komt door de strengere moderatiequote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nog wel meer eng, er verdwijnen zo maar posten uit dit topic, gister lees je wat, s`nachts is het plof verdwenen
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.quote:
Leo levert álles.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Ik vind het niet eng, vaak is het zelfs nodig, maar dan wel zonder aanziens des persoons!quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Dat schreef je ook niet.quote:
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!quote:
Ik ben un Leo ... Lomp en onbehouwenquote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!
Maar die levert niet aan huis!
Bij mij staat ie al van half November lol Gezellig hoorquote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Jian het volgende:
Begrijp ik het goed en gaat ie vandaag de kerstboom opzetten?
Lekker op tijd wel dan, gezellig hoor de hele maand zo'n boom in je huis
Veel plezier Heksiequote:Op zondag 2 december 2012 12:39 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier met het kijken hoe Opa de boom optuigt.......ik gaat
![]()
vieren
zie ik een maand, herstel, hij laat 'm natuurlijk ook nog tot eind januari staan ....quote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Jian het volgende:
Begrijp ik het goed en gaat ie vandaag de kerstboom opzetten?
Lekker op tijd wel dan, gezellig hoor de hele maand zo'n boom in je huis
Je moet ook niet 7 van die blauwe pilletjes in één keer innemen ....quote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij mij staat ie al van half November lol Gezellig hoor
zucht... ik leer t ook nooit he... maar die lichtjes... wowwwquote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet ook niet 7 van die blauwe pilletjes in één keer innemen ....
Have fun, hopelijk veel lekkers en weinig roe!quote:Op zondag 2 december 2012 12:39 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier met het kijken hoe Opa de boom optuigt.......ik gaat
![]()
vieren
Misschien mag ik wel mee naar Spanjequote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Have fun, hopelijk veel lekkers en weinig roe!![]()
Gelukkig ben ik de piet niet.![]()
Dat wordt vast gezellig!quote:Op zondag 2 december 2012 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag gaat het dan gebeuren: de kerstboom wordt opgezet in Huize Oop. Er heerst al een bedrijvigheid van jewelste .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]