SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Voor een deel van de mensen is dat juist het probleem, lol?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er voor iedereen wel iemand te vinden is, zolang je maar mensen/mogelijkheden tegen komt![]()
Ja maar daar valt wat aan te doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een deel van de mensen is dat juist het probleem, lol?![]()
![]()
Zelfs water kookt niet altijd op 100 graden. En net zo goed reageer jij afhankelijk van "druk" elke keer een beetje anders, en net zo goed dus andere mensen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, of in elk geval een soortgelijke reactie.
Stel dat je water soms gaat koken bij 40 graden, soms pas bij 180 graden. Eieren koken zou daar niet simpeler op worden.
De temperatuur waarbij een vloeistof kookt is afhankelijk van de heersende druk. Bij 1 atmosfeer (luchtdruk op zeeniveau, 101,325 kPa) is het kookpunt van water 100 °C, of eigenlijk, meer precies: 99,97 °C. Op de Mount Everest waar de luchtdruk ongeveer 0,31 bar is, is het kookpunt van water slechts 69 °C. En in een hogedrukpan kookt het water bij 130 °C. Men spreekt daarom ook over het normaal kookpunt voor het koken bij 1 atmosfeer.
De complexiteit is zodanig dat je niet afhankelijk kan zijn van formules, de énige stabiele factor in het verhaal ben jijzelf, want daar kan je invloed op uitoefen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Klopt, maar dat valt niet altijd meequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar daar valt wat aan te doen.
En in mijn geval kan ik het ook wel begrijpen, ik ben gewoon te druk met mezelf om me daar nu druk over te gaan maken![]()
![]()
Ja maar jij loopt dan ook niet te klagen dat je nog steeds alleen bent?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat valt niet altijd mee
En in mijn geval kan ik het ook wel begrijpen, ik ben gewoon te druk met mezelf om me daar nu druk over te gaan maken
Op het moment dat mensen gaan mokken dat ze meer verdienen maar niets er aan doen denk ik, ja..
Op het moment dat ze uitgaan, daten, dingen ondernemen, desondanks nog steeds niemand treffen, is het al een ander verhaal. Maar zelfs die treffen ooit wel iemand![]()
![]()
Niet in de eerste instantie, er zijn maar betrekkelijk weinig dingen die je vanzelf aan komen waaien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat valt niet altijd mee
Een studie rond je ook niet af door maar lui voor de televisie te blijven hangen, daar moet je offers voor maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door Murvgeslagen op 30-11-2012 13:46:12 ]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Klopt. Het is ook een beetje een kwestie van geluk afdwingen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet in de eerste instantie, er zijn maar betrekkelijk weinig dingen die je vanzelf aan komen waaien.Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet misquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt dan ook niet te klagen dat je nog steeds alleen bent?
Op het moment dat mensen gaan mokken dat ze meer verdienen maar niets er aan doen denk ik, ja..
Op het moment dat ze uitgaan, daten, dingen ondernemen, desondanks nog steeds niemand treffen, is het al een ander verhaal. Maar zelfs die treffen ooit wel iemand![]()
Ik weet het niet met Benzin...
Soms denk ik ook wel eens dat ie alles hier loopt te trollen of zo.![]()
Is het niet de angst dat het te dicht bij komt dat je je er maar niet druk over maakt, of ben je er gewoon echt relaxt onder?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een beetje een kwestie van geluk afdwingen.
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mis![]()
Ik weet het niet met Benzin...
Soms denk ik ook wel eens dat ie alles hier loopt te trollen of zo."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Eigenlijk geen van beiden. Ik ben op het moment gewoon te druk bezig om m'n leven op de rit te krijgen dat activiteiten ondernemen om meer vrouwen tegen te komen effetjes niet in mijn rooster pastquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Is het niet de angst dat het te dicht bij komt dat je je er maar niet druk over maakt, of ben je er gewoon echt relaxt onder?
Het was een bewuste keus en bovendien functioneer ik zonder partner toch ook prima?
Op een later tijdstip zal ik wel wat meer gaan jagen erop, maar tegen die tijd merken jullie dat vanzelf wel.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik nu niet voor een relatie open zou staan. Echter zou een relatie nu me gewoonweg niet zo goed uitkomen, zij zou aardig wat consessies moeten doen, anders heeft het geeneens zin om het te proberen.![]()
Ik maak mij er ook nooit druk over. Ik heb het even veel naar m'n zin zonder als met een relatie.
Nu is het wel dat ik een groot sociaal leven heb en ik meerdere dagen per week wat aan het doen ben. Uit eten, bij iemand eten, regelmatig naar de bios, kroegen of dagje weg.
Als je dat allemaal niet hebt kan ik begrijpen dat je een relatie erg kan missen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik denk eerder dat je dan het gezelschap mistquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik maak mij er ook nooit druk over. Ik heb het even veel naar m'n zin zonder als met een relatie.
Nu is het wel dat ik een groot sociaal leven heb en ik meerdere dagen per week wat aan het doen ben. Uit eten, bij iemand eten, regelmatig naar de bios, kroegen of dagje weg.
Als je dat allemaal niet hebt kan ik begrijpen dat je een relatie erg kan missen.![]()
![]()
Ik heb het persoonlijk helemaal aan de kant gezet. Ik moet nog eerst veel meer aan mezelf werken voordat ik het weer oppak."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat ook, maar ook gewoon hele goede vriendschappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan het gezelschap mistZoals?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb het persoonlijk helemaal aan de kant gezet. Ik moet nog eerst veel meer aan mezelf werken voordat ik het weer oppak.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En heb je jezelf dan wel een doelstelling gemaakt? Ik wil hier en hier aan werken in dit tijdsbestek?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb het persoonlijk helemaal aan de kant gezet. Ik moet nog eerst veel meer aan mezelf werken voordat ik het weer oppak.
Anders verzand je al snel in uitstelgedrag, bekend voorbeeld zijn natuurlijk de goede voornemens met nieuw jaar. Zaken veranderen zonder plan is om die reden niet praktisch."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook gewoon hele goede vriendschappen.
[..]
Zoals?Ik heb een plan. Het kost 1-2 jaar om te komen waar ik wil komen, maar daarna pak ik het wel weer op. Het is niet anders. Ik ben gewoon te onzeker over mijn geestelijke- en fysieke voorkomen. Het moet niet zo zijn dat ik mensen moet gaan waarschuwen over hoe ik mij gedraag en hoe ik eruit zie. Ik ben heel erg bang dat ik dat wel moet doen, omdat het anders volledig gaat falen. Ik wil af van die angst en onzekerheid en daarom ga ik een plan uitvoeren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En heb je jezelf dan wel een doelstelling gemaakt? Ik wil hier en hier aan werken in dit tijdsbestek?
Anders verzand je al snel in uitstelgedrag, bekend voorbeeld zijn natuurlijk de goede voornemens met nieuw jaar. Zaken veranderen zonder plan is om die reden niet praktisch."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Roaccutane kuur slikken
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen
- Werken aan mijn zelfbeeld
Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Toch nog even terughaken. Als die persoon de ene dag chagrijnig is en de andere dag heel vrolijk dan kan de reactie verschillen nogal. Jij begon daarna over een ei en 40 graden en 180 graden koken maar ja het verschil in reacties kan groot zijn afhankelijk van je gemoedstoestand. Niks raars eraan dat mensen verschillend reageren in verschillende situaties. En dat verschil lijkt voor jou extra groot te zijn omdat je misschien minder goed de signalen op kan vangen of iemand (van binnen) chagrijnig is of niet. Als je dat niet door hebt dan lijken situaties ook onredelijk soms of erg te verschillen. Als je wel door hebt dat iemand chagrijnig is dan zou je dat al een stuk beter kunnen plaatsen en niet het idee hebben van 'zo die reageert even als een 180 graden ei'. Krijg hieruit het idee dat je wel erg veel moeite hebt om die signalen te zien aangezien je dit stelt..quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Het punt is wel dat als ik precies hetzelfde doe tegen ëén persoon in twee situaties ik twee reacties krijg. Als ik precies hetzelfde doe tegen twee personen in dezelfde situatie krijg ik ook twee compleet verschillende reacties.we dan![]()
Ik zie voordat ik met iemand praat al hoe iemand in zijn vel zit, een wat timide reactie als iemand niet lekker in zijn vel zit is dan echt niet vreemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Toch nog even terughaken. Als die persoon de ene dag chagrijnig is en de andere dag heel vrolijk dan kan de reactie verschillen nogal. Jij begon daarna over een ei en 40 graden en 180 graden koken maar ja het verschil in reacties kan groot zijn afhankelijk van je gemoedstoestand. Niks raars eraan dat mensen verschillend reageren in verschillende situaties. En dat verschil lijkt voor jou extra groot te zijn omdat je misschien minder goed de signalen op kan vangen of iemand (van binnen) chagrijnig is of niet. Als je dat niet door hebt dan lijken situaties ook onredelijk soms of erg te verschillen. Als je wel door hebt dat iemand chagrijnig is dan zou je dat al een stuk beter kunnen plaatsen en niet het idee hebben van 'zo die reageert even als een 180 graden ei'. Krijg hieruit het idee dat je wel erg veel moeite hebt om die signalen te zien aangezien je dit stelt..
Echt een groot gedeelte van communicatie gaat via lichaamstaal."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Comp_Lex het volgende:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen
Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens.we dan![]()
Done, Done, Done and done done done. Helpt allemaal geen flikker als je zelf geen concrete stappen zet zoals meer uit gaan of iets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Comp_Lex het volgende:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen
Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens.![]()
En wat doe je daar nu aan? Concreet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Comp_Lex het volgende:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen
Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens.
Hoe lang moet je nog naar school?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ach, als hij er geen ruimte voor ziet heeft hier over blijven posten in dit topic natuurlijk ook vrij weinig zin. Comp_lex: bespreek dat soort dingen dan ergens anders, en niet hier.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..Ja doei.![]()
Hij wilt eerst aan zich zelf werken en dan pas daten etcquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..![]()
Ja, voor mijn studie was er geen reden om uit huis te gaan. Voor sociale contacten achteraf gezien wel, maar daar doe ik het nu niet meer voor. Zodra ik klaar ben met mijn studie dan verhuis ik hoogstwaarschijnlijk toch naar een andere regio.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:48 schreef Cassandra87 het volgende:
maar woon je nu nog steeds thuis?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wat doe jij ondertussen? Waarom niet internet daten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Done, Done, Done and done done done. Helpt allemaal geen flikker als je zelf geen concrete stappen zet zoals meer uit gaan of iets.![]()
![]()
Uiteindelijk moet je na een tijdje chatten ook die persoon in 't echt gaan ontmoeten; internetrelaties met iemand die je nooit hebt gezien schiet natuurlijk niet zo op in het IRL-versieren-ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat doe jij ondertussen? Waarom niet internet daten?
Ja doei.![]()
Wat dacht je van totaal niet met je ouders door een deur kunnen en wat was het allemaal? Ook contact willen verbreken etc.? Of had je dat niet ooit gezegdquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, voor mijn studie was er geen reden om uit huis te gaan. Voor sociale contacten achteraf gezien wel, maar daar doe ik het nu niet meer voor. Zodra ik klaar ben met mijn studie dan verhuis ik hoogstwaarschijnlijk toch naar een andere regio.![]()
Ik snap m niet? Das toch geen punt? Met internet daten bedoel ik niet letterlijk alleen via internet datenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je na een tijdje chatten ook die persoon in 't echt gaan ontmoeten; internetrelaties met iemand die je nooit hebt gezien schiet natuurlijk niet zo op in het IRL-versieren-idee
Maar niets mis met mensen via internet leren kennen. Heb zowel mijn ex als mijn huidige vriend zelfs via dit forum ontmoet![]()
![]()
Ik bedoel vooral dat je nog wel zo actief kunt zijn op datingsites en dergelijken, maar uiteindelijk moet je nog wel die stap nemen om iemand daadwerkelijk te gaan ontmoetendat 'internetdaten' niet per se makkelijker is dan in de kroeg iemand ontmoeten.
Ja doei.![]()
Heb paar maandjes op zo'n dating site gestaan... Maar veel reacties kwamen er niet op, misschien 1 en die was zo weg toen ze me over m'n datingsverleden vroeg. (Ben veel te eerlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat doe jij ondertussen? Waarom niet internet daten?).
M'n zus heeft al der vrienden via Counter-Strike ontmoet, waar zo'n spelletje al niet goed voor is![]()
![]()
Heb je er wel goede foto's op? Volgens mij blijft het een vleeskeuringquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Heb paar maandjes op zo'n dating site gestaan... Maar veel reacties kwamen er niet op, misschien 1 en die was zo weg toen ze me over m'n datingsverleden vroeg. (Ben veel te eerlijk).
M'n zus heeft al der vrienden via Counter-Strike ontmoet, waar zo'n spelletje al niet goed voor isNee dat klopt, maar voor sommige is de drempel wat lager, je hebt al wat gespreksstof, kent elkaar al een beetje. Meestal danquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel vooral dat je nog wel zo actief kunt zijn op datingsites en dergelijken, maar uiteindelijk moet je nog wel die stap nemen om iemand daadwerkelijk te gaan ontmoetendat 'internetdaten' niet per se makkelijker is dan in de kroeg iemand ontmoeten.
![]()
Vrouwen in games is ook geen eerlijk vergelijkingsmateriaal. Overschot aan kwijlende nerds die het alleen maar leuk vinden dat een stel tieten wil gamen met hun.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Heb paar maandjes op zo'n dating site gestaan... Maar veel reacties kwamen er niet op, misschien 1 en die was zo weg toen ze me over m'n datingsverleden vroeg. (Ben veel te eerlijk).
M'n zus heeft al der vrienden via Counter-Strike ontmoet, waar zo'n spelletje al niet goed voor is
Wat jou betreft: dan zal je wel niet interessant genoeg zijn. Uiterlijk is belangrijk hoor, je moet echt zorgen dat je er goed uit ziet en dat je je zaakjes op orde hebt. Maar als je iemand niet kunt boeien, of niets leuks doet dan wil het vervolg dus ook niet.
Aangezien je weinig reacties krijgt vermoed ik dat je foto's niet leuk zijn of jij er niet leuk genoeg uit ziet. En als iemand dan wel reageert en zo snel de moed alweer opgeeft...Dat ligt dan toch echt aan jou, en niet aan de vrouwen. Internetdaten is best lastig omdat je je heel goed moet profileren in wat voor vrouwen een overdaad aan keuze is. Als je in het echt al niet spannend genoeg bent, dan ben je dat op internet zeker weten niet.![]()
En als je afgewezen wordt is dat normaal niet op de date zelf, maar er voor of er na. En als je eenmaal afgesproken hebt ontkom je er niet aan en je staat er beiden achter. Met iemand die je wil versieren in een kroeg is het allemaal wat complexer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar voor sommige is de drempel wat lager, je hebt al wat gespreksstof, kent elkaar al een beetje. Meestal dan![]()
Denk sowieso dat in een kroeg/disco ontmoeten gemakkelijker is. Het internet heeft alleen 24 uur elke dag en veilig achter je pc wat het voor sommigen misschien gemakkelijker lijkt te maken (en ook wel maakt tijdelijk misschien). Maar als je dan date en ze wil je niet dan is het versieren eigenlijk dus toch niet zo gemakkelijk geweest, alleen het slappe lullen online. In de kroeg enzo zie je elkaar en direct wel een beeld erbij en moet je net als na online dating elkaar ook aanspreken IRL. Dus denk juist dat internetdaten lastiger is ook al voelt het wel gemakkelijk aan (bedoel lastiger als in gezien vanuit het idee dat je ook resultaat wil hebben buiten internet)quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
we dan![]()
IRL zie je iemand tenminste echt meteen zoals hij/zij is. Genoeg mensen die zich achter een toetsenbord heel wat voelen of kunnen maar IRL de bek niet open durven trekken. Dan zit je probleem niet bij het IRL-daten dat opgelost kan worden door via internet dates te hosselen. Maargoed, ik ben ook helemaal niet zo van het 'versieren', ik snap dat niet zo. Ik zie het allemaal wat minder geforceerd denk ik: ik ontmoet gewoon mensen en dan doe je daar wat leuks mee en soms klikt het en soms klikt 't niet. Ja, ik heb ook wel eens via internet gedate, maar uiteindelijk gaat het dan vervolgens hoe 'geforceerd' je de volgende handelingen ziet. Wat ik men mee zou willen geven: focus niet op het 'versieren' maar op 'leuk contact' en laat 't allemaal 's op z'n beloop. Versieren gaat meteen uit van 'en dan hebben we verkering'. Zorg eerst eens dat je een klik hebt op andere vlakken als je zo bang bent voor dat geforceerde versierenJa doei.![]()
Dat heb ik al gedaan, maar er wordt niet voor mij gekozen en op sites wordt er misschien op 1 van de 50 berichten gereageerd. De laatste keer dat er werd gereageerd had dat meisje al een vriend en dat andere meisje, waar ik eerder mee date, is voor een andere jongen gegaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..Dat doe ik inmiddels al. Ik kom geen vrijgezelle dames tegen van ongeveer mijn leeftijd. Nou ja, ze zijn er wel, maar ze zijn nog onzekerder dan ik en sluiten zichzelf ook op in sociale situaties. Ze zitten als het ware op "slot" en ze laten niks merken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Done, Done, Done and done done done. Helpt allemaal geen flikker als je zelf geen concrete stappen zet zoals meer uit gaan of iets.Half jaar tot een jaar, hoop ik. Ik heb er niet echt controle over.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat doe je daar nu aan? Concreet?
Hoe lang moet je nog naar school?Daar is zeker ruimte voor en ik probeer me op dat vlak nu al te ontwikkelen. Het staat niet op het lijstje, omdat dat nu min of meer gaande is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, als hij er geen ruimte voor ziet heeft hier over blijven posten in dit topic natuurlijk ook vrij weinig zin. Comp_lex: bespreek dat soort dingen dan ergens anders, en niet hier.Ze hebben hun excuses aangeboden en het gaat nu al een lange tijd weer goed. Nou ja, ze geven me weer ouderwets totaal geen aandacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van totaal niet met je ouders door een deur kunnen en wat was het allemaal? Ook contact willen verbreken etc.? Of had je dat niet ooit gezegdIk ben ook veel te eerlijk. Ik geef veel weg over mijn uiterlijk, maar als ik dat niet doe dan kan de klap nog harder aankomen denk ik en ik kies daar niet voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
M'n zus heeft al der vrienden via Counter-Strike ontmoet, waar zo'n spelletje al niet goed voor isKlopt, dat is voor mij het allergrootste probleem. Ik moet eigenlijk naaktfoto's van mezelf erop zetten, dan kappen ze tenminste met "ik vind je helemaal niet lelijk". Maarja, dat mag weer niet hè?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je er wel goede foto's op? Volgens mij blijft het een vleeskeuringIk heb leuk contact met meiden die bezet zijn. Meiden die niet bezet zijn vinden het contact met mij volgens mij helemaal niet leuk (of met jongens in het algemeen). Ik heb het idee wel leuk contact met ze te hebben, maar er komt zo weinig uit ze. Ik heb het niet over gewoon praten, maar meer over de non-verbale communicatie, signalen enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
IRL zie je iemand tenminste echt meteen zoals hij/zij is. Genoeg mensen die zich achter een toetsenbord heel wat voelen of kunnen maar IRL de bek niet open durven trekken. Dan zit je probleem niet bij het IRL-daten dat opgelost kan worden door via internet dates te hosselen. Maargoed, ik ben ook helemaal niet zo van het 'versieren', ik snap dat niet zo. Ik zie het allemaal wat minder geforceerd denk ik: ik ontmoet gewoon mensen en dan doe je daar wat leuks mee en soms klikt het en soms klikt 't niet. Ja, ik heb ook wel eens via internet gedate, maar uiteindelijk gaat het dan vervolgens hoe 'geforceerd' je de volgende handelingen ziet. Wat ik men mee zou willen geven: focus niet op het 'versieren' maar op 'leuk contact' en laat 't allemaal 's op z'n beloop. Versieren gaat meteen uit van 'en dan hebben we verkering'. Zorg eerst eens dat je een klik hebt op andere vlakken als je zo bang bent voor dat geforceerde versieren"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nou ja, dan vinden ze je gewoon niet leuk op die manier en vinden ze je opdringerig omdat je daar wel naar zit te vissen, de niet bezette dames dus. En dat is bij bezette dames minder omdat ze dan niet bang hoeven zijn dat je gaat zitten vissen.Ja doei.![]()
Ach, wat zijn goede foto's... ik heb geen flauw idee. Mezelf zien in een foto is zoiezo al mindburning dus kan me voorstellen dat vrouwen snel doorklikken naar de volgende.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je er wel goede foto's op? Volgens mij blijft het een vleeskeuring
[..]
Nee dat klopt, maar voor sommige is de drempel wat lager, je hebt al wat gespreksstof, kent elkaar al een beetje. Meestal danZal er wel niet leuk 'genoeg' uitzien, naja vind niet dat ik me slecht kleed ofzo? (enigste die erover kan oordelen is Cass). Misschien dat me haar iets te lang is (he cas!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen in games is ook geen eerlijk vergelijkingsmateriaal. Overschot aan kwijlende nerds die het alleen maar leuk vinden dat een stel tieten wil gamen met hun.
Wat jou betreft: dan zal je wel niet interessant genoeg zijn. Uiterlijk is belangrijk hoor, je moet echt zorgen dat je er goed uit ziet en dat je je zaakjes op orde hebt. Maar als je iemand niet kunt boeien, of niets leuks doet dan wil het vervolg dus ook niet.
Aangezien je weinig reacties krijgt vermoed ik dat je foto's niet leuk zijn of jij er niet leuk genoeg uit ziet. En als iemand dan wel reageert en zo snel de moed alweer opgeeft...Dat ligt dan toch echt aan jou, en niet aan de vrouwen. Internetdaten is best lastig omdat je je heel goed moet profileren in wat voor vrouwen een overdaad aan keuze is. Als je in het echt al niet spannend genoeg bent, dan ben je dat op internet zeker weten niet.) maar dat past ook een beetje bij m'n grote hoofd, denk nie dat kort haar me staat
![]()
Vrouwen zijn gewoon veel te kieskeurig op zo'n site, geven je geen kans om je echt te leren kennen. So be it dan maar ik probeer het iig niet meer met zo'n site.![]()
Waar heb je geen controle over? Voor een jaar kan je zeker nog wel op kamers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Half jaar tot een jaar, hoop ik. Ik heb er niet echt controle over.
[..]
Daar is zeker ruimte voor en ik probeer me op dat vlak nu al te ontwikkelen. Het staat niet op het lijstje, omdat dat nu min of meer gaande is.
Voor de rest kan je al aan een heel aantal zaken gaan werken."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Niks mis met kleding en uiterlijk, en je hebt mooie ogenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ach, wat zijn goede foto's... ik heb geen flauw idee. Mezelf zien in een foto is zoiezo al mindburning dus kan me voorstellen dat vrouwen snel doorklikken naar de volgende.
[..]
Zal er wel niet leuk 'genoeg' uitzien, naja vind niet dat ik me slecht kleed ofzo? (enigste die erover kan oordelen is Cass). Misschien dat me haar iets te lang is (he cas!) maar dat past ook een beetje bij m'n grote hoofd, denk nie dat kort haar me staat
![]()
Vrouwen zijn gewoon veel te kieskeurig op zo'n site, geven je geen kans om je echt te leren kennen. So be it dan maar ik probeer het iig niet meer met zo'n site.![]()
![]()
Jij zit te veel in je hoofd, jij denkt veel te veel en voelt veel te weinig, dat is het probleem. Wij kunnen prima kletsen dus het is ook niet zo dat de woorden uit je getrokken moeten worden.
En wat betreft je haar, ik houd van langer en vol haar (Ja ik weet het, kom uiteindelijk met het tegenovergestelde thuis maar soit) maar mijn haar bijv. is ook droog en dof hoor, niets aan te doen. ben nog steeds op zoek naar de haarproducten die bij mij passen
![]()
Inderdaad, maar ik doe precies wat je zegt. Ik probeer gewoon leuk contact met ze te hebben, maar daar hebben ze al moeite mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, dan vinden ze je gewoon niet leuk op die manier en vinden ze je opdringerig omdat je daar wel naar zit te vissen, de niet bezette dames dus. En dat is bij bezette dames minder omdat ze dan niet bang hoeven zijn dat je gaat zitten vissen.Maar ik doe misschien niet meer zo lang over mijn studie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waar heb je geen controle over? Voor een jaar kan je zeker nog wel op kamers.
Voor de rest kan je al aan een heel aantal zaken gaan werken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ze merken gewoon dat je wat wanhopig op zoek bent naar een relatie en houden daarom de boot af. Geloof me: dat kun je goed merken bij mensen, ookal 'doen ze echt niet zo'. Tsja. Dat stralen veel mensen nu eenmaal uit.Ja doei.![]()
Dat kan jij het best beoordelen. Pas alleen op voor uitstelgedrag, je kan daar al snel in zwelgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar ik doe misschien niet meer zo lang over mijn studie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik geloof er niks van. Ik heb het gewoon over alledaagse zaken, zoals studie, persoonlijke gebeurtenissen waar ze eerder over gehad hebben, enz. Ik toon gewoon een beetje interesse. Ik heb woorden als "relatie", "seks" enzo nog nooit laten vallen. (Ook niet in een humoristische context.)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ze merken gewoon dat je wat wanhopig op zoek bent naar een relatie en houden daarom de boot af. Geloof me: dat kun je goed merken bij mensen, ookal 'doen ze echt niet zo'. Tsja. Dat stralen veel mensen nu eenmaal uit."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Heel veel (wanhopige) mannen onderschatten de kracht van uitstraling compleet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Je hoeft die woorden niet te laten vallen om uit te stralen dat je een relatie zoekt.For great justice!![]()
Ik heb trouwens ook wel leuk contact met vrijgezelle meiden, maar die zijn niet van mijn leeftijd en zij zijn daarom niet mijn doelgroep."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Bij vrouwen merk je dat ook echt wel hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel (wanhopige) mannen onderschatten de kracht van uitstraling compleet.![]()
![]()
Zo klopt 'ie wmbquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel (wanhopige) mensen onderschatten de kracht van uitstraling compleet.
Ja doei.![]()
Ongedwongen is key, maakt qua uitstraling zo gigantisch veel uit.quote:"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Gewoon uitstralen dat je ook zonder relatie een prima leven hebt en dus niet zoekt naar invulling van je leven.quote:![]()
Ik lul een klein beetje uit mijn nek. Laatst was er ook een meisje, die ongeveer van mijn leeftijd is en waarvan ik vermoed dat ze vrijgezel is. Die had wel heel leuk contact met mij. Ze deed ook een soortgelijke studie enzo, dus dat ging heel gemakkelijk. Heel grappig: afgelopen woensdag vroegen andere jongens aan mij of ik wist waar ze was (alsof ik dat zou wetenquote:).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Denk dat er wel een verband is, iemand die wanhopig is is echt niet zelfverzekerd. Wanhopig is nog steeds bevestiging zoeken buiten jezelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef debeterebob het volgende:
Maar wanhopigheid uitstralen staat toch nog los van in het algemeen onzeker overkomen?
Al zijn sommige mensen er goed in om dat te verbergen. Betekent niet dat je als je wat onzeker bent geen relatie kan krijgen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Wmb wel. Je kunt heel onzeker zijn en ook geen zin/tijd hebben in/voor een relatiequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef debeterebob het volgende:
Maar wanhopigheid uitstralen staat toch nog los van in het algemeen onzeker overkomen?Ja doei.![]()
Ja ik heb een maand geleden een blinddate gehad. Ik straalde dat toen volgens mij ook uit (had 't gewoon zelf doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ze merken gewoon dat je wat wanhopig op zoek bent naar een relatie en houden daarom de boot af. Geloof me: dat kun je goed merken bij mensen, ookal 'doen ze echt niet zo'. Tsja. Dat stralen veel mensen nu eenmaal uit.maar toen was 't al te laat ) Zij wou niet op voor een tweede date...
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Waarom een blinddate doen? Serieuze vraag... lijkt me namelijk niks.. Waarom zou je niet even elkaar een foto sturen ofzo..?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja ik heb een maand geleden een blinddate gehad. Ik straalde dat toen volgens mij ook uit (had 't gewoon zelf doormaar toen was 't al te laat ) Zij wou niet op voor een tweede date...
we dan![]()
Chillheid, ga er wat mee doen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik lul een klein beetje uit mijn nek. Laatst was er ook een meisje, die ongeveer van mijn leeftijd is en waarvan ik vermoed dat ze vrijgezel is. Die had wel heel leuk contact met mij. Ze deed ook een soortgelijke studie enzo, dus dat ging heel gemakkelijk. Heel grappig: afgelopen woensdag vroegen andere jongens aan mij of ik wist waar ze was (alsof ik dat zou weten).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Quote om het comp lex extra door te laten dringenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Chillheid, ga er wat mee doen dan.we dan![]()
Quote om het comp_lex extra door te laten dringenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Quote om het comp lex extra door te laten dringen"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Haha, ja jullie hebben gelijk
Maar ik heb haar maar één keertje gesproken en ik heb haar verder niet meer gezien."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Oke ja nou ja houdt hoop dan maar. Maar vroeg me nog wel af waarom je nu eigenlijk niet meer via internet probeert meiden te versieren? Je zei eerder dat je 50 had geprobeert met geen resultaat. Maar ja dan misschien nog weer 50 benaderen. Je moet toch wat doorproberen om te leren ook? Anders ben je zo weer een jaar verder en ben je misschien verhuist en je studie af maar dat soort zaken zorgen er niet voor dat je gemakkelijker weet te typen of weet wat je moet zeggen ofzo... door oefenen welquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar ik heb haar maar één keertje gesproken en ik heb haar verder niet meer gezien.we dan![]()
Kan gebeuren. Echte bazen blijven dan ook nog steeds coolquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar ik heb haar maar één keertje gesproken en ik heb haar verder niet meer gezien.![]()
![]()
Ik oefen met de studentenvereniging. Die datingsites laat ik nu links liggen, want ik kom toch niet door de vleeskeuring heen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja nou ja houdt hoop dan maar. Maar vroeg me nog wel af waarom je nu eigenlijk niet meer via internet probeert meiden te versieren? Je zei eerder dat je 50 had geprobeert met geen resultaat. Maar ja dan misschien nog weer 50 benaderen. Je moet toch wat doorproberen om te leren ook? Anders ben je zo weer een jaar verder en ben je misschien verhuist en je studie af maar dat soort zaken zorgen er niet voor dat je gemakkelijker weet te typen of weet wat je moet zeggen ofzo... door oefenen wel"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Oke ja. Had je ook al wel wat gezegd eigenlijk maar niet zo om gedacht. Wel 100 x beter eigenlijk dan via internet. Gewoon zo door blijven gaan dan en meedoen met alle activiteiten (vooral waarbij jij en de meiden knetterveel drank moeten drinken)quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik oefen met de studentenvereniging. Die datingsites laat ik nu links liggen, want ik kom toch niet door de vleeskeuring heen.we dan![]()
Juist ja, de perfecte instellingquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik oefen met de studentenvereniging. Die datingsites laat ik nu links liggen, want ik kom toch niet door de vleeskeuring heen.
Hoeveel mensen zitten er op die dating site? 60k zo beetje? Je hebt er maar 1 nodig he.
Hoeveel studentes zijn er? 500 op de vereniging?
Dating site vijver is dus vele malen groter!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nou ja is toch wel zo dat ze op internet direct wel veel naar uiterlijk kijken en bij een studentenvereniging ook naar je karakter (ook om je er meer bij te betrekken natuurlijk e.d. maar toch). Begrijp die instelling wel. Als je keer op keer afgewezen wordt op basis van je foto's...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja, de perfecte instelling
Hoeveel mensen zitten er op die dating site? 60k zo beetje? Je hebt er maar 1 nodig he.
Dating site vijver is dus vele malen groter!we dan![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dating site vijver is dus vele malen groter!![]()
Studenten van zo'n vereniging zijn natuurlijk een veel interessantere groep. Ze wonen allemaal in de buurt, zijn van dezelfde leeftijd, hebben gedeelde interesses en je kan gewoon beetje rondkijken![]()
![]()
Tuurlijk, maar de kans dat iemand uit de 60k je interesant vind is vele malen groter dan uit een groep van 500quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is toch wel zo dat ze op internet direct wel veel naar uiterlijk kijken en bij een studentenvereniging ook naar je karakter (ook om je er meer bij te betrekken natuurlijk e.d. maar toch). Begrijp die instelling wel. Als je keer op keer afgewezen wordt op basis van je foto's...
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zeer zeker waar, maar kansen vergroten noemt men datquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Studenten van zo'n vereniging zijn natuurlijk een veel interessantere groep. Ze wonen allemaal in de buurt, zijn van dezelfde leeftijd, hebben gedeelde interesses en je kan gewoon beetje rondkijken
Waarom ze dating site laten vallen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Omdat het bijvoorbeeld veel leuker is mensen in het echt te leren kennen in plaats van eerst eindeloos te moeten chatten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeer zeker waar, maar kansen vergroten noemt men dat
Waarom ze dating site laten vallen?![]()
Ja heb je wel een punt. Begrijp ik ook niet helemaal van hem. Maar van de andere kant als je ergens nu wel aandacht krijgt kan ik me ook wel weer voorstellen dat je niet nog bezig wil met iets (internetdating voor hem dan) waarbij hij blijkbaar nauwelijks resultaat heeft. Begrijp het een beetje omdat hij vervanging heeft gevonden min of meer. Maar het beste voor hem zou wel zijn om het ook online te blijven oefenen ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeer zeker waar, maar kansen vergroten noemt men dat
Waarom ze dating site laten vallen?we dan![]()
Ik vroeg net even aan mijn man 'hoe heb jij mij versierd'.
En hij wist 't niet.
'We deden gewoon wat leuks en toen zoende ik je en toen vond ik het wel een goed idee, toen even niet maar daarna toch wel en nu zijn we getrouwd.'
Goed verhaal. Lekker kort.Ja doei.![]()
Weet jij eigenlijk ook waarom niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik oefen met de studentenvereniging. Die datingsites laat ik nu links liggen, want ik kom toch niet door de vleeskeuring heen.![]()
Waarom eindeloos chatten? Na een klein gesprekje kan je al over gaan op afsprekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat het bijvoorbeeld veel leuker is mensen in het echt te leren kennen in plaats van eerst eindeloos te moeten chatten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik mag geen drank. Mijn lichaam kan niet meer over alcohol. Dat is een gevolg van de isolement.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja. Had je ook al wel wat gezegd eigenlijk maar niet zo om gedacht. Wel 100 x beter eigenlijk dan via internet. Gewoon zo door blijven gaan dan en meedoen met alle activiteiten (vooral waarbij jij en de meiden knetterveel drank moeten drinken)Uiteraard, maar de vijver met meiden die gewoon met mij willen praten is nu al 20 keer groter op de vereniging dan op datingsites. Zo'n vereniging werkt voor mij veel "beter".quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dating site vijver is dus vele malen groter!Geen reactie krijgen op je berichten is niet direct een afwijzing, maar als er over het algemeen niet wordt gereageerd dan heeft het uiteraard ook geen zin om op zo'n site te gaan zitten. Het is nou ook weer niet zo dat ik alleen de mooiste meiden pak. Ik ga gewoon het rijtje af van meiden die binnen bepaalde leeftijdsgrenzen vallen. Bij Badoo pak ik bijvoorbeeld gewoon direct de hele eerste pagina van de ranglijst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is toch wel zo dat ze op internet direct wel veel naar uiterlijk kijken en bij een studentenvereniging ook naar je karakter (ook om je er meer bij te betrekken natuurlijk e.d. maar toch). Begrijp die instelling wel. Als je keer op keer afgewezen wordt op basis van je foto's...
De meid waar ik laatst mee date was geen Megan Fox, maar ze wilde me niet.Zo gaat het voor 95% van de mensen. Daar hoor ik niet bij, anders zat ik hier op mijn leeftijd niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vroeg net even aan mijn man 'hoe heb jij mij versierd'.
En hij wist 't niet.
'We deden gewoon wat leuks en toen zoende ik je en toen vond ik het wel een goed idee, toen even niet maar daarna toch wel en nu zijn we getrouwd.'
Goed verhaal. Lekker kort.Het is inderdaad beetje een vervanging geworden. Ik voel me ook veel prettig bij zo'n vereniging. Online stelt trouwens geen klap voor vergeleken met de interactie in de realiteit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt. Begrijp ik ook niet helemaal van hem. Maar van de andere kant als je ergens nu wel aandacht krijgt kan ik me ook wel weer voorstellen dat je niet nog bezig wil met iets (internetdating voor hem dan) waarbij hij blijkbaar nauwelijks resultaat heeft. Begrijp het een beetje omdat hij vervanging heeft gevonden min of meer. Maar het beste voor hem zou wel zijn om het ook online te blijven oefenen ja.Ik ben een typisch computernerdje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk ook waarom niet?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee dat snap ik, maar waarom werd je dan zo massaal afgekeurd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben een typisch computernerdje.![]()
Een beetje je goed kleden en een keer extra onder de douche, je haar een keer leuk doen en je komt al een heel eind om er toegankelijker uit te zien.
En daar hoef je niet veel geld voor te hebben, dat kan elke drol."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik word niet letterlijk afgekeurd, maar bijna niemand reageert. Dan vind ik zo'n site een verspilling van tijd en moeite. Bij de vereniging gaat het gewoon veel beter. Er komen ook af en toe nieuwe mensen waar ik gewoon mee kan praten enzo. Dat vind ik veel leuker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar waarom werd je dan zo massaal afgekeurd?Ik zit qua uiterlijk in dezelfde categorie als die man in de OP. Ik ben zo'n "sukkeltje".quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hier nog wat zelfverzekerdheid bij en je bent al een heel eind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
Een beetje je goed kleden en een keer extra onder de douche, je haar een keer leuk doen en je komt al een heel eind om er toegankelijker uit te zien.
En daar hoef je niet veel geld voor te hebben, dat kan elke drol.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja en?
Genoeg sukkeltjes, nerds en geeks die wel een relatie hebben en dat komt doordat zij niet in de slachtofferrol zitten, wel iets te bieden hebben en niet zo verdomde onzeker zijn dat het er vanaf druipt.![]()
Je bent sociaal hopelijk wat verder dan deze gast, dan is er zeker nog hoop:
http://tweakers.net/video(...)fx-videokaarten.html
Uiterlijke is het makkelijkst aan te pakken, en een goed begin is het halve werk."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik ben ook een computernerd, hou van comics, ben een starwars geek, krijg glazige ogen als ik de Zelda theme hoor.
