helemaal achterin en vooral onderop, dat 1 van de katten hem *per ongeluk*dan van het haakje flikkert, zonde hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft van zijn schoondochter een Feyenoordkerstbal gehad. Hij heeft beloofd om 'm in de boom te hangen en dat gaat hij echt doen. Wel achterin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
De misselijke humor die niets met opa's topic te maken heeft neemt alweer de overhand, waar is die beloofde strenge moderatie nou?
Zelfs voor nieuwe bezoekers blijft het hier een zooitje
Wat ben je sjacho joh, ik zou bijna zeggen: je lijkt die ouwe mummie wel..quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
De misselijke humor die niets met opa's topic te maken heeft neemt alweer de overhand, waar is die beloofde strenge moderatie nou?
Er zit een kras op je plaat. Klachten over de moderatie horen thuis in het FB-topic, Hou er hier nou maar eens over op.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef QuarterBack het volgende:
Hij was toch de deur uit geweest? Waarheen weet ik niet, maar alleen al het feit dat hij op pad is geweest is toch al tamelijk enerverend voor hem denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Oop heeft een enerverende dag achter de rug vindt hij.
Heeft ie gedaan dan
it had crossed my mind ....quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ben je sjacho joh, ik zou bijna zeggen: je lijkt die ouwe mummie wel..
Het is maar dat je op de hoogte bent, er waren beloften gemaakt hou je er dan ook aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit een kras op je plaat. Klachten over de moderatie horen thuis in het FB-topic, Hou er hier nou maar eens over op.
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat hij het vervelend vindt dat de users hier elkaar afsnauwen. Als je iemand wilt uitkafferen dan moet je hem maar gewoon nemen vindt hij, hij is tenslotte het leidend voorwerp van dit topic.
Sympathiek oud baasje is het toch
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt, die ouwe scheetfabriek?
quote:
Eh... in ieder geval originéél, maar ik denk dat ik toch maar weer de ouwe vertrouwde hoerenkermis in de huiskamer zet.quote:
Als het om Europees voetbal gaat is Oop wel genereus. Ook wel als het om competitie gaat, maar dan heeft hij altijd wel de puntentelling in gedachten en gaat hij uit van wat het gunstigst voor 020 isquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]Het zou zo leuk zijn als opa ons eens positief verraste.
Al vond ik het laatst wel aardig dat hij Feyenoord de overwinning gunde.![]()
Nou, Oop hangt wel een Feyenoordbal in de boom hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... in ieder geval originéél, maar ik denk dat ik toch maar weer de ouwe vertrouwde hoerenkermis in de huiskamer zet.
Ik een engeltje met een hele grote neus.quote:Op zondag 2 december 2012 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, Oop hangt wel een Feyenoordbal in de boom hoor
Rutte?quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
Da's pinokkio Coos, geen engeltje.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Coos het volgende:
Door de overwinning van Ajax wil Oop morgen soep met lettervermicelli. Alleen de A de J en de X.
Dus oma kan beter nu beginnen met de rest van de letters eruit te sorteren.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
quote:
Nog even chillen, na een enerverende dag!quote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
Opa luistert naar de muziek die Wim op zijn stream draait, ja inderdaad van Dik Hout, het is stil in mijquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
ik zeg maar ff niksquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Als 1 van mijn kinderen met een mooie blijvende schoondochter aan komt zetten hang ik alles in de boom wat ze maar wilquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!quote:
,,,,,,,quote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!
komt door de strengere moderatiequote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nog wel meer eng, er verdwijnen zo maar posten uit dit topic, gister lees je wat, s`nachts is het plof verdwenen
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.quote:
Leo levert álles.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Ik vind het niet eng, vaak is het zelfs nodig, maar dan wel zonder aanziens des persoons!quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Dat schreef je ook niet.quote:
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!quote:
Ik ben un Leo ... Lomp en onbehouwenquote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!
Maar die levert niet aan huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |