je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.quote:
Altijdquote:
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent een werknemer, je spreekt wat af met je werkgever, en als de werkgever wat anders wil: jammer joh, we hadden wat afgesproken, staat hier zwart op wit.
Mensen zouden vaker zo moeten handelen.
ik bedoel dit meer naar alle werknemers, niet alleen de profvoetballers.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groot gelijk, de beroepsgroep is in dit geval echter zelf ook niet erg principieel.
was sarcastischquote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Rudimental en geen Reckoning Song, mijn complimenten
Ik kijk nu. En vind het leuk. Lekker fel.quote:
Hij is oprecht. Brengt het met humor en ironie. De overdrijvende trap soms. Waren er maar meer analisten zo.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer genoten van Mulder zijn toneelstukje hoor
Ik had zijn visie graag gehoord. Waarschijnlijk een heleboel geld uitgeven voor weer een middelmatige speler.quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
moet je ook beter luisteren, want hij heeft ook kritiek op Advocaat en is ook geen fan van de visie van PSV (welke visie zei hij ook nog). Maar misschien vind je Advocaat een slechte trainer ?quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Watereus :
'Ik ben een fan van Advocaat en ben geen fan van de visie van Ajax.'
Ik geloofde net niet wat ik hoorde.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |