abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119775683
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Geloven dat wat je ook doet toch slechts willekeurige reacties van een ander gaf leek me ook niet echt goed/realistisch om te geloven vandaar
Het punt is wel dat als ik precies hetzelfde doe tegen ëén persoon in twee situaties ik twee reacties krijg. Als ik precies hetzelfde doe tegen twee personen in dezelfde situatie krijg ik ook twee compleet verschillende reacties.
pi_119776031
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Het punt is wel dat als ik precies hetzelfde doe tegen ëén persoon in twee situaties ik twee reacties krijg. Als ik precies hetzelfde doe tegen twee personen in dezelfde situatie krijg ik ook twee compleet verschillende reacties.
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is het niet logisch dat 2 verschillende mensen 2 verschillende reacties geven, of in elk geval kunnen geven?
Dat wil echter niet zeggen dat die reacties willekeurig zijn. Jouw reacties zijn toch ook niet willekeurig?? Waarom de reacties van een ander dan wel?
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:43:30 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119776137
quote:

[..]

Een reactie is persoon en situatie afhankelijk.

Wat verwacht je dan? Dat een bepaalde actie tijd de zelfde reactie opleverd ongeacht situatie of persoon?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119776165
quote:

[..]

Als het goed is verschillen de reacties van die ene persoon minder van elkaar dan de reacties van twee verschillende personen. Maar ik denk dat je het te rationeel benadert, mensen zijn te complex om alles te kunnen voorspellen.
pi_119776694
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik begin bij jouw posts enigszins het idee te krijgen dat je af en toe bewust loopt te trollen/stangen hier. Klopt dat? Ik ben maar gewoon eerlijk.
Misschien is dat zijn manier om zich af te reageren?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het goed is verschillen de reacties van die ene persoon minder van elkaar dan de reacties van twee verschillende personen. Maar ik denk dat je het te rationeel benadert, mensen zijn te complex om alles te kunnen voorspellen.
En dit.

Het lijkt er op dat Benzin graag een soort "magische" formule van ons wil horen hoe hij het beste met mensen om kan gaan zonder daadwerkelijk rekening met hun gevoelens te hoeven houden.

Maar zo'n magische formule bestaat niet. Er zijn wel andere manieren om reacties te kunnen beinvloeden, maar daar ga ik het niet over hebben. Beste manier is door vooral jezelf te blijven, dan rolt het meer vanzelf heb ik gemerkt.
pi_119776793
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Sociaal onhandig

Zo kan het ook. Met vallen en opstaan, maar hij doet het wel.
In zekere zin herkenbaar :D
pi_119777271
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef ook_gek het volgende:

Wat verwacht je dan? Dat een bepaalde actie tijd de zelfde reactie opleverd ongeacht situatie of persoon?
Ja, of in elk geval een soortgelijke reactie.

Stel dat je water soms gaat koken bij 40 graden, soms pas bij 180 graden. Eieren koken zou daar niet simpeler op worden.
pi_119777374
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Stel dat je water soms gaat koken bij 40 graden, soms pas bij 180 graden. Eieren koken zou daar niet simpeler op worden.
Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.
pi_119777395
quote:

[..]

:')

een mens is geen ei.
pi_119777782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sociale interactie is geen exacte wetenschap. Daar is niks aan te doen. Stop met zoeken naar wetmatigheden. Dat het ontbreken van formules en universele wetten het voor jou moeilijk maakt snap ik, maar je helpt jezelf niet door harder te zoeken naar dingen die er niet zijn. Accepteren dat het er niet is lijkt me toch het makkelijkst hier.
Alle vrouwen zijn hoeren gaat overigens dan wel weer op :7
pi_119777797
Misschien moet je iets uitvinden om een vrouw te maken benzin. A la revenge of the nerds.
pi_119777948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien moet je iets uitvinden om een vrouw te maken benzin. A la revenge of the nerds.
Breng hem nu niet op ideeën :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:53:12 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119778004
quote:
Nee, dat is Weird Science.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:54:21 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119778025
quote:

[..]

Stop eens met formules te bedenken voor dingen die er niet zin. En stop met rechtlijnig te denken. Niks en niemand is gelijk.

Dus een actie naar een persoon zal nooit de zelfde reactie geven.

Niks is zo veranderlijk als een mens.

Als je dit al niet wilt accepteren kan je beter met alles stoppen.

Maar ben je een autist? Niet lullig bedoeld, maar die willen ook altijd alles het zelfde hebben. Als je van het rechtlijnige afwijkt raken ze volledig van slag.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:55:25 #290
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119778046
quote:

[..]

Je moet gewoon beseffen dat er 100den variabelen zijn die belangrijk zijn in de omgang. Variabelen die je niet allemaal kunt weten.

Om perfect met iemand om te kunnen gaan, moet je die persoon goed leren kennen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119778064
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, dat is Weird Science.
dat bedoel ik dan, iets met nerds in ieder geval :P
pi_119778078
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Maar ben je een autist? Niet lullig bedoeld, maar die willen ook altijd alles het zelfde hebben. Als je van het rechtlijnige afwijkt raken ze volledig van slag.
Je generaliseert nu wel een beetje hoor, ook_gek :P
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je moet gewoon beseffen dat er 100den variabelen zijn die belangrijk zijn in de omgang. Variabelen die je niet allemaal kunt weten.

Klopt.

En zelfs dan nog, personen veranderen in de loop der tijd ;)
pi_119778107
quote:

[..]

Buhuh! Je begrijpt toch zelf ook wel dat dirty talk het bij een slet beter doet dan bij een gristen, om maar even een extreem voorbeeld te noemen :P
pi_119778149
Wat zou het leven saai worden als iedereen hetzelfde reageert :+
Ook een kwestie van elkaar leren kennen. Ik weet bijna precies hoe mijn vriend reageert en andersom, en dan nog zal hij anders reageren als de buurman bij wijze van :+
pi_119778166
quote:

[..]

Zie het als een diophantische vergelijking, er bestaat ook geen algoritme om die op te lossen, maar je kan er toch een heleboel op lossen. Je kloot maar wat aan en soms lukt het.
pi_119778221
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja kan met niemand perfect omgaan (of je moet al een slaaf van die persoon willen zijn).

Een goede relatie valt en staat bij het kunnen omgaan met de imperfecties van een persoon. :Y
pi_119778383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja kan met niemand perfect omgaan (of je moet al een slaaf van die persoon willen zijn).

Een goede relatie valt en staat bij het kunnen omgaan met de imperfecties van een persoon. :Y
Ik denk dat perfectie in dit geval op verschillende manieren te interpreteren is ;)
Wat perfect is voor de 1, is dat niet voor de ander.
quote:

[..]

Dit meen je toch niet serieus??
pi_119778412
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat perfectie in dit geval op verschillende manieren te interpreteren is ;)
Wat perfect is voor de 1, is dat niet voor de ander.
En het gaat haast automatisch. Imperfecties die een ander ziet, zie ik absoluut niet. Pas als de relatie over is denk je vaak, ohjaaa :+
pi_119778564
quote:
God, als dat nou zou kunnen.
pi_119778579
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

God, als dat nou zou kunnen.
Vraag het hem :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')