Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Kom maar op met die foto zal ik dat wel eens beoordelen
Dat. Mijn man is ook een computernerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Ik heb een dm inbox.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover afleveringDie eerste twee makeovers zijn wel mislukt vind ik. Het past totaal niet bij wie ze zijn die ene is vast geen skaterboy en die andere geen sportschooljunkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De derde is wel prima gelukt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heb jij mijn man gejat? *kijkt links naast zich en haalt opgelucht adem*quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn vriend heeft vandaag weer een nieuwe game gekocht want de ander had die al weer bijna klaar.
En dan zit hij uren lekker te gamen en op zijn werk zit hij ook te nerden.
Een nerd / geek is niets mis mee. En hij doet ook aan motorrijden en hij heeft ook een baard.
Als garderobe heeft hij graag gameshirts en nerdshirts aan.
Je hoofd is wel heel belangrijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.
Jij bent een hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik een nerd ben ja ik doe iets met code en computers, ik heb een bril. Maar een nerd, daar stel ik me toch meer een geobsedeerd type voor.
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geloof er geen snars van, eerst maar eens die foto zien.
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.
Nog wel. Na een Roaccutane kuur hopelijk niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanNiet iedereen is moeders mooiste.
Nee, ik heb net een zonnebankkuurtje achter de rug en dat heeft weinig geholpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?
Klopt. Die zijn er.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zelf altijd een bleekscheet!! Bleker kan niet.![]()
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zelf altijd een bleekscheet!! Bleker kan niet.![]()
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.
En misschien een radionerd.quote:
Te bleek zeker niet. Net als te bruin trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.
Als je ginger bent bent heb je een goed excuus hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef bijna licht zo erg bleek. Mijn nek is de juiste kleur.
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup
Buitenlucht heeft niks geholpen. Vandaar dat ik een aantal keer onder een zonnebank ben gaan liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zonnebankmannen die naar de zonnebank gaan
Buitenluchtals het je geen kleurtje geeft geeft het je in elk geval een gezonde gloed.
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef bijna licht zo erg bleek. Mijn nek is de juiste kleur.
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup
Ze heeft een kuiltjequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktBleek of niet bleek maakt niet uit
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou liggen de vrouwen dadelijk in de rij Loef.
Kijk maar naar die Giel Beelen.
Ik draag hem nog steeds af en toe /care.quote:
Lijkbleek niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.
Ik zag er beter uit als jongen van 10 denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerToch aardig bijgetrokken
(no pun intended)
Ik ben IRL helemaal niet zo. Ik kreeg afgelopen woensdag te horen dat ze vonden dat ik toch een beetje prettig gestoord ben terwijl ik zei dat ik niet zo was. In het echt lach ik bijvoorbeeld juist heel veel om mijn eigen "falen". Hier op het forum post ik zaken die zich in het donkerste hoek van mijn hoofd bevinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Echt. Ik denk dat het vooral jou 'alles is een probleem of kut of slecht (aan mij) en niets kan en niets helpt'-instelling is die mensen afschrikt. Tenminste, als je IRL net zo bent als je hier post. Jezelf 'verbeteren' is een ding, maar als er ook maar niets is in jezelf waar je wel van houdt ga je je alleen maar aanpassen aan wat jij denkt dat anderen vinden dat jij zou moeten zijn. Gets. Ik zou je zelfs als potentiële bekende snel een slinger geven denk ik zo, om heel eerlijk te zijn. Dat gezeur wordt niemand gezelliger van.
En dat kom je nog een stuk vaker tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komt
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaan
Het moet dan ook subtiel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komt
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
Maar er is een verschil tussen helemaal opgepoederd of gewoon je ogen wat met een potloot e.d. Is niks mis met zulke meiden vind ik
Er is een sweet spotquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaan
Nou ja als je daar vaak commentaar op krijgt dan zie je er misschien toch wat te onverzorgd uit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loop
Really? Wat zeggen ze dan? Ik draag ook eigenlijk nooit make up, maar hoor zelden commentaar erop. Maar ik ben ook vrij donker qua haarkleur en wenkbrauwen en zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.
Echt? Ik heb jaren geen make-up gedragen, nooit opmerkingen over gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.
Waarom bijna? mag hoor. Mag je ook pm'en. Mits niet jonger dan 15 jaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.
Maar als een gezicht acne heeft dan mag een hand wel acne vrij zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Daar let ik echt totaal niet op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ach, het valt mij op dat we van een versiertopic voor niet-versierders naar het make-up topic zijn gekickt!
Je hebt een punt, een vrouw die zich niet wil optutten is geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.
OK!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OK!!Fantastisch, het is dat je een vriend hebt, anders kwam ik morgen een drankje doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Geil.quote:
[..]
OK!!Oh wat ben je prachtig trouw met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
OK!!Ik ben verliefd op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon drankje doen enzo, ik zal echt niet bijten hoorquote:
Zij ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lelijk hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
nee dat is een wenkbrauwpotlood fetish
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij ook:die wenkbrouwen buiten beschouwing gelaten is hij best een mooie vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook wel dat dat zo is, ik probeer alleen aan te geven hoe moeilijk ik dat vind in de hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik dan wel moet doen (voor wat houvast).quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Nee het is hoe je daar mee omgaat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Maar natuurlijk, je deed een opleiding en dat schrikte de dames af...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat toen ik nog op PaiQ zat mijn studie/werk vaak reden genoeg was om me af te wijzen. Dus zelfs het woord informatica schrikt al vrouwen af.
Juist en dan kan je proberen te veranderen of gewoon blijven wie je bent. Voor dat laatste kies ik dan mooi want dat krijg je er toch niet meer uit. En zit daar ook niet mee godzijdank.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
het gaat natuurlijk om iemands gedrag
Dat verbaast me niets. Er bestaan meiden die daar niet van schrikken en, nu komt het moeilijkste, je moet ze vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben lijkbleek en kan heel weinig tegen de zon , zonnebankkuur helpt niet. Mensen nemen me maar zoals ik ben hoor ga geen lagen make- up op mijn gezicht smeren omdat iemand moeite zou hebben met mijn huidskleur.
Fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Een pak melk is nog donkerder dan mij ik
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes met een iPhone aanspreken en dan nadat je gezegd hebt dat je ICTer bent er achteraan 'Ik werk bij Apple'quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je er flink mee verdient!
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind een ict-er niet erg, schrikt niet af. Wel als er verder geen inhoud in zit
Je moet hogerop zoeken als het gemiddelde niet goed is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat schrikt jou misschien niet af, maar het gemiddelde meisje wel.
beetje naief, sorry. maar toen je laatst die vraag stelde of je wel met hem af moest spreken kon je dat toch al op je klompen aan voelen komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ok hier iets van vinden jullie van iemand die je eigenlijk een poos niet gezien hebt echt zoiets van 20 jaar (was jeugdliefde) en die besluit zonder je uberhaupt nog gezien te hebben je allemaal liefdesverklaringen te doen ??
Ik wilde eerst gewoon even afspreken om gewoon bij te kletsen over vroeger en gewoon gezellig , maar ik denk dus dat ik niet doe na dit incident want ik ben eerlijk nogal geschrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |