abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119812889
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is :')
Echt :') mensch :')

In elke sector zijn mensen te vinden met problemen/die niet sporen/die hun werk als vluchtmiddel gebruiken. Wat een non-argument/statement.
Ja doei.
pi_119812897
crap ik kan niet quoten :'(
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:20:05 #228
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119812907
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??
Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.

Ik heb zelf in mijn jeugd ook heel wat uurtjes in de bibliotheek doorgebracht met mijn neus in de boeken. Weet je waarom dat was? Omdat mijn pestkoppen daar nooit kwamen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:22:33 #229
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119812965
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Echt :') mensch :')

In elke sector zijn mensen te vinden met problemen/die niet sporen/die hun werk als vluchtmiddel gebruiken. Wat een non-argument/statement.
Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt. Snap niet waarom iedereen daar zo over valt, voelen mensen zich hier peroonlijk aangevallen of zo? Want daar lijkt het wel een beetje op :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119812966
Misschien moet je eigen issues niet op andere projecteren , dat jij vaak in de bibiotheek kwam om je pesters te ontvluchten wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
pi_119812981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Net zo min als dat ik zeg dat iedere ICT'er problemen heeft. Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel een vorm van vluchtgedrag is.

Ik heb zelf in mijn jeugd ook heel wat uurtjes in de bibliotheek doorgebracht met mijn neus in de boeken. Weet je waarom dat was? Omdat mijn pestkoppen daar nooit kwamen.
Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?
Ja doei.
pi_119812997
Maargoed, hoe versier je een vluchtende ICT'er? ;( om weer even ontopic te komen.
Ja doei.
pi_119813010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien moet je eigen issues niet op andere projecteren , dat jij vaak in de bibiotheek kwam om je pesters te ontvluchten wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dus omdat het voor jou geldt, geldt het 'voor een groot/bovengemiddeld deel van de anderen ook'?
En dat zegt ze ook niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119813013
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Joanne35 het volgende:
Ja joh, maak me maar belachelijk. Maar ga nou niet doen alsof ICT'ers allemaal zulke superleuke sociale mensen zijn waar niets mis mee is :')
dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.
pi_119813037
quote:
Maargoed, hoe versier je een vluchtende ICT'er? ;( om weer even ontopic te komen.
Niet die moet je gewoon laten rennen ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:25:46 #236
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119813054
quote:

[..]

Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.
pi_119813102
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik zie het toch overal om me heen? Denk je ook dat het toeval is dat hier in dit draadje zoveel ICT'ers rondhangen? Maar goed, ik ben deze discussie een beetje zat, ik laat het hierbij.
Maar ik ben geen ICT'er dus wel homo een ex-diefje en een randdebiel en homo en een beetje gestoord maar best wel lief maar heb er dus ook weleens moeite mee :@
pi_119813103
Die versier je door allemaal technische praat
pi_119813131
Het is een INTERNETforum, het is uberhaupt niet raar dat er zoveel IT'ers op FOK! komen. En die posten ook niet allemaal alleen in R&P over hun versiersores.

En ik zie het zelf NIET om me heen, ík zie overwegend geweldige leuke en gezellige mensen in de IT met wie ik superleuke dingen kan doen. Kan ik net zo goed 'gelijk' hebben in plaats van jij. Wat ik je probeer te zeggen is wat dawg al zei:

quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:24 schreef dawg het volgende:

[..]

dat staat los van ict; dat is inherent aan mens zijn.
En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.
Ja doei.
pi_119813134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen met verstand van auto's vind ik wel leuk :@
pi_119813174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?

Misschien dat iemand naast zijn werk (wat hij wellicht wel heel leuk vindt) juist iets heel anders wil doen/op iets heel anders wil focussen?
Ja doei.
pi_119813178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

En vasthouden aan stereotypering waarvan je altijd wel bevestiging kunt vinden als je 't wilt.. tsja.. ook dat is mens eigen.
stereotyperingen gaan vaak verloren wanneer iemand veelvuldig omgang heeft met een stereotype persoon. je zou denken dat dat bij joanne dan ook zo zou moeten zijn. dus misschien is juist zij wel de rare eend in de bijt. :7
pi_119813248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:22 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het enige dat ik zeg is dat het in de ICT sector vaker voorkomt.
Bron? Of roep je zomaar wat?
pi_119813255
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Ik moet zeggen dat ik iets anders zou hebben gedaan als ik alles opnieuw kon doen; maar eigenlijk is dat vooral omdat de andere gebieden in mijn leven niet lekker lopen. Als ik mijn werk kon doen en tegelijk ook een vriendin zou kunnen hebben dan zou ik daar wel voor kiezen.
pi_119813282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bron? Of roep je zomaar wat?
Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.
pi_119813310
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat dat ooit uitgezocht is, maar ik herken het beeld dat ze schetst.
En anderen herkennen het dan weer niet. Zo is het jouw woord teggen dat van hun :P
pi_119813324
Zucht.

Ben eigenlijk bang dat als ik iemand leuk vind dat die persoon dan weer dood gaat. Wanner ik met iemand lang zever over het internet en die wil afspreken ontwijk ik dat altijd tot het mis gaat want stel je voor het zou iets kunnen worden en ik aan die persoon gehecht raak dan zal die wel weer dood gaan.

Vriendschappen mogelijk relaties ga het zover mogelijk uit de weg daarom word half panisch als iemand ook maar iets te dicht bij komt :')
pi_119813335
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119813358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zouden mensen met bepaalde beroepen dan inderdaad allemaal ontvankelijk zijn voor bepaalde versiertechnieken? Of zou beroep niet zoveel zeggen over de PERSOON die je wilt versieren?

Misschien dat iemand naast zijn werk (wat hij wellicht wel heel leuk vindt) juist iets heel anders wil doen/op iets heel anders wil focussen?
Ik denk wel dat als je wil versieren , het wel gemakkelijk is als je weet wat zijn intresses zijn want dan kun je daar op inspelen en dat maakt contact veel makkelijker.

Als het iemand is die een hele andere levenstijl heeft is het wat moeilijker om met elkaar over raakvlakken te hebben. En werk is bij boel toch een makkelijk punt om het ijs over te breken , gerust dat die tuurlijk ook andere hobbies heeft maar die weet je niet altijd en dan is het handig om eerst over iets te beginnen wat je wel weet en dan later kun je dus weer op de andere dingen over
pi_119813360
quote:
Daar plaatsen ze de oorzaak hiervan bij het werk. Niet de oorzaak die er voor zorgt dat ze in de IT gaan werken OMDAT ze psychische problemen hebben. Dus ja, je hebt iets gevonden, maar het is niet relevant.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')