En hoeveel vrouwen vinden een man sexy die homer simpson sloffen heeft en een spiderman boxershort draagt?
En moet het dus echt niet van mijn uiterlijk hebben, en toch heb ik over interesse niet te klagen.![]()
Geen idee wie dat is, maar die kleed zich op zn minst een beetje normaal zegt een snelle google mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef debeterebob het volgende:
Zelfs Alexander Klopping heeft een vriendin"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Je bent een barman! Dat laat alles verbleken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben ook een computernerd, hou van comics, ben een starwars geek, krijg glazige ogen als ik de Zelda theme hoor.
En hoeveel vrouwen vinden een man sexy die homer simpson sloffen heeft en een spiderman boxershort draagt?
En moet het dus echt niet van mijn uiterlijk hebben, en toch heb ik over interesse niet te klagen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
![]()
Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar niet elke nerd heeft een kroegquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
En moet het dus echt niet van mijn uiterlijk hebben, en toch heb ik over interesse niet te klagen.![]()
![]()
Toen ik die niet had en gewoon koerier was had ik ook niks te klagen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar niet elke nerd heeft een kroeg![]()
Ik denk trouwens ook niet dat je over je uiterlijk veel te klagen hebtquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik die niet had en gewoon koerier was had ik ook niks te klagen.![]()
![]()
Ik vind mezelf niet echt knap.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook niet dat je over je uiterlijk veel te klagen hebt
Maar het gaat er gewoon om hoe je mindset is denk ik.
Ik was vroeger heel erg verlegen, heel erg in mezelf gekeerd.
En altijd heel erg bezig met hoe ik op mensen over kwam.
Sinds ik meer een i don't give a fuck instelling heb gekregen, en weet dat het helemaal niet zo eng is om met vrouwen te praten, leg ik gewoon veel sneller contact met mensen.
Mix dat met een beetje humor en zelfspot en dan zijn er genoeg vrouwen die dat leuk vinden.![]()
Dating via internet is nu eenmaal een numbers game. Als je daar niet blij van wordt moet je het gewoon niet doen. Er zijn meerdere wegen naar Rome. Zo te zien ben je al bezig op de studentenvereniging, dus dat is prima. Het belangrijkste is dat je bezig blijft, maakt naar mijn mening niet zoveel uit hoe.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word niet letterlijk afgekeurd, maar bijna niemand reageert. Dan vind ik zo'n site een verspilling van tijd en moeite. Bij de vereniging gaat het gewoon veel beter. Er komen ook af en toe nieuwe mensen waar ik gewoon mee kan praten enzo. Dat vind ik veel leuker.
[..]
Ik zit qua uiterlijk in dezelfde categorie als die man in de OP. Ik ben zo'n "sukkeltje".''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
I dnow, degene die ons hadden gekoppeld wisten onze smaken (iig van mij dan). Dus qua fysiek ging dat wel goed komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom een blinddate doen? Serieuze vraag... lijkt me namelijk niks.. Waarom zou je niet even elkaar een foto sturen ofzo..?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Comp-lex doe anders gewoon dingen waarbij je wel in contact komt met vrouwen maar niet direct hoeft te daten. Zoals irc ofzo.![]()
Ik ben zo'n jongen als in het filmpje van Murvgeslagen. Ik ben inderdaad alleen (en ook heel graag) wat socialer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover afleveringDie jongens zien er pre-makeover al beter uit dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kijk, ik weet wat ik moet doen als ik alles op orde wil krijgen. Ik vind dat het nu al heel goed met mij gaat. Twee jaar geleden peinsde ik er niet over om bij een studentenvereniging te gaan."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Kom maar op met die foto zal ik dat wel eens beoordelen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat. Mijn man is ook een computernerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen![]()
Ja doei.![]()
Ik heb een dm inbox.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is na de makeover afleveringDie eerste twee makeovers zijn wel mislukt vind ik. Het past totaal niet bij wie ze zijn die ene is vast geen skaterboy en die andere geen sportschooljunkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De derde is wel prima gelukt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
... en zit al sinds we vanochtend thuis zijn naast me zijn nieuwe computerspeeltje te preppen voor gebruik
Ja doei.![]()
Mijn vriend heeft vandaag weer een nieuwe game gekocht want de ander had die al weer bijna klaar.
En dan zit hij uren lekker te gamen en op zijn werk zit hij ook te nerden.
Een nerd / geek is niets mis mee. En hij doet ook aan motorrijden en hij heeft ook een baard.
Als garderobe heeft hij graag gameshirts en nerdshirts aan.![]()
![]()
Heb jij mijn man gejat? *kijkt links naast zich en haalt opgelucht adem*quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn vriend heeft vandaag weer een nieuwe game gekocht want de ander had die al weer bijna klaar.
En dan zit hij uren lekker te gamen en op zijn werk zit hij ook te nerden.
Een nerd / geek is niets mis mee. En hij doet ook aan motorrijden en hij heeft ook een baard.
Als garderobe heeft hij graag gameshirts en nerdshirts aan.
Ja doei.![]()
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik heb nooit geweten of ik een nerd ben ja ik doe iets met code en computers, ik heb een bril. Maar een nerd, daar stel ik me toch meer een geobsedeerd type voor.
C'est la vie
Je hoofd is wel heel belangrijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.
Je hoeft echt niet afgetraind te zijn hoor![]()
Jij bent een hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik een nerd ben ja ik doe iets met code en computers, ik heb een bril. Maar een nerd, daar stel ik me toch meer een geobsedeerd type voor.![]()
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geloof er geen snars van, eerst maar eens die foto zien.Niet iedereen is moeders mooiste.
Ja doei.![]()
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.![]()
Ik ben zelf altijd een bleekscheet!! Bleker kan niet.![]()
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.![]()
![]()
Nog wel. Na een Roaccutane kuur hopelijk niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanNiet iedereen is moeders mooiste.
Nee, ik heb net een zonnebankkuurtje achter de rug en dat heeft weinig geholpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?Klopt. Die zijn er.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
En er zijn best manieren om wallen weg te werken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zonnebankmannen die naar de zonnebank gaan
Buitenluchtals het je geen kleurtje geeft geeft het je in elk geval een gezonde gloed.
Ja doei.![]()
En misschien een radionerd.quote:C'est la vie
Te bleek zeker niet. Net als te bruin trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.![]()
![]()
ik geef bijna licht zo erg bleek. Mijn nek is de juiste kleur.
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup![]()
![]()
Als je ginger bent bent heb je een goed excuus hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup![]()
![]()
Ik ben geen natuurlijke ginger..Ik heb goudblondrossig haar.
Maar bleek en sproetjes enzo. Dus rood ziet er wel natuurlik uit.![]()
Buitenlucht heeft niks geholpen. Vandaar dat ik een aantal keer onder een zonnebank ben gaan liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zonnebankmannen die naar de zonnebank gaan
Buitenluchtals het je geen kleurtje geeft geeft het je in elk geval een gezonde gloed.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Echt. Ik denk dat het vooral jou 'alles is een probleem of kut of slecht (aan mij) en niets kan en niets helpt'-instelling is die mensen afschrikt. Tenminste, als je IRL net zo bent als je hier post. Jezelf 'verbeteren' is een ding, maar als er ook maar niets is in jezelf waar je wel van houdt ga je je alleen maar aanpassen aan wat jij denkt dat anderen vinden dat jij zou moeten zijn. Gets. Ik zou je zelfs als potentiële bekende snel een slinger geven denk ik zo, om heel eerlijk te zijn. Dat gezeur wordt niemand gezelliger van.Ja doei.![]()
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeupBleek of niet bleek maakt niet uit
we dan![]()
Ze heeft een kuiltjequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktBleek of niet bleek maakt niet uit
![]()
![]()
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou liggen de vrouwen dadelijk in de rij Loef.
Kijk maar naar die Giel Beelen.C'est la vie
Ik draag hem nog steeds af en toe /care.quote:C'est la vie
Lijkbleek niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.![]()
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.Toch aardig bijgetrokken
(no pun intended)
![]()
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.![]()
![]()
Ik zag er beter uit als jongen van 10 denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerToch aardig bijgetrokken
(no pun intended)
C'est la vie
Ik ben IRL helemaal niet zo. Ik kreeg afgelopen woensdag te horen dat ze vonden dat ik toch een beetje prettig gestoord ben terwijl ik zei dat ik niet zo was. In het echt lach ik bijvoorbeeld juist heel veel om mijn eigen "falen". Hier op het forum post ik zaken die zich in het donkerste hoek van mijn hoofd bevinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Echt. Ik denk dat het vooral jou 'alles is een probleem of kut of slecht (aan mij) en niets kan en niets helpt'-instelling is die mensen afschrikt. Tenminste, als je IRL net zo bent als je hier post. Jezelf 'verbeteren' is een ding, maar als er ook maar niets is in jezelf waar je wel van houdt ga je je alleen maar aanpassen aan wat jij denkt dat anderen vinden dat jij zou moeten zijn. Gets. Ik zou je zelfs als potentiële bekende snel een slinger geven denk ik zo, om heel eerlijk te zijn. Dat gezeur wordt niemand gezelliger van.
Er gaan ook heel veel zaken goed, zoals het contact op de studentenvereniging. Met mijn studie en vrijwilligerswerk gaat het ook nog steeds goed. Ik heb echt niet het idee dat die mensen mij een jankerd en een zeur vinden. Alleen jullie vinden dat.
Ik zie er gewoon slecht uit, want anders werd Roaccutane niet aanbevolen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
En dat kom je nog een stuk vaker tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komtAbsoluut niet mijn types.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaan![]()
Maar er is een verschil tussen helemaal opgepoederd of gewoon je ogen wat met een potloot e.d. Is niks mis met zulke meiden vind ik
we dan![]()
Het moet dan ook subtiel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komt![]()
![]()
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
Maar er is een verschil tussen helemaal opgepoederd of gewoon je ogen wat met een potloot e.d. Is niks mis met zulke meiden vind ik
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loop![]()
![]()
Er is een sweet spotquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaanMaar als ze geel uit begint te slaan als een chinees dan heeft ze toch wat te verbergen...
Met alle respect natuurlijk voor chinezen
Je hebt haat op jezelf overigens?!
Nou ja als je daar vaak commentaar op krijgt dan zie je er misschien toch wat te onverzorgd uit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loopBedoel hoeft niet zo te zijn hoor. Maar bij mijn exen en hun vriendinnen o.a. nooit zulke dingen zo gemerkt.. dat ze zeiden dat ze er veel commentaar op kregen ofzo..
Valt het niet een beetje mee?
we dan![]()
Really? Wat zeggen ze dan? Ik draag ook eigenlijk nooit make up, maar hoor zelden commentaar erop. Maar ik ben ook vrij donker qua haarkleur en wenkbrauwen en zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loopOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Geluk van vlakbij een vmbo school met poederdozen wonen denk ik..![]()
Er zit een heel groot verschil tussen geen make-up en onverzorgd.![]()
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.![]()
Echt? Ik heb jaren geen make-up gedragen, nooit opmerkingen over gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loop![]()
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom bijna? mag hoor. Mag je ook pm'en. Mits niet jonger dan 15 jaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
we dan![]()
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?![]()
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar als een gezicht acne heeft dan mag een hand wel acne vrij zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Beetje uit te vogelen waar de grens ligt van verschil tussen gezicht en handen enzo
we dan![]()
Ach, het valt mij op dat we van een versiertopic voor niet-versierders naar het make-up topic zijn gekickt!"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daar let ik echt totaal niet op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
![]()
![]()
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ach, het valt mij op dat we van een versiertopic voor niet-versierders naar het make-up topic zijn gekickt!![]()
Ik ben lijkbleek en kan heel weinig tegen de zon , zonnebankkuur helpt niet. Mensen nemen me maar zoals ik ben hoor ga geen lagen make- up op mijn gezicht smeren omdat iemand moeite zou hebben met mijn huidskleur.![]()
Je hebt een punt, een vrouw die zich niet wil optutten is geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
OK!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OK!!Fantastisch, het is dat je een vriend hebt, anders kwam ik morgen een drankje doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Geil.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
OK!!Oh wat ben je prachtig trouw met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
[..]
OK!!Ik ben verliefd op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon drankje doen enzo, ik zal echt niet bijten hoorquote:
Ik kom iemand toch liever in het echt tegen![]()
![]()
Zij ook:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lelijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij ook:die wenkbrouwen buiten beschouwing gelaten is hij best een mooie vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet ook wel dat dat zo is, ik probeer alleen aan te geven hoe moeilijk ik dat vind in de hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik dan wel moet doen (voor wat houvast).quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.![]()
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen![]()
Nee het is hoe je daar mee omgaat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.![]()
Maar natuurlijk, je deed een opleiding en dat schrikte de dames af...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Juist en dan kan je proberen te veranderen of gewoon blijven wie je bent. Voor dat laatste kies ik dan mooi want dat krijg je er toch niet meer uit. En zit daar ook niet mee godzijdank.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
het gaat natuurlijk om iemands gedragWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat verbaast me niets. Er bestaan meiden die daar niet van schrikken en, nu komt het moeilijkste, je moet ze vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Een pak melk is nog donkerder dan mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben lijkbleek en kan heel weinig tegen de zon , zonnebankkuur helpt niet. Mensen nemen me maar zoals ik ben hoor ga geen lagen make- up op mijn gezicht smeren omdat iemand moeite zou hebben met mijn huidskleur.
Fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mij ikJe moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.![]()
![]()
dacht laat ik me weer eens melden hierzo.
Op dating gebied 0000 wel leuke gesprekjes gehad,(paiq) trouwens nog een heel verhaal, maar dit is de slowchat niet dus ok![]()
Waar is de slowchat wel nu?Do what you love, love what you do!![]()
Meisjes met een iPhone aanspreken en dan nadat je gezegd hebt dat je ICTer bent er achteraan 'Ik werk bij Apple'quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!C'est la vie
Als je je leuk gedraagt kan je een meid nog vertellen dat je pennen assembleert in een fabriek en dan kunnen ze je nog leuk vinden.we dan![]()
Dat dus. Ik weet bijv. nog steeds niet wat mijn vriend precies doet en hij kan flink fiepen (gek op vrachtwagens bijvoorbeeld) maar dat hindert allemaal niets![]()
![]()
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind een ict-er niet erg, schrikt niet af. Wel als er verder geen inhoud in zit![]()
Je moet hogerop zoeken als het gemiddelde niet goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.![]()
Is wel gelul dat het gemiddelde meisje afschrikt van het woordje ict. Je doet nu of hen oppervlakkig zijn terwijl je bijna kan stellen dat jij juist oppervlakkig bent dat je dit gelooft. Verder zal de eerste reactie misschien wel negatiever zijn dan wanneer je zegt dat je een manager bent ofzo ja. Maar dat zo'n opleiding of baan afschrikt is gelul. Dat komt eerder doordat de persoon die het zegt dan past in het stereotype dat sommige mensen van ict'ers hebben. Zou je je anders gedragen dan schrikt het hen niet af maar denken ze misschien van 'nou hij is toch wel wat anders dan wat ik me voorstelde bij een ict'er'. Meiden knappen af op gedrag in combinatie met wat je doet, of er toekomstperspectief is of niet, of je knap bent of niet e.d. niet slechts op een opleiding die je doet ofzo.we dan![]()
beetje naief, sorry. maar toen je laatst die vraag stelde of je wel met hem af moest spreken kon je dat toch al op je klompen aan voelen komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.![]()
Ik denk echt dat icter niet echt afgeschrikt hoor, ik vind dat nou echt een beroep waar je van denkt oh wat schokkend.
Kijk als je nou putjeschepper was ofzo of begrafenisondernemer kan ik me iets bij voorstellen maar icter ??/![]()
Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
we dan![]()
Dat dan weer wel maar ik vind het niet zo heel erg gezond dit , heeft me ook meteen afgeleerd geen contact meer te zoeken met jeugdliefdes . Gewoon omdat ik dat nogal extreem vind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dus![]()
Dit lijkt dus een no-go geworden te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.En waarop baseer je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
Op je internetdate verleden? Dat kan makkelijk aan iets anders hebben gelegen.![]()
Het is wel zo van als je een bepaald soort jongen ziet dat je dan wel correct kan raden dat ie ICT doet."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je ziet en ruikt ze meestal al vanaf een afstand
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef FAUSTINO het volgende:
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand
Edit:Ow, zie nu de edit pas!
Wat dan? ict-ers?![]()
Kan bijna geen fatsoenlijk Nederlands schrijven en nu zag je mijn autocorrectie vertaal functie even haperenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?
Edit:Ow, zie nu de edit pas!
Wat dan? ict-ers?![]()
Mensen van de ICT meestal wel ja
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk echt dat icter niet echt afgeschrikt hoor, ik vind dat nou echt een beroep waar je van denkt oh wat schokkend."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Bij mij klopt hetgeen wat je zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.Mijn halve vrienden- en kennissenclub bestaat uit IT'ers en het zijn stuk voor stuk zeer sociale en gezellige mensen die gewoon van hun hobby/talent hun werk hebben gemaakt. Doe niet zo dramatisch
Ja doei.![]()
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.![]()
![]()
Wat dacht je van accountantsquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggener moet wel écht iets mis met je zijn als je voor je lol zo in de cijfertjes duikt.
Ja doei.![]()
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
De technische kant van de literaire sector? Het bestuderen van handleidingen van magnetrons?Ja doei.![]()
Ik doe helemaal niet dramatisch. Ik ben zelf werkzaam in de ICT en spreek uit ervaring hier. Ben ook jarenlang in hobby-verband actief geweest met mensen die altijd met computers bezig waren, en heb nergens zoveel mensen met psychische problemen rond zien lopen. Heb ook diverse zelfmoorden meegemaakt in de jaren dat ik in dat wereldje actief was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Mijn halve vrienden- en kennissenclub bestaat uit IT'ers en het zijn stuk voor stuk zeer sociale en gezellige mensen die gewoon van hun hobby/talent hun werk hebben gemaakt. Doe niet zo dramatisch
Zelfs de directeur van het bedrijf waar ik werk is dit met me eens, hij zei ook al een keer tegen me dat hij hoopte dat een aantal van zijn werknemers eens goed bij zichzelf te rade zouden gaan om uit te zoeken wat het nou precies was dat ze dwars zat.
Voor mij was het ook vluchtgedrag. Ik heb inmiddels dan ook het gevoel dat ik werkzaam ben in een sector waar ik me helemaal niet thuis voel, ga daar zeker wat aan doen want wil daar niet tot mijn pensioen in blijven hangen."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn![]()
![]()
Vluchtgedrag. Ik zweer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijnJa doei.![]()
Overigens is dit ook gewoon waar hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag,Waarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
nou, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:09 schreef Joanne35 het volgende:
Zelfs de directeur van het bedrijf waar ik werk is dit met me eens![]()
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Bron?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.Ja ech welquote:Precies. En als je van beroep kok bent dan is dat ook vluchtgedrag want je zit de hele dag alleen maar aan eten te denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
Zo achter van alles wat gaan zoeken. En wie zegt dat alleen boekenwurmen gepest worden en computernerds .![]()
Echtquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee ismensch
In elke sector zijn mensen te vinden met problemen/die niet sporen/die hun werk als vluchtmiddel gebruiken. Wat een non-argument/statement.Ja doei.![]()
Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??
Ik heb zelf in mijn jeugd ook heel wat uurtjes in de bibliotheek doorgebracht met mijn neus in de boeken. Weet je waarom dat was? Omdat mijn pestkoppen daar nooit kwamen."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt. Snap niet waarom iedereen daar zo over valt, voelen mensen zich hier peroonlijk aangevallen of zo? Want daar lijkt het wel een beetje opquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Echtmensch
In elke sector zijn mensen te vinden met problemen/die niet sporen/die hun werk als vluchtmiddel gebruiken. Wat een non-argument/statement.
Misschien moet je eigen issues niet op andere projecteren , dat jij vaak in de bibiotheek kwam om je pesters te ontvluchten wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.![]()
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.
Ik heb zelf in mijn jeugd ook heel wat uurtjes in de bibliotheek doorgebracht met mijn neus in de boeken. Weet je waarom dat was? Omdat mijn pestkoppen daar nooit kwamen.Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien moet je eigen issues niet op andere projecteren , dat jij vaak in de bibiotheek kwam om je pesters te ontvluchten wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.En dat zegt ze ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is![]()
Niet die moet je gewoon laten rennenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, hoe versier je een vluchtende ICT'er?om weer even ontopic te komen.
Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Maar ik ben geen ICT'er dus wel homo een ex-diefje en een randdebiel en homo en een beetje gestoord maar best wel lief maar heb er dus ook weleens moeite meequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.
Het is een INTERNETforum, het is uberhaupt niet raar dat er zoveel IT'ers op FOK! komen. En die posten ook niet allemaal alleen in R&P over hun versiersores.
En ik zie het zelf NIET om me heen, ík zie overwegend geweldige leuke en gezellige mensen in de IT met wie ik superleuke dingen kan doen. Kan ik net zo goed 'gelijk' hebben in plaats van jij. Wat ik je probeer te zeggen is wat dawg al zei:En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.Ja doei.![]()
Vrouwen met verstand van auto's vind ik wel leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Die versier je door allemaal technische praat
Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Die versier je door allemaal technische praat
Misschien dat iemand naast zijn werk (wat hij wellicht wel heel leuk vindt) juist iets heel anders wil doen/op iets heel anders wil focussen?Ja doei.![]()
stereotyperingen gaan vaak verloren wanneer iemand veelvuldig omgang heeft met een stereotype persoon. je zou denken dat dat bij joanne dan ook zo zou moeten zijn. dus misschien is juist zij wel de rare eend in de bijt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.![]()
![]()
Bron? Of roep je zomaar wat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt.![]()
Ik moet zeggen dat ik iets anders zou hebben gedaan als ik alles opnieuw kon doen; maar eigenlijk is dat vooral omdat de andere gebieden in mijn leven niet lekker lopen. Als ik mijn werk kon doen en tegelijk ook een vriendin zou kunnen hebben dan zou ik daar wel voor kiezen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.![]()
Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bron? Of roep je zomaar wat?![]()
En anderen herkennen het dan weer niet. Zo is het jouw woord teggen dat van hunquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.![]()
![]()
Zucht.
Ben eigenlijk bang dat als ik iemand leuk vind dat die persoon dan weer dood gaat. Wanner ik met iemand lang zever over het internet en die wil afspreken ontwijk ik dat altijd tot het mis gaat want stel je voor het zou iets kunnen worden en ik aan die persoon gehecht raak dan zal die wel weer dood gaan.
Vriendschappen mogelijk relaties ga het zover mogelijk uit de weg daarom word half panisch als iemand ook maar iets te dicht bij komt
Ik denk wel dat als je wil versieren , het wel gemakkelijk is als je weet wat zijn intresses zijn want dan kun je daar op inspelen en dat maakt contact veel makkelijker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?
Misschien dat iemand naast zijn werk (wat hij wellicht wel heel leuk vindt) juist iets heel anders wil doen/op iets heel anders wil focussen?
Als het iemand is die een hele andere levenstijl heeft is het wat moeilijker om met elkaar over raakvlakken te hebben. En werk is bij boel toch een makkelijk punt om het ijs over te breken , gerust dat die tuurlijk ook andere hobbies heeft maar die weet je niet altijd en dan is het handig om eerst over iets te beginnen wat je wel weet en dan later kun je dus weer op de andere dingen over![]()
Daar plaatsen ze de oorzaak hiervan bij het werk. Niet de oorzaak die er voor zorgt dat ze in de IT gaan werken OMDAT ze psychische problemen hebben. Dus ja, je hebt iets gevonden, maar het is niet relevant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb trouwens iets gevonden:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-als-gemiddeld.htmlJa doei.![]()
Is dat niet een beetje erg extreem ??quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef FAUSTINO het volgende:
Zucht.
Ben eigenlijk bang dat als ik iemand leuk vind dat die persoon dan weer dood gaat. Wanner ik met iemand lang zever over het internet en die wil afspreken ontwijk ik dat altijd tot het mis gaat want stel je voor het zou iets kunnen worden en ik aan die persoon gehecht raak dan zal die wel weer dood gaan.
Vriendschappen mogelijk relaties ga het zover mogelijk uit de weg daarom word half panisch als iemand ook maar iets te dicht bij komt![]()
Laatste wat ik over dit onderwerp nog ga zeggen om het topic niet volledig te laten ontsporen:
Achter een burn-out kan mogelijk iets anders zitten."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb trouwens iets gevonden:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-als-gemiddeld.htmlAls je de 5 redenen had gelezen, dan had je kunnen zien dat die werk-gerelateerd zijnquote:Er zijn meerdere oorzaken voor deze hoge cijfers. Zo werken it'ers vaak tegelijk aan meerdere projecten bij verschillende opdrachtgevers, wat extra werkdruk oplevert. Verder moeten it'ers zich steeds vaker met kleine deelprocessen bezighouden in plaats van overkoepelende processen. Een derde reden is een toegenomen vraag naar zelforganisatie, waar niet iedereen even goed aan kan voldoen. Een vierde reden is een veranderd gebruik van beoordelen en belonen: wie hogerop wil komen moet meer en intensiever werken dan eigenlijk goed is. Een laatste oorzaak is de angst voor werkloosheid en het feit dat permanente opleiding weliswaar nodig is, maar dat dit vaak in eigen tijd moet gebeuren![]()
![]()
Achter een beroep als kok of als timmerman kan mogelijk ook iets anders zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Laatste wat ik over dit onderwerp nog ga zeggen om het topic niet volledig te laten ontsporen:
Achter een burn-out kan mogelijk iets anders zitten.![]()
![]()
Inderdaad, maar daar zijn de klachten niet 4 keer hoger dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Achter een beroep als kok of als timmerman kan mogelijk ook iets anders zitten."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Het is relevant in die zin dat ik het beeld herken, wat dan ook de oorzaak is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar plaatsen ze de oorzaak hiervan bij het werk. Niet de oorzaak die er voor zorgt dat ze in de IT gaan werken OMDAT ze psychische problemen hebben. Dus ja, je hebt iets gevonden, maar het is niet relevant.Misschien komt dat omdat het onderzoek alleen dat soort oorzaken bekijkt of zelfs enkel over de oorzaken speculeert? Statistisch bewijzen dat een situatie is zoals ie is, is heel anders dan bewijzen wat de situatie veroorzaakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je de 5 redenen had gelezen, dan had je kunnen zien dat die werk-gerelateerd zijn
Een gebrek aan een sociaal leven en een vriendin zou ook voort kunnen komen uit werken in de IT en dat gebrek kan zulke symptomen ook veroorzaken. Maar die oorzaak is vast niet meegenomen in dat onderzoek.![]()
Is het ook alleen dat omschakelen gaat moeilijk. Of als users iets te dichtbij komen doe ik even debiel en maak gelijk weer een nieuwe kloon aan. Kom ook nauwelijks buiten en slechts een handvol mensen wie ooit nog weleens hier in mijn huis komt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje erg extreem ??When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Zit wat inquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als je wil versieren , het wel gemakkelijk is als je weet wat zijn intresses zijn want dan kun je daar op inspelen en dat maakt contact veel makkelijker.
Als het iemand is die een hele andere levenstijl heeft is het wat moeilijker om met elkaar over raakvlakken te hebben. En werk is bij boel toch een makkelijk punt om het ijs over te breken , gerust dat die tuurlijk ook andere hobbies heeft maar die weet je niet altijd en dan is het handig om eerst over iets te beginnen wat je wel weet en dan later kun je dus weer op de andere dingen overmaar ik zou er persoonlijk niet teveel op hameren. het is dan inderdaad een leuke ijsbreker, maar zou dan ook zien wat er verder nog aan input wordt gegeven omdat iemand meer is dan alleen zijn werk
Misschien dat dat bij bepaalde stereotypegevoelige banen ook wel een lastig punt is:
IT'ers doen ALLEEN maar dingen met computers en kunnen alleen daar over praten
Accountants zijn saai en maken ook in hun vrije tijd excelbestandjes van alles
Psychologen willen altijd alles en iedereen analyseren.
Etc.
Als je dan als 'versierder' daar op door blijft hameren dan kunnen mensen niet laten zien/doordringen dat ze meer zijn dan hun baan en dat dus het stereotype een STEREOTYPE is.
Ja doei.![]()
Heb je daar wel hulp voor want ik denk dat je namelijk met dat jezelf heel erg in de weg zit en helaas overlijden hoort ook bij het leven. Trust me I know ik heb een vriend verloren aan zelfmoord. Dat is binnenkort 3 jaar maar ik weet ook leven gaat verderquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is het ook alleen dat omschakelen gaat moeilijk. Of als users iets te dichtbij komen doe ik even debiel en maak gelijk weer een nieuwe kloon aan. Kom ook nauwelijks buiten en slechts een handvol mensen wie ooit nog weleens hier in mijn huis komt.![]()
Hallo! Lees je wel???quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar zijn de klachten niet 4 keer hoger dan gemiddeld.
Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd en hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*![]()
Ik bedoelde het ook als ijsbreker en daarna moet je gewoon proberen meer achter te komen wat de andere intresses zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit wat inmaar ik zou er persoonlijk niet teveel op hameren. het is dan inderdaad een leuke ijsbreker, maar zou dan ook zien wat er verder nog aan input wordt gegeven omdat iemand meer is dan alleen zijn werk
Misschien dat dat bij bepaalde stereotypegevoelige banen ook wel een lastig punt is:
Etc.
Als je dan als 'versierder' daar op door blijft hameren dan kunnen mensen niet laten zien/doordringen dat ze meer zijn dan hun baan en dat dus het stereotype een STEREOTYPE is.![]()
Misschien...en misschien niet. Jouw woord tegen het mijnequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat het onderzoek alleen dat soort oorzaken bekijkt of zelfs enkel over de oorzaken speculeert? Statistisch bewijzen dat een situatie is zoals ie is, is heel anders dan bewijzen wat de situatie veroorzaakt.Nee, dus laten we het daarover niet meer hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef benzin het volgende:
Een gebrek aan een sociaal leven en een vriendin zou ook voort kunnen komen uit werken in de IT en dat gebrek kan zulke symptomen ook veroorzaken. Maar die oorzaak is vast niet meegenomen in dat onderzoek.
Jullie hebben geen poot om op te staanquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit wat inmaar ik zou er persoonlijk niet teveel op hameren. het is dan inderdaad een leuke ijsbreker, maar zou dan ook zien wat er verder nog aan input wordt gegeven omdat iemand meer is dan alleen zijn werk
Etc.
Als je dan als 'versierder' daar op door blijft hameren dan kunnen mensen niet laten zien/doordringen dat ze meer zijn dan hun baan en dat dus het stereotype een STEREOTYPE is.![]()
![]()
Hoe worden jullie dan het liefst versierd?Wat zou júllie 'cue' zijn waarbij je denkt "hé, maar dat is een leuke heer/dame met een toffe tactiek'?
Ja doei.![]()
Wat je zegt, het liefst word ik versierd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe worden jullie dan het liefst versierd?Wat zou júllie 'cue' zijn waarbij je denkt "hé, maar dat is een leuke heer/dame met een toffe tactiek'?
![]()
Hoe? Dat maakt me niet uit, versierd worden is altijd wel leuk, ook als zij jou niet bevalt![]()
![]()
Wie zegt dat? Het onderzoek noemt enkele werkgerelateerde oorzaken, het sluit waarschijnlijk niet uit dat andere oorzaken een rol spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lees je wel???
Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd enHet onderzoek zegt (inderdaad) uiteraard niets over de situatie voordat men dat beroep koos. Het is een onderzoek waarin een groep mensen met dat beroep wordt onderzocht.quote:hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*![]()
Nou ja, als iemand met een tacky 'pick-up line' naar me toe komt en me meteen in m'n kont knijpt dan zou ik me niet echt gevleid voelen, persoonlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat je zegt, het liefst word ik versierd!![]()
Hoe? Dat maakt me niet uit, versierd worden is altijd wel leuk, ook als zij jou niet bevalt
Ja doei.![]()
Een beetje interesse en een glimlachquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zie het als een persoonlijk falen dat na ruim 7 jaar mijn maatje zich om het leven heeft gebracht zie het als falen dat mijn eerste liefde wie zo geweldig was voor mij er niet meer is. Ook het overlijden van andere mensen doet zeer en zie het als falen van mij kant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je daar wel hulp voor want ik denk dat je namelijk met dat jezelf heel erg in de weg zit en helaas overlijden hoort ook bij het leven. Trust me I know ik heb een vriend verloren aan zelfmoord. Dat is binnenkort 3 jaar maar ik weet ook leven gaat verder
Geloof mij altijd wilden er best wel mensen met mij omgaan en zelfs in relatie wilde maar ik verjaag ze en diep van binnen word ik dan ook echt raar als iemand te dichtbij komt. Word wel omschreven als zacht lief en een vechter voor andere levende wezens maar oh wee als het dichtbij komt dat gevoel krijg ik nu al.
Ik heb tegenwoordig een persoon die dan langskomt maar die man zit zelf vol met problemen wat niet echt opschiet. Hij ziet mij als vriend terwijl ik dat zo niet zie tenslotte krijgt hij wel er voor betaald. En meestal bespreek ik enkel zijn problemen in plaats van die van mij
Exact mijn punt!!! *ZUCHT* -_-quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Het onderzoek zegt (inderdaad) uiteraard niets over de situatie voordat men dat beroep koos. Het is een onderzoek waarin een groep mensen met dat beroep wordt onderzocht.![]()
vrouwen kunnen niet versieren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Exact mijn punt!!! *ZUCHT* -_-![]()
Is dat zo? Nooit op geletquote:Dus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
Ja doei.![]()
Wat doe jij hier dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit op geletDus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevondenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Het onderzoek noemt enkele werkgerelateerde oorzaken, het sluit waarschijnlijk niet uit dat andere oorzaken een rol spelen.
Dus laten we het daarbij houden totdat er een andere bron gevonden is, ok?![]()
![]()
Ik hoef niemand meer te versierenquote:ben heel gelukkig getrouwd! Maar dat betekent niet dat 't geen interessant topic kan zijn.
Ja doei.![]()
nee. er is altijd wel een gast te vinden die genoeg moed heeft ingedronken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit op geletDus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
![]()
![]()
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.![]()
![]()
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevonden
Dus laten we het daarbij houden totdat er een andere bron gevonden is, ok?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.![]()
Was ooit verloofdquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand meer te versierenben heel gelukkig getrouwd! Maar dat betekent niet dat 't geen interessant topic kan zijn.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lees je wel???
Ze zijn WERKgerelateerd en hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*![]()
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
• Zo werken it'ers vaak tegelijk aan meerdere projecten bij verschillende opdrachtgevers, wat extra werkdruk oplevert.
• Verder moeten it'ers zich steeds vaker met kleine deelprocessen bezighouden in plaats van overkoepelende processen.
• Een derde reden is een toegenomen vraag naar zelforganisatie, waar niet iedereen even goed aan kan voldoen.
• Een vierde reden is een veranderd gebruik van beoordelen en belonen: wie hogerop wil komen moet meer en intensiever werken dan eigenlijk goed is.
• Een laatste oorzaak is de angst voor werkloosheid en het feit dat permanente opleiding weliswaar nodig is, maar dat dit vaak in eigen tijd moet gebeuren.Ja doei.![]()
We gaan in cirkels rondquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
Ja, 4 keer zoveel problemen en de oorzaak IS AL GEVONDEN![]()
![]()
ik heb de indruk dat je gewoon weer een zoveelste excuus zoekt om te kunnen zeggen dat het dit keer aan jouw beroep ligt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
ga eens een keer naar buiten zeg. dit begint echt extreem vermoeiend te worden, excuse me.![]()
Zo zit ik trouwens nog altijd te zoeken naar een kloon van mijn eerste verkering want anders wil ik niet eens iemand versieren
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.
Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?
En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pas![]()
Dat lijkt me een strak plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?![]()
Ik weet niet meestal versierde ik niet maar werd ik versierd eigenlijk.
En ik had overigens een gesprek met mijn jeugdliefde die schijnbaar mij nog steeds ziet als 17 jarig meisje en dat op wilde pakken en dat liet me echt de tering schrikken.
Doe dat niet , dat is zonde. Je jeugdliefdes mogen misschien leuk als sentiment zijn maar ga niet krampachtig op zoek naar iets wat is geweest want dat is gewoon zonde .
Ik heb bij hem zoiets oh leuk maar niets meer , ik ben later ook mensen tegengekomen waar ik het ook prettig mee had![]()
Zolang er maar niet weer met onzin rondgestrooid gaat worden, vind ik het wel best!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.![]()
![]()
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.Ja doei.![]()
Dat had ik na opmerking van de ene die nog zei dat die op zoek was naar zijn eerste liefde en dat die anders niet wilde , of heb je toevallig over die opmerking heen gelezen dawg![]()
![]()
Dat is niet wat hij op die plek zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.
Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.
Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?
En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pasZe zijn met die 4 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:
<knip>
Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.![]()
Maar wel waar hij naar refereerdequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij op die plek zei.![]()
![]()
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sichquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.
Ik zou zeggen, veel plezier met zoeken!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zijn met die 4 5 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde zesde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?
Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.![]()
![]()
![]()
Doe dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sichJa doei.![]()
Ook al zit het hem (hypothetisch gezien) in je opleiding. Je gaat je opleiding niet switchen van opleiding neem ik aan. Dus hou je gewoon de problemen die je hebt en daar moet je mee omgaan net als ieder ander. Pinpointen waar problemen liggen helpt ook geen zak als je er telkens niks mee doet. Op die manier ben je 70 straks en alleen en kan je zeggen van 'maar ik heb wel bedacht dat het aan mijn opleiding lag, ik niet zo goed kon praten en meiden gemeen zijn'. En toch ben je dan alleen en oud. Nadenken is goed maar nadenken zonder handelen is nutteloos.we dan![]()
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk, maar het zou wel adem geven als mensen dan ook gewoon zouden accepteren dat ze toch niet gaan handelen en zich focussen op andere dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook al zit het hem (hypothetisch gezien) in je opleiding. Je gaat je opleiding niet switchen van opleiding neem ik aan. Dus hou je gewoon de problemen die je hebt en daar moet je mee omgaan net als ieder ander. Pinpointen waar problemen liggen helpt ook geen zak als je er telkens niks mee doet. Op die manier ben je 70 straks en alleen en kan je zeggen van 'maar ik heb wel bedacht dat het aan mijn opleiding lag, ik niet zo goed kon praten en meiden gemeen zijn'. En toch ben je dan alleen en oud. Nadenken is goed maar nadenken zonder handelen is nutteloos.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: