Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
Dat dan weer wel maar ik vind het niet zo heel erg gezond dit , heeft me ook meteen afgeleerd geen contact meer te zoeken met jeugdliefdes . Gewoon omdat ik dat nogal extreem vind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval wel indruk gemaakt dus
Dit lijkt dus een no-go geworden te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
En waarop baseer je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef FAUSTINO het volgende:
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand
Kan bijna geen fatsoenlijk Nederlands schrijven en nu zag je mijn autocorrectie vertaal functie even haperenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je iet en rukt ze meestal al vanf ene afstand?
Edit:Ow, zie nu de edit pas!
Wat dan? ict-ers?
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk echt dat icter niet echt afgeschrikt hoor, ik vind dat nou echt een beroep waar je van denkt oh wat schokkend.
Bij mij klopt hetgeen wat je zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat de ICT-sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag achter computers rondhangen heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een computerfreak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wat dacht je van accountantsquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou zo'n verhaaltje als dit over zo'n beetje elk beroep kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Ik doe helemaal niet dramatisch. Ik ben zelf werkzaam in de ICT en spreek uit ervaring hier. Ben ook jarenlang in hobby-verband actief geweest met mensen die altijd met computers bezig waren, en heb nergens zoveel mensen met psychische problemen rond zien lopen. Heb ook diverse zelfmoorden meegemaakt in de jaren dat ik in dat wereldje actief was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Mijn halve vrienden- en kennissenclub bestaat uit IT'ers en het zijn stuk voor stuk zeer sociale en gezellige mensen die gewoon van hun hobby/talent hun werk hebben gemaakt. Doe niet zo dramatisch
Vluchtgedrag. Ik zweer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn
Overigens is dit ook gewoon waar hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag,
nou, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:09 schreef Joanne35 het volgende:
Zelfs de directeur van het bedrijf waar ik werk is dit met me eens
Bron?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, ik denk wel dat de literaire sector (met name de technische kant) een bovengemiddeld aantal mensen met problemen aantrekt. De hele dag met je neus in de boeken zitten heeft vaak te maken met vluchtgedrag, en maar weinig mensen kiezen er voor om een literaire freak te zijn. Vaak zit er een verhaal achter.
Ja ech welquote:
Precies. En als je van beroep kok bent dan is dat ook vluchtgedrag want je zit de hele dag alleen maar aan eten te denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
nou dan de bouwvakker die zullen dan echt wel problemen hebben want ja als je de hele dag wil timmeren , dan heb je vast een probleem zoveel agressiviteit kan nergens goed voor zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
Nooit gedacht dat het misschien leuk is een boek te lezen en gewoon dingen te weten te komen ??quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is dit ook gewoon waar hoorWaarom denk je dat het vooral boekenwurmen en computernerds zijn die als kind gepest worden? Worden ze gepest vanwege hun hobby's of denk je dat het misschien wel eens vluchtgedrag zou kunnen zijn waarom ze kiezen voor hobby's waarin je weinig met andere mensen te maken hebt? Ik denk dus dat het dat laatste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |