte spel
Die zit dan ook op de bank.quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Twente gaat nog veel punten verspelen. Kastanios schiet er geen pepernoot in.
Brrr..dat was het walgelijkste stukje TV van het WK 2010quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Die komt straks bij Sjek op schoot zitten.
was wel Ladies Nightquote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wedstrijdje tegen RKC, lekker boeiend
Met Ajax belangrijkste kampioenskandidaat.quote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wedstrijdje tegen RKC, lekker boeiend
eerlijk gezegd wil ik als Ajacied ook wel wat meer horen over de concurrenten. En Feyenoord doet het gewoon weer lekker,quote:
Tegenover Ajax - PSV is Feyenoord - RKC niks. Ja Feyenoord speelt misschien wel goed maar dat andere is interessanter. RKC is niet echt boeiend genoeg, als het nou Feyenoord - Vitesse was ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Ajax belangrijkste kampioenskandidaat.
Feyenoord is op de weg omhoog, daar kan je als NOS mee bezig zijn. Maar dit is scorebordjournalistiek wat er nu gebeurt.quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegenover Ajax - PSV is Feyenoord - RKC niks. Ja Feyenoord speelt misschien wel goed maar dat andere is interessanter. RKC is niet echt boeiend genoeg, als het nou Feyenoord - Vitesse was ofzo
Nee, wel voor dit soort taalfouten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef DonRaja het volgende:
Zou je eigenlijk een straf krijgen als je een bedreiging verstuurt naar Jan Mulder?...
quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, wel voor dit soort taalfouten.
dat dusquote:
Shirts lijken totaal niet opelkaarquote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
hij lijkt wel een beetje op Nani
AIG laat je niet in de steekquote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Ze zijn allebei zwart en daar houdt het wel bij op. Kutracist.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Tuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Sneijder gaat fucking hard falen in een betere competitie bij een topclub. Laat hem dat maar doen.
Idioot jijquote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Sneijder gaat fucking hard falen in een betere competitie bij een topclub. Laat hem dat maar doen.
vraag Bogarde maarquote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niks met Sneijder, maar contract is er niet voor niks, dus Inter moet niet zeuren.
je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.quote:
Altijdquote:
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.
Mensen zouden vaker zo moeten handelen.
ik bedoel dit meer naar alle werknemers, niet alleen de profvoetballers.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.
was sarcastischquote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Rudimental en geen Reckoning Song, mijn complimenten
Ik kijk nu. En vind het leuk. Lekker fel.quote:
Hij is oprecht. Brengt het met humor en ironie. De overdrijvende trap soms. Waren er maar meer analisten zo.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer genoten van Mulder zijn toneelstukje hoor
Ik had zijn visie graag gehoord. Waarschijnlijk een heleboel geld uitgeven voor weer een middelmatige speler.quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
moet je ook beter luisteren, want hij heeft ook kritiek op Advocaat en is ook geen fan van de visie van PSV (welke visie zei hij ook nog). Maar misschien vind je Advocaat een slechte trainer ?quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:20:04Wow wat een belevenis. &Sahmoud Places.Enorme aanwinst voor Amsterdam en heel Nederland. Zelden zo goed gegeten. Moshik Roth is een tovenaar reageer retweet
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt aan winst psv maar ik hoop van wel na alle kritiek
Genietenquote:Op zondag 9 december 2012 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.
Die is te druk met lobbyen voor een directeurspost binnen PSV.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
even 10 euro op Twente inzetten maar dan haha.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
Nou lekker weer een uur lullen over respect.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Bijna weer tijd voor dit geweldige programma
Natuurlijk ook weer hopen op een joetoepcompilatiequote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou lekker weer een uur lullen over respect.
Dus.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Sowieso Messifap eindfilmpje ivm zijn record.
grensrechter.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ter nagedachtenis aan de overleden scheidsrechter kijk ik vandaag Studio Voetbal zonder geluid.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef marcodej het volgende:
Een SV met Pi-Air Arno Vermeulen... Dat kan ik niet aan.
Hij begint steeds meer op Hakim te lijken.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef marcodej het volgende:
Een SV met Pi-Air... Dat kan ik niet aan.
Als hij dan ook z'n muil zou houden zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer op Hakim te lijken.
ellebooooooogquote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
elleboog van de week doen ze toch al jaren niet meer?
Pierre is ook Marokkaans...quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Voorbeeld functie?
Hun voorbeeld is Badr Hari
Gelukkig zit Arno Vermeulen er voor de nodige humor en haarscherpe analyses.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef marcodej het volgende:
Een SV met Pi-Air... Dat kan ik niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij pa is Marokkaans toch?quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet waar, heeft een Nederlandse moeder en vader is onbekend.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet waar, heeft een Nederlandse moeder en vader is onbekend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_van_Hooijdonk#Triviaquote:Van Hooijdonks biologische vader is van Marokkaanse afkomst. Hij heeft hem echter nooit ontmoet en beschouwt Jan van Hooijdonk, de man van zijn moeder Connie, als zijn echte vader. Dit maakte biograaf Emile Schelvis bekend op de dvd Het laatste gevecht die gaat over het voetballeven van Van Hooijdonk.[1]
quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Cruyf is een seniele oude man, daar moet je niet naar luisteren
Voetbal doet iedereen, van arm naar rijk. Met een bal kan je allesquote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
Rugby en hockey zijn studenten sporten dus minder tuig
man en paard noemen zoals ze het bij VI wel doenquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef macca728 het volgende:
en maar krampachtig politiek correct zijn.
jezus
Alleen JD zei wat veel mensen denkenquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef macca728 het volgende:
en maar krampachtig politiek correct zijn.
jezus
ja zeg gewoon wat het probleem is. Geen respect tonen naar wie dan ook door bepaalde groepen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
man en paard noemen zoals ze het bij VI wel doen
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je kinderen op korfbal gaan dan moet je ze gewoon onterven
Mensen zijn gewoon onverschillig, dit gelul erover is een simpel proces om het snel te vergeten.quote:
Daar zie ik geen reden toe, nee.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens een keer fokken zonder te typen, lijkt me ook fijn.
Het komt al jaren voor bij het amateurvoetbal, alleen nu is er een dode bij (voor de 2de keer)quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Abed het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn gewoon onverschillig, dit gelul erover is een simpel proces om het snel te vergeten.
Niet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar zie ik geen reden toe, nee.
Wanneer ga jij weer eens nepdronken posten dan?
Dat denk jequote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Neem een voorbeeld aan basketbal, nooit gezeur, althans, bijna nooit
quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Flagrant fouls zijn iets anders dan mensen kapot schoppenquote:
Het verschil daar is als je het niet eens bent dat je beelden kan gebruiken, dat ontkracht veel dingen ja. Dan lijkt het alsof het koek en ei is. Maar soms kunnen zo ook wel tekeer gaan hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef TheGOAT het volgende:
Daar is onze Miami fanKom maar met de voorbeelden, basketbal is een hele 'schone' sport qua dat hoor. Detroit brawl is de enige, en Servie een keer tijdens een EK dacht ik.
dat doodtrappen en mishandelen gebeurt ook in de bus , trein , winkelcentrum etc .quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Domtorentje het volgende:
moraalridders. met een scheids of met ie dan ook een discussie aangaan staat volledig los van iemand na afloop van een wedstrijd doodtrappen
Nba is weer veel te strengquote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Nee we moeten de regels veranderenquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dat doodtrappen en mishandelen gebeurt ook in de bus , trein , winkelcentrum etc .
ze durven het soort niet te benoemen dat zoiets vrij vaak doet
Meer andere dingen gaan doen, ik had het nog niet gezienquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef Reyad het volgende:
Het rugby fragment voor de 600ste keer deze week
Prijzen zijn daar dan ook verschrikkelijk hoog. Dus dan krijg je niet het halve stadion gevuld met bijstandtokkie's.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Flagrant fouls zijn iets anders dan mensen kapot schoppenbij basketbal is er op het veld agressiviteit, maar nooit, NOOIT erom heen, met fans, supporters, wie dan ook
hehe ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Meer andere dingen gaan doen, ik had het nog niet gezien
Elke week?quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef TheGOAT het volgende:
Nee hoor valt best mee, en liever te streng dan het zo uit de hand laten lopen, bij voetbal worden er elke week knieen, enkels en benen kapot getrapt
Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Prijzen zijn daar dan ook verschrikkelijk hoog. Dus dan krijg je niet het halve stadion gevuld met bijstandtokkie's.
ja ze moeten billenkoek krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee we moeten de regels veranderen
Kijk eens naar Duitsland en Engeland. Hypocriet + niet elke uitfan gaat mee ivm veel wedstrijden en afstandquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..
Ik zie de link ook niet zo. Ken genoeg mensen die los gaan tegen arbiters, maar geen van hen zal het ook maar in zijn hoofd zou halen om er een te slaan. Laat staan tegen zijn hoofd schoppen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Domtorentje het volgende:
moraalridders. met een scheids of met ie dan ook een discussie aangaan staat volledig los van iemand na afloop van een wedstrijd doodtrappen
Kan ook. Als je alleen bovenmodaal het stadion in laat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..
Voetbal is ook alle woede van de week even eruit te schreeuwen in het weekend. Bij NBA heb je bijna elke dag een wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan ook. Als je alleen bovenmodaal het stadion in laat.
Te gemaakt emotioneel wat mij betreft.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind deze commentatort altijd veel te emotioneel overkomen
ik ben van mening dat in discussie gaan juist 1 van de mooie dingen is van vrijheid.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie de link ook niet zo. Ken genoeg mensen die los gaan tegen arbiters, maar geen van hen zal het ook maar in zijn hoofd zou halen om er een te slaan. Laat staan tegen zijn hoofd schoppen.
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar Duitsland en Engeland. Hypocriet + niet elke uitfan gaat mee ivm veel wedstrijden en afstand
Sowieso beleven die Amerikanen sport heel anders dan Europeanen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal is ook alle woede van de week even eruit te schreeuwen in het weekend. Bij NBA heb je bijna elke dag een wedstrijd.
Maar ik zie niet een fan elke uitduel bezoeken als je begrijpt wat ik bedoel. Die heeft ook werk terwijl voetbal maar 1x per week is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.
En de NBA is lang niet zo duur hoor, je kunt kaartjes voor 10, 15 dollar krijgen. Nu ook op redelijk plaatsen, bovenin 1e ring bij teams als Detroit etc... Detroit is toch niet echt een 'mooie' stad qua criminalieit, geweld, etc....
Daarom totaal niet vergelijkbaarquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso beleven die Amerikanen sport heel anders dan Europeanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |