Nu nog veel beterquote:
Z'n bloedeigen zoon heeft 'm er uitgegooidquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is terug!!!
Hij wilde het zijn fans niet aandoen ze zonder hem Ajax-PSV te laten kijken!
[ afbeelding ]
En op de eerste van de volgende maand zal Pietje je verzoek inwilligen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef mootie het volgende:
Dus nu moet iemand in de Fb gaan vragen om een TT?
Opa heeft het zoals gewoonlijk weer helemaal bij het rechte endquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
[ afbeelding ]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.
Verdedigen is makkelijker als dan aanvallen. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
Klopt. Dat mag ze morgen op haar taablet kijken. Via PG.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze niet zo koud.
Hij had het al voorspeld zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Hij is net Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.quote:
Oop heeft 2-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Okeeeej.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.
Ze doet alsof ze het constant met hem eens is maar het sarcasme druipt er stiekem vanaf.
Een vrij accurate vertaling daarvan is ' lul maar raak 'quote:
Ik ben wel erg begaan met de bal. Het arme ding wordt de hele avond door iedereen getraptquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een andere zender opzetten. Of een filmpje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel erg begaan met de bal. Het arme ding wordt de hele avond door iedereen getrapt
Hoe neem je dat over dan? Ik wil ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:33 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een andere zender opzetten. Of een filmpje.
Ik ga zo voor de klassieker Gaslight. Voor een paar euro van een FOK!ker overgenomen.
Het aanbod in V&A in de gaten houdenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef beequeen het volgende:
Hoe neem je dat over dan? Ik wil ook.
Jah .. het uur van de prutserquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah. Douchen en daarna in m'n pyjamaatje met natte haartjes naar Wim Helsen (23.00 op Ned3) kijken.
Mooie seriequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef beequeen het volgende:
Thanx Cc, ik ga even snuffelen daar.
Dat klinkt zo lief Skroejs. Ik krijg er een "Moeder, ik wil bij de revue" gevoel bij. Ik heb daar echt van genoten, aanrader dus.
Trustenquote:Duik tussen de vette lappen. Fijne avond allemaal.
Oma heeft een vrije avondquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
Het gaat niet echt goed met hem geloof ik
Aan de andere kant heb ik hem nog nooit zo vlot naar de ijskast voor bier zien rennen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik hoor buiten al dat Ajax daarnet scoorde
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Oerbeer het volgende:
Zitten jullie hier nou elke avond te kijken naar die stream?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.![]()
De waarde van zijn site is maar liefst 16800% gestegen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Oerbeer het volgende:
Zitten jullie hier nou elke avond te kijken naar die stream?
Liegebeestquote:
quote:
Mooi weer supporter dat het is ........quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik hoor buiten al dat Ajax daarnet scoorde
Het is te koud in het stadion voor opaatje die thuis 28 graden gewend is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi weer supporter dat het is ........
een kleine ¤ 227,-- ik zou het verkopen aan de gek die dat ervoor geeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En Oop kan wel kappen met werken want hij is binnen.![]()
De waarde van zijn site is maar liefst 16800% gestegen.![]()
[ afbeelding ]
irritante nep gebler, je zou er acuut PSV-supporter van wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is te koud in het stadion voor opaatje die thuis 28 graden gewend is.
Hij heeft er zelf ook geen enkele lol in dat stuk chagrijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
irritante nep gebler, je zou er acuut PSV-supporter van worden
Whehehhequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
Come on PSV, Come ooooonnnn PSV [ afbeelding ]
Hier kan je goed zien dat zijn linkerarm is afgeschoten in de oorlog.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is me clup.....mijn ideaal, dit is de mooiste clup van alllemaal, hier ligt me hart, me vreugde en verdriet pompompompom
Hë mijn cluppie heeft ook gewonnenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is me clup.....mijn ideaal, dit is de mooiste clup van alllemaal, hier ligt me hart, me vreugde en verdriet pompompompom
ik had geen zin om er veel tijd in te stekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier kan je goed zien dat zijn linkerarm is afgeschoten in de oorlog.
maak ik klein huppeltje voor jequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hë mijn cluppie heeft ook gewonnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ik klein huppeltje voor je
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert uitbundig onder de klanken van het clublied
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is nog leuker:quote:
Forum Opties | |