Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Prijzen zijn daar dan ook verschrikkelijk hoog. Dus dan krijg je niet het halve stadion gevuld met bijstandtokkie's.
ja ze moeten billenkoek krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee we moeten de regels veranderen
Kijk eens naar Duitsland en Engeland. Hypocriet + niet elke uitfan gaat mee ivm veel wedstrijden en afstandquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..
Ik zie de link ook niet zo. Ken genoeg mensen die los gaan tegen arbiters, maar geen van hen zal het ook maar in zijn hoofd zou halen om er een te slaan. Laat staan tegen zijn hoofd schoppen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Domtorentje het volgende:
moraalridders. met een scheids of met ie dan ook een discussie aangaan staat volledig los van iemand na afloop van een wedstrijd doodtrappen
Kan ook. Als je alleen bovenmodaal het stadion in laat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, bij wedstrijden zitten thuis en uit publiek door elkaar heen, zonder dat er ooit 1 klap valt tussen deze supporters. Moet je eens in het voetbal doen..
Voetbal is ook alle woede van de week even eruit te schreeuwen in het weekend. Bij NBA heb je bijna elke dag een wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan ook. Als je alleen bovenmodaal het stadion in laat.
Te gemaakt emotioneel wat mij betreft.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind deze commentatort altijd veel te emotioneel overkomen
ik ben van mening dat in discussie gaan juist 1 van de mooie dingen is van vrijheid.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie de link ook niet zo. Ken genoeg mensen die los gaan tegen arbiters, maar geen van hen zal het ook maar in zijn hoofd zou halen om er een te slaan. Laat staan tegen zijn hoofd schoppen.
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens naar Duitsland en Engeland. Hypocriet + niet elke uitfan gaat mee ivm veel wedstrijden en afstand
Sowieso beleven die Amerikanen sport heel anders dan Europeanen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal is ook alle woede van de week even eruit te schreeuwen in het weekend. Bij NBA heb je bijna elke dag een wedstrijd.
Maar ik zie niet een fan elke uitduel bezoeken als je begrijpt wat ik bedoel. Die heeft ook werk terwijl voetbal maar 1x per week is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.
En de NBA is lang niet zo duur hoor, je kunt kaartjes voor 10, 15 dollar krijgen. Nu ook op redelijk plaatsen, bovenin 1e ring bij teams als Detroit etc... Detroit is toch niet echt een 'mooie' stad qua criminalieit, geweld, etc....
Daarom totaal niet vergelijkbaarquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso beleven die Amerikanen sport heel anders dan Europeanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |