Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.
Waarom bijna? mag hoor. Mag je ook pm'en. Mits niet jonger dan 15 jaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.
Maar als een gezicht acne heeft dan mag een hand wel acne vrij zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Daar let ik echt totaal niet op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ach, het valt mij op dat we van een versiertopic voor niet-versierders naar het make-up topic zijn gekickt!
Je hebt een punt, een vrouw die zich niet wil optutten is geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.
OK!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OK!!Fantastisch, het is dat je een vriend hebt, anders kwam ik morgen een drankje doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Geil.quote:
[..]
OK!!Oh wat ben je prachtig trouw met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
OK!!Ik ben verliefd op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon drankje doen enzo, ik zal echt niet bijten hoorquote:
Zij ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lelijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij ook:die wenkbrouwen buiten beschouwing gelaten is hij best een mooie vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook wel dat dat zo is, ik probeer alleen aan te geven hoe moeilijk ik dat vind in de hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik dan wel moet doen (voor wat houvast).quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Nee het is hoe je daar mee omgaat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Maar natuurlijk, je deed een opleiding en dat schrikte de dames af...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Juist en dan kan je proberen te veranderen of gewoon blijven wie je bent. Voor dat laatste kies ik dan mooi want dat krijg je er toch niet meer uit. En zit daar ook niet mee godzijdank.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
het gaat natuurlijk om iemands gedrag
Dat verbaast me niets. Er bestaan meiden die daar niet van schrikken en, nu komt het moeilijkste, je moet ze vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben lijkbleek en kan heel weinig tegen de zon , zonnebankkuur helpt niet. Mensen nemen me maar zoals ik ben hoor ga geen lagen make- up op mijn gezicht smeren omdat iemand moeite zou hebben met mijn huidskleur.
Fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mij ik
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes met een iPhone aanspreken en dan nadat je gezegd hebt dat je ICTer bent er achteraan 'Ik werk bij Apple'quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind een ict-er niet erg, schrikt niet af. Wel als er verder geen inhoud in zit
Je moet hogerop zoeken als het gemiddelde niet goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
beetje naief, sorry. maar toen je laatst die vraag stelde of je wel met hem af moest spreken kon je dat toch al op je klompen aan voelen komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
Dat dan weer wel maar ik vind het niet zo heel erg gezond dit , heeft me ook meteen afgeleerd geen contact meer te zoeken met jeugdliefdes . Gewoon omdat ik dat nogal extreem vind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dus
Dit lijkt dus een no-go geworden te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
En waarop baseer je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef FAUSTINO het volgende:
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand
Kan bijna geen fatsoenlijk Nederlands schrijven en nu zag je mijn autocorrectie vertaal functie even haperenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?
Edit:Ow, zie nu de edit pas!
Wat dan? ict-ers?
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk echt dat icter niet echt afgeschrikt hoor, ik vind dat nou echt een beroep waar je van denkt oh wat schokkend.
Bij mij klopt hetgeen wat je zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wat dacht je van accountantsquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Ik doe helemaal niet dramatisch. Ik ben zelf werkzaam in de ICT en spreek uit ervaring hier. Ben ook jarenlang in hobby-verband actief geweest met mensen die altijd met computers bezig waren, en heb nergens zoveel mensen met psychische problemen rond zien lopen. Heb ook diverse zelfmoorden meegemaakt in de jaren dat ik in dat wereldje actief was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Mijn halve vrienden- en kennissenclub bestaat uit IT'ers en het zijn stuk voor stuk zeer sociale en gezellige mensen die gewoon van hun hobby/talent hun werk hebben gemaakt. Doe niet zo dramatisch
Vluchtgedrag. Ik zweer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn
Overigens is dit ook gewoon waar hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag,
nou, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:09 schreef Joanne35 het volgende:
Zelfs de directeur van het bedrijf waar ik werk is dit met me eens
Bron?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Ja ech welquote:
Precies. En als je van beroep kok bent dan is dat ook vluchtgedrag want je zit de hele dag alleen maar aan eten te denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
Echtquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is
Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??
Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt. Snap niet waarom iedereen daar zo over valt, voelen mensen zich hier peroonlijk aangevallen of zo? Want daar lijkt het wel een beetje opquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Echtmensch
In elke sector zijn mensen te vinden met problemen/die niet sporen/die hun werk als vluchtmiddel gebruiken. Wat een non-argument/statement.
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.
Ik heb zelf in mijn jeugd ook heel wat uurtjes in de bibliotheek doorgebracht met mijn neus in de boeken. Weet je waarom dat was? Omdat mijn pestkoppen daar nooit kwamen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien moet je eigen issues niet op andere projecteren , dat jij vaak in de bibiotheek kwam om je pesters te ontvluchten wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
En dat zegt ze ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?
dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is
Niet die moet je gewoon laten rennenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, hoe versier je een vluchtende ICT'er?om weer even ontopic te komen.
Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?
Maar ik ben geen ICT'er dus wel homo een ex-diefje en een randdebiel en homo en een beetje gestoord maar best wel lief maar heb er dus ook weleens moeite meequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.
En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.
Vrouwen met verstand van auto's vind ik wel leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Die versier je door allemaal technische praat
Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Die versier je door allemaal technische praat
stereotyperingen gaan vaak verloren wanneer iemand veelvuldig omgang heeft met een stereotype persoon. je zou denken dat dat bij joanne dan ook zo zou moeten zijn. dus misschien is juist zij wel de rare eend in de bijt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.
Bron? Of roep je zomaar wat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt.
Ik moet zeggen dat ik iets anders zou hebben gedaan als ik alles opnieuw kon doen; maar eigenlijk is dat vooral omdat de andere gebieden in mijn leven niet lekker lopen. Als ik mijn werk kon doen en tegelijk ook een vriendin zou kunnen hebben dan zou ik daar wel voor kiezen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bron? Of roep je zomaar wat?
En anderen herkennen het dan weer niet. Zo is het jouw woord teggen dat van hunquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.
Ik denk wel dat als je wil versieren , het wel gemakkelijk is als je weet wat zijn intresses zijn want dan kun je daar op inspelen en dat maakt contact veel makkelijker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?
Misschien dat iemand naast zijn werk (wat hij wellicht wel heel leuk vindt) juist iets heel anders wil doen/op iets heel anders wil focussen?
Daar plaatsen ze de oorzaak hiervan bij het werk. Niet de oorzaak die er voor zorgt dat ze in de IT gaan werken OMDAT ze psychische problemen hebben. Dus ja, je hebt iets gevonden, maar het is niet relevant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb trouwens iets gevonden:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-als-gemiddeld.html
Is dat niet een beetje erg extreem ??quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:34 schreef FAUSTINO het volgende:
Zucht.
Ben eigenlijk bang dat als ik iemand leuk vind dat die persoon dan weer dood gaat. Wanner ik met iemand lang zever over het internet en die wil afspreken ontwijk ik dat altijd tot het mis gaat want stel je voor het zou iets kunnen worden en ik aan die persoon gehecht raak dan zal die wel weer dood gaan.
Vriendschappen mogelijk relaties ga het zover mogelijk uit de weg daarom word half panisch als iemand ook maar iets te dicht bij komt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb trouwens iets gevonden:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-als-gemiddeld.html
Als je de 5 redenen had gelezen, dan had je kunnen zien dat die werk-gerelateerd zijnquote:Er zijn meerdere oorzaken voor deze hoge cijfers. Zo werken it'ers vaak tegelijk aan meerdere projecten bij verschillende opdrachtgevers, wat extra werkdruk oplevert. Verder moeten it'ers zich steeds vaker met kleine deelprocessen bezighouden in plaats van overkoepelende processen. Een derde reden is een toegenomen vraag naar zelforganisatie, waar niet iedereen even goed aan kan voldoen. Een vierde reden is een veranderd gebruik van beoordelen en belonen: wie hogerop wil komen moet meer en intensiever werken dan eigenlijk goed is. Een laatste oorzaak is de angst voor werkloosheid en het feit dat permanente opleiding weliswaar nodig is, maar dat dit vaak in eigen tijd moet gebeuren
Achter een beroep als kok of als timmerman kan mogelijk ook iets anders zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Laatste wat ik over dit onderwerp nog ga zeggen om het topic niet volledig te laten ontsporen:
Achter een burn-out kan mogelijk iets anders zitten.
Inderdaad, maar daar zijn de klachten niet 4 keer hoger dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Achter een beroep als kok of als timmerman kan mogelijk ook iets anders zitten.
Het is relevant in die zin dat ik het beeld herken, wat dan ook de oorzaak is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar plaatsen ze de oorzaak hiervan bij het werk. Niet de oorzaak die er voor zorgt dat ze in de IT gaan werken OMDAT ze psychische problemen hebben. Dus ja, je hebt iets gevonden, maar het is niet relevant.
Misschien komt dat omdat het onderzoek alleen dat soort oorzaken bekijkt of zelfs enkel over de oorzaken speculeert? Statistisch bewijzen dat een situatie is zoals ie is, is heel anders dan bewijzen wat de situatie veroorzaakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Als je de 5 redenen had gelezen, dan had je kunnen zien dat die werk-gerelateerd zijn
Is het ook alleen dat omschakelen gaat moeilijk. Of als users iets te dichtbij komen doe ik even debiel en maak gelijk weer een nieuwe kloon aan. Kom ook nauwelijks buiten en slechts een handvol mensen wie ooit nog weleens hier in mijn huis komt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje erg extreem ??
Zit wat inquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als je wil versieren , het wel gemakkelijk is als je weet wat zijn intresses zijn want dan kun je daar op inspelen en dat maakt contact veel makkelijker.
Als het iemand is die een hele andere levenstijl heeft is het wat moeilijker om met elkaar over raakvlakken te hebben. En werk is bij boel toch een makkelijk punt om het ijs over te breken , gerust dat die tuurlijk ook andere hobbies heeft maar die weet je niet altijd en dan is het handig om eerst over iets te beginnen wat je wel weet en dan later kun je dus weer op de andere dingen over
Heb je daar wel hulp voor want ik denk dat je namelijk met dat jezelf heel erg in de weg zit en helaas overlijden hoort ook bij het leven. Trust me I know ik heb een vriend verloren aan zelfmoord. Dat is binnenkort 3 jaar maar ik weet ook leven gaat verderquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is het ook alleen dat omschakelen gaat moeilijk. Of als users iets te dichtbij komen doe ik even debiel en maak gelijk weer een nieuwe kloon aan. Kom ook nauwelijks buiten en slechts een handvol mensen wie ooit nog weleens hier in mijn huis komt.
Hallo! Lees je wel???quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar zijn de klachten niet 4 keer hoger dan gemiddeld.
Ik bedoelde het ook als ijsbreker en daarna moet je gewoon proberen meer achter te komen wat de andere intresses zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit wat inmaar ik zou er persoonlijk niet teveel op hameren. het is dan inderdaad een leuke ijsbreker, maar zou dan ook zien wat er verder nog aan input wordt gegeven omdat iemand meer is dan alleen zijn werk
Misschien dat dat bij bepaalde stereotypegevoelige banen ook wel een lastig punt is:
IT'ers doen ALLEEN maar dingen met computers en kunnen alleen daar over praten
Accountants zijn saai en maken ook in hun vrije tijd excelbestandjes van alles
Psychologen willen altijd alles en iedereen analyseren.
Etc.
Als je dan als 'versierder' daar op door blijft hameren dan kunnen mensen niet laten zien/doordringen dat ze meer zijn dan hun baan en dat dus het stereotype een STEREOTYPE is.
Misschien...en misschien niet. Jouw woord tegen het mijnequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat het onderzoek alleen dat soort oorzaken bekijkt of zelfs enkel over de oorzaken speculeert? Statistisch bewijzen dat een situatie is zoals ie is, is heel anders dan bewijzen wat de situatie veroorzaakt.
