Nooit zo'n moeite meequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is zij wel te verstaan, Frank Boeijen was altijd een beetje lastig.
Ik luister naar Nederlandsquote:
Meer bruin haar? Wel beter minder krul.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:44 schreef tralalala het volgende:
Jezus, wat heeft ze met haar kapsel gedaan.
Ja, ik vind het mooier zeau.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer bruin haar? Wel beter minder krul.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
Ik vond de outfit van Eyelar toch mooier. Hoop dat ze doorgaat.
quote:
Ik vind niet mooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer bruin haar? Wel beter minder krul.
ik ook niet dubble dquote:
wat een hoge score !quote:
Scherpquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
denk niet zwart wit... en zwart witte kleding dragen...
ik ben bang van welquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, zijn die lui doof of zo?
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik blijf daar niet zo goed tegen te kunnen, een vrouw die een liedje zingt dat origineel gezongen is door een man
DAT is het denk ik. Andersom ook trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik blijf daar niet zo goed tegen te kunnen, een vrouw die een liedje zingt dat origineel gezongen is door een man
het was een 7 waardquote:
Of nobody's wife door Charly ge'man'dquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is het denk ik. Andersom ook trouwens.
ik zal een 7 gevenquote:
kan ze zich op haar huwelijk gaan voorbereiden!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon Floortje en Eeyore door vanavond, boemtjikkiewauwau en Marjetjeretteketje naar huus
die mag van mij ook weg, ben er wel een beetje klaar meequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon Floortje en Eeyore door vanavond, boemtjikkiewauwau en Marjetjeretteketje naar huus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
4 10enquote:
Win-winquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
kan ze zich op haar huwelijk gaan voorbereiden!
dat was een vest van Mart Smeets!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel een heet pakkie wat ze droeg, maar het printje mwahmwah
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik geef haar zeventerechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat dramatisch zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Beetje off topic, maar ik keek X-Factor US vanmiddag en ik werd gerickrolled
Vandaar! Die vind ik altijd awesomequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
dat was een vest van Mart Smeets!
Die pony moet raus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is ze zoveel lelijker gestyled dan tijdens Idols?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |