abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119813841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is dat zo? Nooit op gelet :o Dus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen? :o
nee. er is altijd wel een gast te vinden die genoeg moed heeft ingedronken. :P
pi_119813846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe! :+
pi_119813855
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevonden ;)
Dus laten we het daarbij houden totdat er een andere bron gevonden is, ok? :)
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?

Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
pi_119813869
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik hoef niemand meer te versieren :P ben heel gelukkig getrouwd! Maar dat betekent niet dat 't geen interessant topic kan zijn.
Was ooit verloofd ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119813884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe! :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hallo! Lees je wel???

Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd en hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
pi_119813893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:

• Zo werken it'ers vaak tegelijk aan meerdere projecten bij verschillende opdrachtgevers, wat extra werkdruk oplevert.
• Verder moeten it'ers zich steeds vaker met kleine deelprocessen bezighouden in plaats van overkoepelende processen.
• Een derde reden is een toegenomen vraag naar zelforganisatie, waar niet iedereen even goed aan kan voldoen.
• Een vierde reden is een veranderd gebruik van beoordelen en belonen: wie hogerop wil komen moet meer en intensiever werken dan eigenlijk goed is.
• Een laatste oorzaak is de angst voor werkloosheid en het feit dat permanente opleiding weliswaar nodig is, maar dat dit vaak in eigen tijd moet gebeuren.
Ja doei.
pi_119813899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:

[..]

We gaan in cirkels rond :')

Ja, 4 keer zoveel problemen en de oorzaak IS AL GEVONDEN :')
pi_119813927
"Is it just me, or are circles just pointless?"

Zullen we het weer over versieren hebben? *;
Ja doei.
pi_119813941
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

ik heb de indruk dat je gewoon weer een zoveelste excuus zoekt om te kunnen zeggen dat het dit keer aan jouw beroep ligt.

ga eens een keer naar buiten zeg. dit begint echt extreem vermoeiend te worden, excuse me.
pi_119813944
Zo zit ik trouwens nog altijd te zoeken naar een kloon van mijn eerste verkering want anders wil ik niet eens iemand versieren :{w
pi_119813962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.

Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.

Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?

En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pas
pi_119813978
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:

Dat lijkt me een strak plan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119814012
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:

aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:59:58 #289
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119814035
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef dawg het volgende:

[..]

vrouwen kunnen niet versieren. :P
Echt wel
pi_119814057
Ik weet niet meestal versierde ik niet maar werd ik versierd eigenlijk.

En ik had overigens een gesprek met mijn jeugdliefde die schijnbaar mij nog steeds ziet als 17 jarig meisje en dat op wilde pakken en dat liet me echt de tering schrikken.

Doe dat niet , dat is zonde. Je jeugdliefdes mogen misschien leuk als sentiment zijn maar ga niet krampachtig op zoek naar iets wat is geweest want dat is gewoon zonde .

Ik heb bij hem zoiets oh leuk maar niets meer , ik ben later ook mensen tegengekomen waar ik het ook prettig mee had
pi_119814062
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef dawg het volgende:

[..]

aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.
Zolang er maar niet weer met onzin rondgestrooid gaat worden, vind ik het wel best! ^O^
pi_119814072
hoe vaak en in hoeveel topics ga je dat nog posten jelly?
pi_119814115
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.
Ja doei.
pi_119814117
Dat had ik na opmerking van de ene die nog zei dat die op zoek was naar zijn eerste liefde en dat die anders niet wilde , of heb je toevallig over die opmerking heen gelezen dawg }:|
pi_119814124
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.

Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.

Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?

En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pas
Dat is niet wat hij op die plek zei.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:

<knip>
Ze zijn met die 4 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?

Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.
pi_119814143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij op die plek zei.
Maar wel waar hij naar refereerde ;)
pi_119814155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sich :)
pi_119814164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]

Ze zijn met die 4 5 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde zesde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?

Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.
Ik zou zeggen, veel plezier met zoeken! :W :D
pi_119814214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sich :)
Doe dat.
Ja doei.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:07:01 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119814226
Ook al zit het hem (hypothetisch gezien) in je opleiding. Je gaat je opleiding niet switchen van opleiding neem ik aan. Dus hou je gewoon de problemen die je hebt en daar moet je mee omgaan net als ieder ander. Pinpointen waar problemen liggen helpt ook geen zak als je er telkens niks mee doet. Op die manier ben je 70 straks en alleen en kan je zeggen van 'maar ik heb wel bedacht dat het aan mijn opleiding lag, ik niet zo goed kon praten en meiden gemeen zijn'. En toch ben je dan alleen en oud. Nadenken is goed maar nadenken zonder handelen is nutteloos.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')