Nee, dus laten we het daarover niet meer hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef benzin het volgende:
Een gebrek aan een sociaal leven en een vriendin zou ook voort kunnen komen uit werken in de IT en dat gebrek kan zulke symptomen ook veroorzaken. Maar die oorzaak is vast niet meegenomen in dat onderzoek.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit wat inmaar ik zou er persoonlijk niet teveel op hameren. het is dan inderdaad een leuke ijsbreker, maar zou dan ook zien wat er verder nog aan input wordt gegeven omdat iemand meer is dan alleen zijn werk
Misschien dat dat bij bepaalde stereotypegevoelige banen ook wel een lastig punt is:
IT'ers doen ALLEEN maar dingen met computers en kunnen alleen daar over praten
Accountants zijn saai en maken ook in hun vrije tijd excelbestandjes van alles
Psychologen willen altijd alles en iedereen analyseren.
Etc.
Als je dan als 'versierder' daar op door blijft hameren dan kunnen mensen niet laten zien/doordringen dat ze meer zijn dan hun baan en dat dus het stereotype een STEREOTYPE is.
Wat je zegt, het liefst word ik versierd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe worden jullie dan het liefst versierd?Wat zou júllie 'cue' zijn waarbij je denkt "hé, maar dat is een leuke heer/dame met een toffe tactiek'?
Wie zegt dat? Het onderzoek noemt enkele werkgerelateerde oorzaken, het sluit waarschijnlijk niet uit dat andere oorzaken een rol spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lees je wel???
Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd en
Het onderzoek zegt (inderdaad) uiteraard niets over de situatie voordat men dat beroep koos. Het is een onderzoek waarin een groep mensen met dat beroep wordt onderzocht.quote:hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*
Nou ja, als iemand met een tacky 'pick-up line' naar me toe komt en me meteen in m'n kont knijpt dan zou ik me niet echt gevleid voelen, persoonlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat je zegt, het liefst word ik versierd!![]()
Hoe? Dat maakt me niet uit, versierd worden is altijd wel leuk, ook als zij jou niet bevalt
Een beetje interesse en een glimlachquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe worden jullie dan het liefst versierd?Wat zou júllie 'cue' zijn waarbij je denkt "hé, maar dat is een leuke heer/dame met een toffe tactiek'?
Zie het als een persoonlijk falen dat na ruim 7 jaar mijn maatje zich om het leven heeft gebracht zie het als falen dat mijn eerste liefde wie zo geweldig was voor mij er niet meer is. Ook het overlijden van andere mensen doet zeer en zie het als falen van mij kant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je daar wel hulp voor want ik denk dat je namelijk met dat jezelf heel erg in de weg zit en helaas overlijden hoort ook bij het leven. Trust me I know ik heb een vriend verloren aan zelfmoord. Dat is binnenkort 3 jaar maar ik weet ook leven gaat verder
Exact mijn punt!!! *ZUCHT* -_-quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Het onderzoek zegt (inderdaad) uiteraard niets over de situatie voordat men dat beroep koos. Het is een onderzoek waarin een groep mensen met dat beroep wordt onderzocht.
vrouwen kunnen niet versieren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Exact mijn punt!!! *ZUCHT* -_-
Is dat zo? Nooit op geletquote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit op geletDus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevondenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Het onderzoek noemt enkele werkgerelateerde oorzaken, het sluit waarschijnlijk niet uit dat andere oorzaken een rol spelen.
Ik hoef niemand meer te versierenquote:
nee. er is altijd wel een gast te vinden die genoeg moed heeft ingedronken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit op geletDus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevonden
Dus laten we het daarbij houden totdat er een andere bron gevonden is, ok?
Was ooit verloofdquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand meer te versierenben heel gelukkig getrouwd! Maar dat betekent niet dat 't geen interessant topic kan zijn.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lees je wel???
Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd en hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
We gaan in cirkels rondquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
ik heb de indruk dat je gewoon weer een zoveelste excuus zoekt om te kunnen zeggen dat het dit keer aan jouw beroep ligt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
Dat lijkt me een strak plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?
Zolang er maar niet weer met onzin rondgestrooid gaat worden, vind ik het wel best!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.
Dat is niet wat hij op die plek zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.
Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.
Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?
En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pas
Ze zijn met die 4 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:
<knip>
Maar wel waar hij naar refereerdequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij op die plek zei.
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sichquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.
Ik zou zeggen, veel plezier met zoeken!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zijn met die 4 5 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde zesde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?
Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.
Doe dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |