twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:20:04Wow wat een belevenis. &Sahmoud Places.Enorme aanwinst voor Amsterdam en heel Nederland. Zelden zo goed gegeten. Moshik Roth is een tovenaar reageer retweet
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt aan winst psv maar ik hoop van wel na alle kritiek
Genietenquote:Op zondag 9 december 2012 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.
Die is te druk met lobbyen voor een directeurspost binnen PSV.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniėrend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
even 10 euro op Twente inzetten maar dan haha.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniėrend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
Nou lekker weer een uur lullen over respect.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Bijna weer tijd voor dit geweldige programma
Natuurlijk ook weer hopen op een joetoepcompilatiequote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou lekker weer een uur lullen over respect.
Dus.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Sowieso Messifap eindfilmpje ivm zijn record.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |