Ongeveer de hele Nederlandse middenstandquote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef Jian het volgende:
Mensen die hun kerstboom optuigen nog voor Sinterklaas, echt!
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 decemberquote:
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamerquote:Op zondag 2 december 2012 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongeveer de hele Nederlandse middenstand
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januariquote:Op zondag 2 december 2012 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamer
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!quote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 december
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaatquote:Op zondag 2 december 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!
Maar de paus zegt dat het onzin is!
Geintjuuuuuuuuuuuuuuuuh
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaat
Misschien is het gefilmtquote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nog zo'n theorietjequote:Op zondag 2 december 2012 15:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torturequote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torture
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zienquote:
quote:
Ben nog eens naar optreden van hem geweest in DenHaag, bij gebouw van kunsten en wetenschappen, die helaas afgebrand is!quote:
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op streamquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zien
Man, echt m'n kerst kan niet meer stuk dan, op 5 januari gier ik nog steeds uitquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op stream
Nou Oop heeft ,,, uhh, hij heeft ,,, ehhh, ...........quote:Op zondag 2 december 2012 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..quote:Op zondag 2 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben nog eens naar optreden van hem geweest in DenHaag, bij gebouw van kunsten en wetenschappen, die helaas afgebrand is!
een opgetuigde kerstboom i.p.v dat ie der in geklommen isquote:Op zondag 2 december 2012 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou Oop heeft ,,, uhh, hij heeft ,,, ehhh, ...........
quote:Op zondag 2 december 2012 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..
Stond bij m'n oma vaak opquote:Op zondag 2 december 2012 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas net te ver voor mijn tijd om hem live te kunnen zien. Tot mijn grote spijt mag ik wel zeggen..
Oma wil bij de kerstboom blijven tot eind januari?quote:Op zondag 2 december 2012 15:50 schreef Jian het volgende:
Wat is er met oma, waarom zet ie steeds het geluid uit en waarom lult ie zo dapper, van "jij gaat morgen gewoon naar je werk en ..... "
m.a.w. tisser aan de hand?
quote:Op zondag 2 december 2012 15:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Eg nie. jij bent minstens 200
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?quote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma wil bij de kerstboom blijven tot eind januari?
Hij is als de dood dat ze een dag thuisblijft, Hij wil 's middags niet gestoord worden bij het spelen van zijn FB-spelletjes.quote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?
Zijn FrisBier-spelletjes?quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is als de dood dat ze een dag thuisblijft, Hij wil 's middags niet gestoord worden bij het spelen van zijn FB-spelletjes.
Hij moet ook wel af en toe wat water of sap drinken, hoor. Alcohol onttrekt enkel vocht.quote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Neehee, overdag drinkt hij niet, alleen twee glazen wijn voor het eten.
Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.quote:Op zondag 2 december 2012 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moet ook wel af en toe wat water of sap drinken, hoor. Alcohol onttrekt enkel vocht.
quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Dat valt me dan weer alleszins mee.quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Vind ik ook, een inval van de ME met traangas lijkt me adequaatquote:Op zondag 2 december 2012 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de politie zou moeten ingrijpen bij mensen die nu al hun kerstboom opgetuigd hebben staan.
Oop houdt er niet van als een ander zijn thunder stealsquote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?
Met Feyenoord kom je hier wel weg inderdaad, de verstandhouding met die andere club is wat problematischer.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, een Ajaxbal doet het goed in Den Haag .....
Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januari
Zet jij wel een echte neer?quote:
Kerstquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet jij wel een echte neer?
Gezellig als die uit gaat vallen!
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksquote:
Jij bent echt een romanticus, hè?quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksZet een ficus neer, een dadelpalm, een vingerplant, godsamme een cactus, .... maar een stuk plastic en dat dan een boom noemen, tjeezus
Jawelquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent echt een romanticus, hè?
ghèhèhèquote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's zoon is nóg drukker dan opa. Dat sluit alleen Prins Friso uit als zijn zoon.
Man man man, het zal je schoonvader wezenquote:Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef beequeen het volgende:
Daan is blij dat ze van die vent af is. Ik bedoel die ouwe hè?
Dus dat.quote:Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, het zal je schoonvader wezen
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Sopranos toch ook gezienquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
Zitten jullie je nu met mijn gesprek met opa te bemoeien?
Mijn 'wat dan?' sloot inderdaad en onbedoeld mooi aan op jouw post.quote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
Ja, dat zei ie er niet bij natuurlijk, dat kan later tegen m gebruikt worden, maar jij hebt de Soprano's toch ook gezien
met opa te bemoeien?quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef Poezewoes het[/quote]
volgende:Hoera
Zitten jullie je nu met mijn gesprek
Brutaaltje dat je er bentquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik bemoei me met wat hier wordt geschreven ...
Dat is linkquote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet erg warme kip met patat, staan op het menu vanavond. Gelukkig is het wel heel gezellig, er wordt niet gepraat maar op de achtergrond horen we het voetbalverslag.
Ik ben me er eentje, bemoei me overal tegenaan.quote:
zijn al 2 remakes in de maak, ik moet het origineel ook maar eens gaan bekijkenquote:Op zondag 2 december 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje, bemoei me overal tegenaan.
Maar nu eerst koffie, dan een afsluitende zin bedenken voor een webtekst en dan elders verder met The Bridge.
Let's take 'm to it!
Die van de buurman heeft een volle zomer in de tuin gestaan met lichtjes en al en eindigde geheel opgetuigd aan de stoeprand.quote:Op zondag 2 december 2012 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.![]()
Hebben opa&oma een boom van hout of plastic eigenlijk?
Het waren enorme halve kippen, het is opa bijna teveel. Pas vanaf kwart voor 8 gaat hij weer snacken vanavond.quote:Op zondag 2 december 2012 17:57 schreef Copycat het volgende:
Met zo'n plofkip komt ie al toe aan zijn dagelijkse antibiotica-quotum?
De katten mogen z'n patat hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Jian het volgende:
Hij zit te puffen en zijn voorhoofd af te vegen, tsja, vreten tot je erbij neervalt net als de wolven, je weet nooit wanneer je volgende maaltijd weer is ........ o nee wacht effe
quote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De halve kip was bijna een hele, er zaten 3 poten aan.
Nee, dat zijn ze niet gewend. Die krijgen de botten.quote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef jacqhassel het volgende:
hij kan beter de kip aan de katten geven
Nee, die vindt vanavond nog wel een kippenkop in zijn bedquote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is nog niet klaar met de kouwe kipleverancier
quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
Oop laat even zien waar de lichtslingers in de kamer lopen en zegt nog even dat het heel gezellig is.
Dat interieur zier echt echt uit alsof er een 80 jarig echtpaar woont.quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
Oop laat even zien waar de lichtslingers in de kamer lopen en zegt nog even dat het heel gezellig is.
Ieder zijn eigen ding hoor iedereen mag doen en laten wat die wil maar zon slinger doet mij denken aan kermis attractiequote:
Oop doet mij ook denken aan een kermis attractie, dus dat past welquote:Op zondag 2 december 2012 18:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding hoor iedereen mag doen en laten wat die wil maar zon slinger doet mij denken aan kermis attractie
Opa is niet blij dat jij die dooie-hondenkop van hem als UI gebruiktquote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oop doet mij ook denken aan een kermis attractie, dus dat past wel
Ik ben ook weleens niet blijquote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is niet blij dat jij die dooie-hondenkop van hem als UI gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |