Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januari
Zet jij wel een echte neer?quote:
Kerstquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet jij wel een echte neer?
Gezellig als die uit gaat vallen!
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksquote:
Jij bent echt een romanticus, hè?quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksZet een ficus neer, een dadelpalm, een vingerplant, godsamme een cactus, .... maar een stuk plastic en dat dan een boom noemen, tjeezus
Jawelquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent echt een romanticus, hè?
ghèhèhèquote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's zoon is nóg drukker dan opa. Dat sluit alleen Prins Friso uit als zijn zoon.
Man man man, het zal je schoonvader wezenquote:Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef beequeen het volgende:
Daan is blij dat ze van die vent af is. Ik bedoel die ouwe hè?
Dus dat.quote:Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, het zal je schoonvader wezen
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Sopranos toch ook gezienquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
Zitten jullie je nu met mijn gesprek met opa te bemoeien?
Mijn 'wat dan?' sloot inderdaad en onbedoeld mooi aan op jouw post.quote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Soprano's toch ook gezien
met opa te bemoeien?quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het[/quote]
volgende:Hoera
Zitten jullie je nu met mijn gesprek
Brutaaltje dat je er bentquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik bemoei me met wat hier wordt geschreven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |