Nu nog veel beterquote:
Z'n bloedeigen zoon heeft 'm er uitgegooidquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is terug!!!
Hij wilde het zijn fans niet aandoen ze zonder hem Ajax-PSV te laten kijken!
[ afbeelding ]
En op de eerste van de volgende maand zal Pietje je verzoek inwilligen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef mootie het volgende:
Dus nu moet iemand in de Fb gaan vragen om een TT?
Opa heeft het zoals gewoonlijk weer helemaal bij het rechte endquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
[ afbeelding ]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het opvallend dat scheidsrechter Kuiper wel heel vaak Ajax fluit..
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haalt zelfs de scheids zijn vogel erbij? Schandalig.
Verdedigen is makkelijker als dan aanvallen. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle scheidsrechters zijn tegen opa.
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat zijn vrouw een uurtje eerder opstaat. Dan kan ze de ingevroren sandwiches uit de vriezer halen.
Zijn ze niet zo koud.
Klopt. Dat mag ze morgen op haar taablet kijken. Via PG.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze staat zeker een uurtje eerder op omdat ze vanavond niet naar "Ik hou van Holland" mag kijken?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze niet zo koud.
Hij had het al voorspeld zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Asjeblieft... 1-1.. GODVERDOMME!!!
[ afbeelding ]
Hij is net Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.quote:
Oop heeft 2-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had hij ook weer gezien van te voren zeker.
Okeeeej.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoe oma hem een beetje loopt te trollen de hele avond.
Ze doet alsof ze het constant met hem eens is maar het sarcasme druipt er stiekem vanaf.
Een vrij accurate vertaling daarvan is ' lul maar raak 'quote:
Ik ben wel erg begaan met de bal. Het arme ding wordt de hele avond door iedereen getraptquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat voetbal me ook maar iets interesseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |