je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.quote:
Altijdquote:
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.
Mensen zouden vaker zo moeten handelen.
ik bedoel dit meer naar alle werknemers, niet alleen de profvoetballers.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.
was sarcastischquote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Rudimental en geen Reckoning Song, mijn complimenten
Ik kijk nu. En vind het leuk. Lekker fel.quote:
Hij is oprecht. Brengt het met humor en ironie. De overdrijvende trap soms. Waren er maar meer analisten zo.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer genoten van Mulder zijn toneelstukje hoor
Ik had zijn visie graag gehoord. Waarschijnlijk een heleboel geld uitgeven voor weer een middelmatige speler.quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
moet je ook beter luisteren, want hij heeft ook kritiek op Advocaat en is ook geen fan van de visie van PSV (welke visie zei hij ook nog). Maar misschien vind je Advocaat een slechte trainer ?quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:20:04Wow wat een belevenis. &Sahmoud Places.Enorme aanwinst voor Amsterdam en heel Nederland. Zelden zo goed gegeten. Moshik Roth is een tovenaar reageer retweet
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt aan winst psv maar ik hoop van wel na alle kritiek
Genietenquote:Op zondag 9 december 2012 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop ook na verlies, dan wordt Dick lekker afgemaakt.
Die is te druk met lobbyen voor een directeurspost binnen PSV.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
even 10 euro op Twente inzetten maar dan haha.quote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog onbevestigd:
Studio Voetbal, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Deze week zijn te gast Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Pierre van Hooijdonk.
Geen Waterreus dus.
Nou lekker weer een uur lullen over respect.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Bijna weer tijd voor dit geweldige programma
Natuurlijk ook weer hopen op een joetoepcompilatiequote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou lekker weer een uur lullen over respect.
Dus.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Sowieso Messifap eindfilmpje ivm zijn record.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |