Dat denk jequote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Neem een voorbeeld aan basketbal, nooit gezeur, althans, bijna nooit
quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Flagrant fouls zijn iets anders dan mensen kapot schoppenquote:
Het verschil daar is als je het niet eens bent dat je beelden kan gebruiken, dat ontkracht veel dingen ja. Dan lijkt het alsof het koek en ei is. Maar soms kunnen zo ook wel tekeer gaan hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef TheGOAT het volgende:
Daar is onze Miami fanKom maar met de voorbeelden, basketbal is een hele 'schone' sport qua dat hoor. Detroit brawl is de enige, en Servie een keer tijdens een EK dacht ik.
dat doodtrappen en mishandelen gebeurt ook in de bus , trein , winkelcentrum etc .quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Domtorentje het volgende:
moraalridders. met een scheids of met ie dan ook een discussie aangaan staat volledig los van iemand na afloop van een wedstrijd doodtrappen
Nba is weer veel te strengquote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Nee we moeten de regels veranderenquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dat doodtrappen en mishandelen gebeurt ook in de bus , trein , winkelcentrum etc .
ze durven het soort niet te benoemen dat zoiets vrij vaak doet
Meer andere dingen gaan doen, ik had het nog niet gezienquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef Reyad het volgende:
Het rugby fragment voor de 600ste keer deze week
Prijzen zijn daar dan ook verschrikkelijk hoog. Dus dan krijg je niet het halve stadion gevuld met bijstandtokkie's.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Flagrant fouls zijn iets anders dan mensen kapot schoppenbij basketbal is er op het veld agressiviteit, maar nooit, NOOIT erom heen, met fans, supporters, wie dan ook
hehe ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Meer andere dingen gaan doen, ik had het nog niet gezien
Elke week?quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef TheGOAT het volgende:
Nee hoor valt best mee, en liever te streng dan het zo uit de hand laten lopen, bij voetbal worden er elke week knieen, enkels en benen kapot getrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |