Nu nog veel beterquote:
Z'n bloedeigen zoon heeft 'm er uitgegooidquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is terug!!!
Hij wilde het zijn fans niet aandoen ze zonder hem Ajax-PSV te laten kijken!
[ afbeelding ]
En op de eerste van de volgende maand zal Pietje je verzoek inwilligen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef mootie het volgende:
Dus nu moet iemand in de Fb gaan vragen om een TT?
Opa heeft het zoals gewoonlijk weer helemaal bij het rechte endquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
[ afbeelding ]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.
Verdedigen is makkelijker als dan aanvallen. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
Klopt. Dat mag ze morgen op haar taablet kijken. Via PG.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze niet zo koud.
Hij had het al voorspeld zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Hij is net Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.quote:
Oop heeft 2-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Okeeeej.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.
Ze doet alsof ze het constant met hem eens is maar het sarcasme druipt er stiekem vanaf.
Een vrij accurate vertaling daarvan is ' lul maar raak 'quote:
Ik ben wel erg begaan met de bal. Het arme ding wordt de hele avond door iedereen getraptquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een andere zender opzetten. Of een filmpje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel erg begaan met de bal. Het arme ding wordt de hele avond door iedereen getrapt
Hoe neem je dat over dan? Ik wil ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:33 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een andere zender opzetten. Of een filmpje.
Ik ga zo voor de klassieker Gaslight. Voor een paar euro van een FOK!ker overgenomen.
Het aanbod in V&A in de gaten houdenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef beequeen het volgende:
Hoe neem je dat over dan? Ik wil ook.
Jah .. het uur van de prutserquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah. Douchen en daarna in m'n pyjamaatje met natte haartjes naar Wim Helsen (23.00 op Ned3) kijken.
Mooie seriequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef beequeen het volgende:
Thanx Cc, ik ga even snuffelen daar.
Dat klinkt zo lief Skroejs. Ik krijg er een "Moeder, ik wil bij de revue" gevoel bij. Ik heb daar echt van genoten, aanrader dus.
Trustenquote:Duik tussen de vette lappen. Fijne avond allemaal.
Oma heeft een vrije avondquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
Het gaat niet echt goed met hem geloof ik
Aan de andere kant heb ik hem nog nooit zo vlot naar de ijskast voor bier zien rennen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik hoor buiten al dat Ajax daarnet scoorde
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Oerbeer het volgende:
Zitten jullie hier nou elke avond te kijken naar die stream?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.![]()
De waarde van zijn site is maar liefst 16800% gestegen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Oerbeer het volgende:
Zitten jullie hier nou elke avond te kijken naar die stream?
Liegebeestquote:
quote:
Mooi weer supporter dat het is ........quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik hoor buiten al dat Ajax daarnet scoorde
Het is te koud in het stadion voor opaatje die thuis 28 graden gewend is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi weer supporter dat het is ........
een kleine ¤ 227,-- ik zou het verkopen aan de gek die dat ervoor geeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.![]()
De waarde van zijn site is maar liefst 16800% gestegen.![]()
[ afbeelding ]
irritante nep gebler, je zou er acuut PSV-supporter van wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is te koud in het stadion voor opaatje die thuis 28 graden gewend is.
Hij heeft er zelf ook geen enkele lol in dat stuk chagrijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
irritante nep gebler, je zou er acuut PSV-supporter van worden
Whehehhequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
Come on PSV, Come ooooonnnn PSV [ afbeelding ]
Hier kan je goed zien dat zijn linkerarm is afgeschoten in de oorlog.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is me clup.....mijn ideaal, dit is de mooiste clup van alllemaal, hier ligt me hart, me vreugde en verdriet pompompompom
Hë mijn cluppie heeft ook gewonnenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is me clup.....mijn ideaal, dit is de mooiste clup van alllemaal, hier ligt me hart, me vreugde en verdriet pompompompom
ik had geen zin om er veel tijd in te stekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier kan je goed zien dat zijn linkerarm is afgeschoten in de oorlog.
maak ik klein huppeltje voor jequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hë mijn cluppie heeft ook gewonnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ik klein huppeltje voor je
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert uitbundig onder de klanken van het clublied
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is nog leuker:quote:
helemaal achterin en vooral onderop, dat 1 van de katten hem *per ongeluk*dan van het haakje flikkert, zonde hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft van zijn schoondochter een Feyenoordkerstbal gehad. Hij heeft beloofd om 'm in de boom te hangen en dat gaat hij echt doen. Wel achterin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
De misselijke humor die niets met opa's topic te maken heeft neemt alweer de overhand, waar is die beloofde strenge moderatie nou?
Zelfs voor nieuwe bezoekers blijft het hier een zooitje
Wat ben je sjacho joh, ik zou bijna zeggen: je lijkt die ouwe mummie wel..quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
De misselijke humor die niets met opa's topic te maken heeft neemt alweer de overhand, waar is die beloofde strenge moderatie nou?
Er zit een kras op je plaat. Klachten over de moderatie horen thuis in het FB-topic, Hou er hier nou maar eens over op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
Hij was toch de deur uit geweest? Waarheen weet ik niet, maar alleen al het feit dat hij op pad is geweest is toch al tamelijk enerverend voor hem denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Oop heeft een enerverende dag achter de rug vindt hij.
Heeft ie gedaan dan
it had crossed my mind ....quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ben je sjacho joh, ik zou bijna zeggen: je lijkt die ouwe mummie wel..
Het is maar dat je op de hoogte bent, er waren beloften gemaakt hou je er dan ook aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit een kras op je plaat. Klachten over de moderatie horen thuis in het FB-topic, Hou er hier nou maar eens over op.
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat hij het vervelend vindt dat de users hier elkaar afsnauwen. Als je iemand wilt uitkafferen dan moet je hem maar gewoon nemen vindt hij, hij is tenslotte het leidend voorwerp van dit topic.
Sympathiek oud baasje is het toch
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?
quote:
Eh... in ieder geval originéél, maar ik denk dat ik toch maar weer de ouwe vertrouwde hoerenkermis in de huiskamer zet.quote:
Als het om Europees voetbal gaat is Oop wel genereus. Ook wel als het om competitie gaat, maar dan heeft hij altijd wel de puntentelling in gedachten en gaat hij uit van wat het gunstigst voor 020 isquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]Het zou zo leuk zijn als opa ons eens positief verraste.
Al vond ik het laatst wel aardig dat hij Feyenoord de overwinning gunde.![]()
Nou, Oop hangt wel een Feyenoordbal in de boom hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... in ieder geval originéél, maar ik denk dat ik toch maar weer de ouwe vertrouwde hoerenkermis in de huiskamer zet.
Ik een engeltje met een hele grote neus.quote:Op zondag 2 december 2012 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, Oop hangt wel een Feyenoordbal in de boom hoor
Rutte?quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
Da's pinokkio Coos, geen engeltje.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Coos het volgende:
Door de overwinning van Ajax wil Oop morgen soep met lettervermicelli. Alleen de A de J en de X.
Dus oma kan beter nu beginnen met de rest van de letters eruit te sorteren.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
quote:
Nog even chillen, na een enerverende dag!quote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
Opa luistert naar de muziek die Wim op zijn stream draait, ja inderdaad van Dik Hout, het is stil in mijquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
ik zeg maar ff niksquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Als 1 van mijn kinderen met een mooie blijvende schoondochter aan komt zetten hang ik alles in de boom wat ze maar wilquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!quote:
,,,,,,,quote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!
komt door de strengere moderatiequote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nog wel meer eng, er verdwijnen zo maar posten uit dit topic, gister lees je wat, s`nachts is het plof verdwenen
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.quote:
Leo levert álles.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Ik vind het niet eng, vaak is het zelfs nodig, maar dan wel zonder aanziens des persoons!quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Dat schreef je ook niet.quote:
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!quote:
Ik ben un Leo ... Lomp en onbehouwenquote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!
Maar die levert niet aan huis!
Bij mij staat ie al van half November lol Gezellig hoorquote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Jian het volgende:
Begrijp ik het goed en gaat ie vandaag de kerstboom opzetten?
Lekker op tijd wel dan, gezellig hoor de hele maand zo'n boom in je huis
Veel plezier Heksiequote:Op zondag 2 december 2012 12:39 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier met het kijken hoe Opa de boom optuigt.......ik gaat
![]()
vieren
zie ik een maand, herstel, hij laat 'm natuurlijk ook nog tot eind januari staan ....quote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Jian het volgende:
Begrijp ik het goed en gaat ie vandaag de kerstboom opzetten?
Lekker op tijd wel dan, gezellig hoor de hele maand zo'n boom in je huis
Je moet ook niet 7 van die blauwe pilletjes in één keer innemen ....quote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij mij staat ie al van half November lol Gezellig hoor
zucht... ik leer t ook nooit he... maar die lichtjes... wowwwquote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet ook niet 7 van die blauwe pilletjes in één keer innemen ....
Have fun, hopelijk veel lekkers en weinig roe!quote:Op zondag 2 december 2012 12:39 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier met het kijken hoe Opa de boom optuigt.......ik gaat
![]()
vieren
Misschien mag ik wel mee naar Spanjequote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Have fun, hopelijk veel lekkers en weinig roe!![]()
Gelukkig ben ik de piet niet.![]()
Dat wordt vast gezellig!quote:Op zondag 2 december 2012 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag gaat het dan gebeuren: de kerstboom wordt opgezet in Huize Oop. Er heerst al een bedrijvigheid van jewelste .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempoquote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef BendeBielzen het volgende:
en slierten en sneeuw en uiteraard de piek van een paar euro
Strikt genomen heeft hij nog 22 dagen de tijdquote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempo
Goed voor t luie zweetquote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempo
23, we komen pas 2e kerstdagquote:Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft hij nog 22 dagen de tijd
uhhhhhhhh PB vraag eens waar die ene bal hangt, jeweetwel waar ik ff niet op de naam van kan komenquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Tijd voor de ballen!!
[ afbeelding ]
Ga er maar van uit dat die ergens achteraan en onderin komt te hangenquote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uhhhhhhhh PB vraag eens waar die ene bal hangt, jeweetwel waar ik ff niet op de naam van kan komen
En dan zeg je dat ik teveel blauwe pilletjes neem?quote:Op zondag 2 december 2012 14:26 schreef Jian het volgende:
Ik raak al helemaal in kerststemming door die heerlijke kerstmuziek ....... barf
correctie: hij hangt vooraan in het midden (Waarschijnlijk wil Oop vermijden dat de langslopende buren een 010-bal in een 070-020-boom zienquote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat die ergens achteraan en onderin komt te hangen
Nee, een Ajaxbal doet het goed in Den Haag .....quote:Op zondag 2 december 2012 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
correctie: hij hangt vooraan in het midden (Waarschijnlijk wil Oop vermijden dat de langslopende buren een 010-bal in een 070-020-boom zien
quote:
En dan de beste Christmas lyrics of all timesquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee, deze dan om het goed te maken
quote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan de beste Christmas lyrics of all times![]()
geweldig nummer![]()
Bril - fucking - jantquote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan de beste Christmas lyrics of all times![]()
geweldig nummer![]()
Laat ie zijn speler dan maar gauw van Intro afhalen lolquote:Op zondag 2 december 2012 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zet maar gauw een andere cd op: De complete kerst-cd van Maria Kerrie, misschien dat dat wat is..
Als je erg van Maria Kerrie houd wel jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat ie zijn speler dan maar gauw van Intro afhalen lol
Dat heeft-ie intussen gedaan, maar nu zitten we wel een minuutje of 60 met juffrouw Kerrie opgescheept..quote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat ie zijn speler dan maar gauw van Intro afhalen lol
MUTE!!!!!!!quote:Op zondag 2 december 2012 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heeft-ie intussen gedaan, maar nu zitten we nu wel een minuutje of 60 met juffrouw Kerrie opgescheept..
Tis bijna 5 december, pakjesavond, dan kunnen de kadootjes mooi onder de boomquote:Op zondag 2 december 2012 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
en het resultaat mag er zijn !!
[ afbeelding ]
Sla de sint altijd over!quote:Op zondag 2 december 2012 15:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis bijna 5 december, pakjesavond, dan kunnen de kadootjes mooi onder de boom
Ongeveer de hele Nederlandse middenstandquote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef Jian het volgende:
Mensen die hun kerstboom optuigen nog voor Sinterklaas, echt!
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 decemberquote:
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamerquote:Op zondag 2 december 2012 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongeveer de hele Nederlandse middenstand
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januariquote:Op zondag 2 december 2012 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamer
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!quote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 december
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaatquote:Op zondag 2 december 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!
Maar de paus zegt dat het onzin is!
Geintjuuuuuuuuuuuuuuuuh
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaat
Misschien is het gefilmtquote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nog zo'n theorietjequote:Op zondag 2 december 2012 15:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torturequote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torture
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zienquote:
quote:
Ben nog eens naar optreden van hem geweest in DenHaag, bij gebouw van kunsten en wetenschappen, die helaas afgebrand is!quote:
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op streamquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zien
Man, echt m'n kerst kan niet meer stuk dan, op 5 januari gier ik nog steeds uitquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op stream
Nou Oop heeft ,,, uhh, hij heeft ,,, ehhh, ...........quote:Op zondag 2 december 2012 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..quote:Op zondag 2 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben nog eens naar optreden van hem geweest in DenHaag, bij gebouw van kunsten en wetenschappen, die helaas afgebrand is!
een opgetuigde kerstboom i.p.v dat ie der in geklommen isquote:Op zondag 2 december 2012 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou Oop heeft ,,, uhh, hij heeft ,,, ehhh, ...........
quote:Op zondag 2 december 2012 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..
Stond bij m'n oma vaak opquote:Op zondag 2 december 2012 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..
Oma wil bij de kerstboom blijven tot eind januari?quote:Op zondag 2 december 2012 15:50 schreef Jian het volgende:
Wat is er met oma, waarom zet ie steeds het geluid uit en waarom lult ie zo dapper, van "jij gaat morgen gewoon naar je werk en ..... "
m.a.w. tisser aan de hand?
quote:Op zondag 2 december 2012 15:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Eg nie. jij bent minstens 200
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?quote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma wil bij de kerstboom blijven tot eind januari?
Hij is als de dood dat ze een dag thuisblijft, Hij wil 's middags niet gestoord worden bij het spelen van zijn FB-spelletjes.quote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?
Zijn FrisBier-spelletjes?quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is als de dood dat ze een dag thuisblijft, Hij wil 's middags niet gestoord worden bij het spelen van zijn FB-spelletjes.
Hij moet ook wel af en toe wat water of sap drinken, hoor. Alcohol onttrekt enkel vocht.quote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Neehee, overdag drinkt hij niet, alleen twee glazen wijn voor het eten.
Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.quote:Op zondag 2 december 2012 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moet ook wel af en toe wat water of sap drinken, hoor. Alcohol onttrekt enkel vocht.
quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Dat valt me dan weer alleszins mee.quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Vind ik ook, een inval van de ME met traangas lijkt me adequaatquote:Op zondag 2 december 2012 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de politie zou moeten ingrijpen bij mensen die nu al hun kerstboom opgetuigd hebben staan.
Oop houdt er niet van als een ander zijn thunder stealsquote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?
Met Feyenoord kom je hier wel weg inderdaad, de verstandhouding met die andere club is wat problematischer.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, een Ajaxbal doet het goed in Den Haag .....
Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januari
Zet jij wel een echte neer?quote:
Kerstquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet jij wel een echte neer?
Gezellig als die uit gaat vallen!
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksquote:
Jij bent echt een romanticus, hè?quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksZet een ficus neer, een dadelpalm, een vingerplant, godsamme een cactus, .... maar een stuk plastic en dat dan een boom noemen, tjeezus
Jawelquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent echt een romanticus, hè?
ghèhèhèquote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's zoon is nóg drukker dan opa. Dat sluit alleen Prins Friso uit als zijn zoon.
Man man man, het zal je schoonvader wezenquote:Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef beequeen het volgende:
Daan is blij dat ze van die vent af is. Ik bedoel die ouwe hè?
Dus dat.quote:Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, het zal je schoonvader wezen
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Sopranos toch ook gezienquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
Zitten jullie je nu met mijn gesprek met opa te bemoeien?
Mijn 'wat dan?' sloot inderdaad en onbedoeld mooi aan op jouw post.quote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Soprano's toch ook gezien
met opa te bemoeien?quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het[/quote]
volgende:Hoera
Zitten jullie je nu met mijn gesprek
Brutaaltje dat je er bentquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik bemoei me met wat hier wordt geschreven ...
Dat is linkquote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet erg warme kip met patat, staan op het menu vanavond. Gelukkig is het wel heel gezellig, er wordt niet gepraat maar op de achtergrond horen we het voetbalverslag.
Ik ben me er eentje, bemoei me overal tegenaan.quote:
zijn al 2 remakes in de maak, ik moet het origineel ook maar eens gaan bekijkenquote:Op zondag 2 december 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje, bemoei me overal tegenaan.
Maar nu eerst koffie, dan een afsluitende zin bedenken voor een webtekst en dan elders verder met The Bridge.
Let's take 'm to it!
Die van de buurman heeft een volle zomer in de tuin gestaan met lichtjes en al en eindigde geheel opgetuigd aan de stoeprand.quote:Op zondag 2 december 2012 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.![]()
Hebben opa&oma een boom van hout of plastic eigenlijk?
Het waren enorme halve kippen, het is opa bijna teveel. Pas vanaf kwart voor 8 gaat hij weer snacken vanavond.quote:Op zondag 2 december 2012 17:57 schreef Copycat het volgende:
Met zo'n plofkip komt ie al toe aan zijn dagelijkse antibiotica-quotum?
De katten mogen z'n patat hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Jian het volgende:
Hij zit te puffen en zijn voorhoofd af te vegen, tsja, vreten tot je erbij neervalt net als de wolven, je weet nooit wanneer je volgende maaltijd weer is ........ o nee wacht effe
quote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De halve kip was bijna een hele, er zaten 3 poten aan.
Nee, dat zijn ze niet gewend. Die krijgen de botten.quote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
hij kan beter de kip aan de katten geven
Nee, die vindt vanavond nog wel een kippenkop in zijn bedquote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is nog niet klaar met de kouwe kipleverancier
quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
Oop laat even zien waar de lichtslingers in de kamer lopen en zegt nog even dat het heel gezellig is.
Dat interieur zier echt echt uit alsof er een 80 jarig echtpaar woont.quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
Oop laat even zien waar de lichtslingers in de kamer lopen en zegt nog even dat het heel gezellig is.
Ieder zijn eigen ding hoor iedereen mag doen en laten wat die wil maar zon slinger doet mij denken aan kermis attractiequote:
Oop doet mij ook denken aan een kermis attractie, dus dat past welquote:Op zondag 2 december 2012 18:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding hoor iedereen mag doen en laten wat die wil maar zon slinger doet mij denken aan kermis attractie
Opa is niet blij dat jij die dooie-hondenkop van hem als UI gebruiktquote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oop doet mij ook denken aan een kermis attractie, dus dat past wel
Ik ben ook weleens niet blijquote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is niet blij dat jij die dooie-hondenkop van hem als UI gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |