Bij mij ook, al ben ik niet meteen gaan posten, wel alles gelezen altijdquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Big Brother was indertijd voor mij de reden me aan te melden bij Fok
wie?quote:
Met de trijn!quote:
voor mij ook, nav een artikel in de Spitsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Big Brother was indertijd voor mij de reden me aan te melden bij Fok
QFT !!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij ook, al ben ik niet meteen gaan posten, wel alles gelezen altijd
Ik ookquote:
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahahaha en nu nog Tessa, please Please PLEASE!!!!!!!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
lolzzzzz johnnes meer stemmen dan sandra en leona
Dat weet je niet. Dan moet je weten hoeveel mensen er in totaal hebben gestemd voor beide groepenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
lolzzzzz johnnes meer stemmen dan sandra en leona
Welk programma bekeek jij?quote:
Met thuisstemmers wint nooit de beste...quote:
zul je zien dat hij the voice gaat winnenquote:
Had dan zelf gestemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef Injetta het volgende:
Wat????????? Tessa was de beste van de avond en die vliegt er uit?
Ik begrijp helemaal niks van dat Nederlandse publiek.
Ctrl Alt Vquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef MoneyTalks het volgende:
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
BYE TESSA
Ik kijk wel uit....quote:
stemt iemand van hier uberhauptquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben de Tessa fans hier wel gestemd?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef BVO het volgende:
Marco die Whatsapp gaat controleren. Prutser.
Voor de tweede keer dit seizoenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
Marco wordt weer boos omdat er VOLWASSENEN NA ACHTEN NOG WAKKER ZIJN.
Denk het nietquote:
Alsof FOK!ers stemmenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
In Mocemberquote:
Ja! Afgelopen keer alquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Pisces, heb je Hatchetface nog gegoogled?
Barbapappa?quote:
ze gaat een nr van rihanna zingenquote:
Nee, dat was de ergste in de historie van TVOH.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef tralalala het volgende:
Dit is nog een grote schande dan Lennie van Zandwijk die eruit werd geknikkerd.
wie?quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef style2k het volgende:
ja de andere 2 waren gewoon beter maar het is toch niet voor te stellen dat tessa eruit ligt en johannes in de volgende ronde zit . ik weet het zijn verschillende temas maar dit is toch zo ongeloofwaardig als show
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
Barbara, goddomme, wat heb ik daar al een zin in nu om dat te horen
En Ivar, whoeeeeeeee
Ivar heeft een oranje broek aan, da's het meest spannende zo'n beetje jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
Ivar en Barbara door.Totaal geen spanning in deze groep.
Ik denk ook dat hij echt een goede coach is. Maar ik vind die dooddoeners als jurylid zóóó tenenkrommend. Maar daar maken ze zich allemaal steeds meer schuldig aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Starlie het volgende:
Marco is dit jaar beter te pruimen dan Nick wat mij betreft! Marco is volgens mij ook ontzettend lief voor zijn kandidaten!
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ivar heeft een oranje broek aan, da's het meest spannende zo'n beetje ja
ja hoor of heb jij niet voor johannes gestemd ? hahahahahahahaha lolquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
Tessa eruit.....heeft kijken nog wel zin??
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles waar ik fan van ben gaat direct weg
oh ja...ok voor jahannes dan maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef style2k het volgende:
[..]
ja hoor of heb jij niet voor johannes gestemd ? hahahahahahahaha lol
Daar ben ik dus ook niet zo weg van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Doet Sandra ook, en ze boekt er successen mee
Zeg ik toch, prima keuze!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon net als Townsend kapot raggen op het podium!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef style2k het volgende:
had beter die gitaar thuis kenne laten ook
Hai Benny, wil je even fan worden van Britt en Wendy van Dijk, kthnx.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
the Whoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon net als Townsend kapot raggen op het podium!
die paar laatste kerels blijven nog wel ffquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
Krijgt slechte jurycijfers maar ze stemmen hem wel door
Godver wat was dat laatste vals
Oke. Vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook niet zo weg van.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef byah het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat van elk team de persoon die als eerste moest optreden is afgevallen?
Doei Ivar
Mooie username!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Haha allemaal lekker haten op Sandra? Achja, de beste wint zullen we maar zeggen. Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze op nr 1,2 en 3 hebben gestaan . Dat is tessa en leona nog niet geluktSandra gaat het sowieso maken in NL. En daarbuiten.
en Tessa een 14quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit een negen is, is Johannes tien, Piempmans
He, wat lief, een kloon!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Haha allemaal lekker haten op Sandra? Achja, de beste wint zullen we maar zeggen. Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze op nr 1,2 en 3 hebben gestaan . Dat is tessa en leona nog niet geluktSandra gaat het sowieso maken in NL. En daarbuiten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Ik ook, ik vind zijn geluid echt zaligquote:
Volgens mij ben je in de war met Joehennisquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Nou, ze is al twee weken niet de bestequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Hoi sandrafanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef byah het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat van elk team de persoon die als eerste moest optreden is afgevallen?
Doei Ivar
Mooi aangemeldt voor dit topic. *stil*quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwlllllllllllquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Marco?quote:
He John, ze zit al onder je bureau klaar om je balletjes te strelen, groedjes!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Misschien kunnen we haar een abo aansmerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi aangemeldt voor dit topic. *stil*
Vergeet niet 'haters gonna hate' te roepen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar een abo aansmeren
En: jullie zijn jaloers.... oh nee, wel uitrekken natuurlijk... jaloeeeeeeeeeeeee-oers.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi aangemeldt voor dit topic. *stil*
Vergeet niet 'haters gonna hate' te roepen
Macro heeft z'n ziel geroerd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
Deze jongen heeft littekens op z'n ziel? Wat heeft deze jongen meegemaakt dan?
Daarom, er moet toch ook wat eyecandy inzitten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
En toch hoop ik dat Ivar doorgaat, gewoon, omdat Joehennie anders helemaal alleen zit tussen de wijven.
Hmm, bij nader inzien...
Echt joh!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Precies, zo jaloers op die Neus Du Trein.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En: jullie zijn jaloers.... oh nee, wel uitrekken natuurlijk... jaloeeeeeeeeeeeee-oers.....
Hand gebroken toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
Hand tussen een metaalpers. Geeft littekens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
Een jongen van 1.70m met snorretje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, er moet toch ook wat eyecandy inzitten?
Zou een beroerde tekst uit een lied van Marco kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
Hij heeft ook vast de piempie van Marco wel gezienquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit een negen is, is Johannes tien, Piempmans
Zusje heeft zelfmoord gepleegd o.a.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
Ik vind het niet veel aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Barbara ook écht niet.... Dat jullie het ff weten
Verrek dat was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zusje heeft zelfmoord gepleegd o.a.
het is dat ik getrouwd ben anders zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:32 schreef Sandrathebest het volgende:
Dark Souls gespeeld en te vaak game over.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
HATURRSSSS GONNNNA HEETTTTTT!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Barbara ook écht niet.... Dat jullie het ff weten
En dat was zijn schuld?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zusje heeft zelfmoord gepleegd o.a.
We zeggen net hier thuis ook van: we vergeten haar steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |