nee. er is altijd wel een gast te vinden die genoeg moed heeft ingedronken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit op geletDus dan zou dit topic eigenlijk vol moeten zitten met vrouwen?
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is exact je punt, maar je gebruikte dat als argument voor iets wat daar niets mee te maken heeft.
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft die andere oorzaken klaarblijkelijk ook niet gevonden
Dus laten we het daarbij houden totdat er een andere bron gevonden is, ok?
Was ooit verloofdquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand meer te versierenben heel gelukkig getrouwd! Maar dat betekent niet dat 't geen interessant topic kan zijn.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja? Leg dat maar eens uit waar en hoe ik dat doe!
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lees je wel???
Bloem en ik hebben zojuist al beargumenteerd dat jouw artikel NIETS met dit onderwerp te maken heeft.
Ze zijn WERKgerelateerd en hebben NIETS TE MAKEN MET PSYCHISCHE PROBLEMEN -VOORDAT- men dat beroep koos! *zucht*
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
We gaan in cirkels rondquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nooit naar (andere) oorzaken gezocht?
Het punt is, gemiddeld 4 keer zoveel problemen, dus er is een probleem.
ik heb de indruk dat je gewoon weer een zoveelste excuus zoekt om te kunnen zeggen dat het dit keer aan jouw beroep ligt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat ontkrachtte helemaal niet wat hij zei.
Dat lijkt me een strak plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Is it just me, or are circles just pointless?"
Zullen we het weer over versieren hebben?
Zolang er maar niet weer met onzin rondgestrooid gaat worden, vind ik het wel best!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
aan jou de uitdaging benzin van advies te voorzien waar hij eindelijk eens iets mee gaat doen, zodat anderen ook aan bod kunnen komen in deze reeks.
Dat is niet wat hij op die plek zei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn punt is dat mensen in de ICT die sector ingaan omdat ze VOORAF al problemen hadden.
Het door Comp Lex aangebrachte artikel bewijst ALLEEN maar dat die 4xzoveelproblemen ontstaan NADAT er voor die sector is gekozen.
Man man man Benzin, je bent zelf toch wel slim genoeg om -dat- in te zien toch?
En in het kort nog een herhaling speciaal voor jou Benzin:
Comp Lex: Vooraf al
Artikel: Nadat pas
Ze zijn met die 4 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en dát hebben ze onderzocht en ze zijn dus met werkgerelateerde oorzaken gekomen:
<knip>
Maar wel waar hij naar refereerdequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij op die plek zei.
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sichquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn man is het tegenovergestelde van alle exen die ik ooit gehad heb, Faustino. Zoek niet wanhopig naar iets dat je had. Want het zit hem in de verleden tijd: had. Sta open voor nieuwe dingen, en als je dat niet kunt moet je (zoals vaker gezegd) eerst over andere dingen heen voordat je aan versieren/relaties gaa denken.
Ik zou zeggen, veel plezier met zoeken!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zijn met die 4 5 oorzaken gekomen. Waar in het onderzoek hebben ze uitgesloten dat een vijfde zesde oorzaak een vliegende theepot is die met de snelheid van het licht door het heelal schiet?
Het punt is, jullie hebben alleen de samenvatting op Tweakers gezien, het kijkt waarschijnlijk alleen naar eventuele werkgerelateerde oorzaken.
Doe dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik ga er even apart topic over maken want dit topic is meer bedoeld voor versieren an sich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |