Inderdaad ja maar het was met nbt enzo toenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
Hey gloeiende gloeiende ik had de lapo
note note note notequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
Door slotje heen posten telt nie he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, zo erg zat ik niet op te letten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
note note note note
door je magische mod krachten had je een extra post ja
Zat niet op te letten. Duizendmaal excuus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Door slotje heen posten telt nie he.
Ja, dan weet ik 't al.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad ja maar het was met nbt enzo toen
gelukkig, dacht al dat je alzheimer hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat niet op te letten. Duizendmaal excuus.
[..]
Ja, dan weet ik 't al.
Ja, als ik wist dat jij jij was had ik 't wel geweten hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig, dacht al dat je alzheimer had
van wie bent gij kloontjequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig, dacht al dat je alzheimer had
Excuses duizendmaal aanvaard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat niet op te letten. Duizendmaal excuus.
[..]
Ja, dan weet ik 't al.
Van snort denk ikquote:
had niet gehoeven, is al bijna 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, als ik wist dat jij jij was had ik 't wel geweten hoor.
Geheugen als een olifant zoals je ziet, je moet je alleen niet vermommen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had niet gehoeven, is al bijna 2 jaar geleden
nicequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geheugen als een olifant zoals je ziet, je moet je alleen niet vermommen.
Ja, ander account.quote:
Was een gokje.quote:
Hoezo?quote:
mwa was toch een kutaccountquote:
Jij was toch chocokuiken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa was toch een kutaccount
zo'n oude nokia toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Met dit aantal posts/dag zal 't niet al te lang duren voordat je weer zoveel posts hebt![]()
Welke telefoon had ik toen we gingen meeten? Weet je dat nog?
Deze?quote:
zou wel kunnen, hij was groot en oud iniedergevalquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Heb ik nog steeds. vraag me af wanneer ik 'm kreeg. Al best lang terug dus.
Achter een stuk eraf want het zijn bijna mattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe ga je het laten doen?
mattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Achter een stuk eraf want het zijn bijna mattenverder alles korter, niets bijzonders.
Volgens mij staat dat ook voor geen meter bij jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook aan kaal/millimeteren zitten denken, maar ik mag het niet van de kapster want 't schijnt niet mooi te zijn bij mij.
jij hebt daar een te lang hoofd voor inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook aan kaal/millimeteren zitten denken, maar ik mag het niet van de kapster want 't schijnt niet mooi te zijn bij mij.
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Moet je wel het hoofd voor hebben trouwens.
Dat weet je 2 jaar na dato nog?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt daar een te lang hoofd voor inderdaad
Proberen, eerder kom je er niet achterquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.
In mijn hoofd zitten deuken en toch staat het beter dan wat langer haar, zegt dus geen drol zonder picsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.
fotografisch geheugenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet je 2 jaar na dato nog?
En dan zeg je tegen mij proberenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proberen, eerder kom je er niet achterBen er ff een te grote schijterd voor.
Je hebt mijn hoofd gezien toch, of was dat me neus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn hoofd zitten deuken en toch staat het beter dan wat langer haar, zegt dus geen drol zonder pics
Misschien ben jij wel een man met ballenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij proberen
[..]
Je hebt mijn hoofd gezien toch, of was dat me neus?
Laat ik het dan maar doen.quote:
Nieuw haar, nieuwe start.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een man met ballen![]()
Tsjah, ik moet er mee op mijn werk verschijnen.
inderdaad, staat je fantastischquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar doen.
[..]
Nieuw haar, nieuwe start.
donderdag kapper zodat ik vrijdag weer kan shinenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar doen.
[..]
Nieuw haar, nieuwe start.
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, staat je fantastisch
Met wat voor haar shine jij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
donderdag kapper zodat ik vrijdag weer kan shinen
ik proef watquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles staat je fantastisch
Zie je in december.quote:
Meet, Rotterdam?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kom je dan langs me schoorsteen?
De hele dag in de keuken is zwaar werk hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
want die doen toch de hele dag niks?
Turkenquote:
dan moet diegene oppassen dat ik niks stop ergens waar de zon niet kan schijnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:41 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, dan moet enoppassen dat er niks in je mond gestopt wordt.
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / [DOLFIJNKAAP] pormo
Ik kon er niet mee omgaan dus heb ik het maar gekaapt
modjesgeheimquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnen
quote:
Que?quote:
Nee, dat ben ik gewoon, kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnen
Meeten met Turken is tofquote:
met niet-Turken ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik gewoon, kan er niet mee omgaan
[..]
Meeten met Turken is tof
mwa awkward is het ook welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Truegewoon met FOK!kers, ik geef verder geen enkele neuk eigenlijk.
Wat ga je er dan instoppen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet diegene oppassen dat ik niks stop ergens waar de zon niet kan schijnen
heb je pww?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Faux. het volgende:
als ik geen voldoende voor wiskunde haal morgen brand ik heel nederland plat.
Welnee, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa awkward is het ook wel
Dit... boeit mij ook vrij weinigquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Truegewoon met FOK!kers, ik geef verder geen enkele neuk eigenlijk.
lijkt net een concentratie kamp manquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk mn nieuwe hamsterkooi:
[ afbeelding ]
HAMSTERSquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Lul nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit... boeit mij ook vrij weinig
En Lompe meeten is ook eng :s
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, nooit problemen mee gehad.
nope, gewoon proefwerk. maar ik sta zo verneukt voor wiskunde dat ik wel een voldoende moet halen omdat het anders amper meer op te halen isquote:
Populairquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jij
herkenbaar en ik was vandaag niet gekomen en heb nu een 1 voor me toetsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
nope, gewoon proefwerk. maar ik sta zo verneukt voor wiskunde dat ik wel een voldoende moet halen omdat het anders amper meer op te halen is
echt wel man... je wil niet weten hoe bang ik was :x ik was zo blij dat er iemand tussen ons in zatquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lul nietals er iemand niet eng is ben ik het.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben verkouden, en als iemand een sigaret rookt
das echt goor
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
echt wel man... je wil niet weten hoe bang ik was :x ik was zo blij dat er iemand tussen ons in zat
Of iemand "populair" is op een forum zegt geen ene moer, echt nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja is toch zo, meet hier meet daar enzulks
waarom was je niet gekomen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
herkenbaar en ik was vandaag niet gekomen en heb nu een 1 voor me toets
In ieder geval minder kans op Parkinson door die rook (true story)quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, die rooklucht blijft dan hangen in je neus omdat verstopt..
echt vervelend
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet gingquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jij
Dit was zo grappig dat ik in de lach schoot en het toetsenbord vol met snot en spettertjes ligtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In ieder geval minder kans op Parkinson door die rook (true story)
Paar maandjes toch? Verder was het gewoon tof, hoewel vroeg afgelopen. Maar dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet ginghet zegt niks!
SV had ik stiekem omgekocht om me te beschermen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
SV zat tussen ons in, als je voor iemand bang moet zijn is hij het
Neehoor SV
oh oke danquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet ginghet zegt niks!
Het is nog echt waar ook, wetenschappelijk bewezen dat roken de kans op Parkinson verminderdquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was zo grappig dat ik in de lach schoot en het toetsenbord vol met snot en spettertjes ligt
Dat is heul nie gebeurd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vond je lekker zei je moeder
Sta sinds.. mei geregistreerd maar ben nu pas .. iets langer dan een maandje actief aan het meepostenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paar maandjes toch? Verder was het gewoon tof, hoewel vroeg afgelopen. Maar dat kan gebeuren
Gekke shitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is nog echt waar ook, wetenschappelijk bewezen dat roken de kans op Parkinson verminderd
Hahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verslapen en ik moet al naar de leerplichtambtenaar![]()
welke klas zit je?
Je haalde bij je overbuurman?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
me overbuurman is genakt, al die wiet ging de kliko in
9/10 keer troepquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee gewoon shoppa, maar hij had op zolder
oh toch nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]nare shit.
[..]SV zat tussen ons in, als je voor iemand bang moet zijn is hij het
Neehoor SV
[..]
Of iemand "populair" is op een forum zegt geen ene moer, echt niet
Gewoon shirtje met diep decollete aan niks aan het handje tochquote:
Nee, toch nietquote:
dat is wel een goede vraag ja, vaak zijn ze heel anders toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, toch nietVraag is altijd of iemand ook zo in het echt is
Neuh, valt mee, sommige mensen wel, maar de meesten niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wel een goede vraag ja, vaak zijn ze heel anders toch?
ik vraag me wel af hoe jij bentquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja in het echt ben ik een hipster... 24/7 starbucks enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om te huilenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vraag me wel af hoe jij bent
wat voor antwoordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en of je in het echt ook zulke antwoorden geeft
okquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedenk het nu dus zou kunnen
hier op FOK! verschilt het, maar in het echte leven zit ik gewoon in de derde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verslapen en ik moet al naar de leerplichtambtenaar![]()
welke klas zit je?
owja, hoe oud was je ook al weer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
hier op FOK! verschilt het, maar in het echte leven zit ik gewoon in de derde.
15quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja, hoe oud was je ook al weer?
Ik heb hier een rattenkooi van 1.50m hoogquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor.. heb van 4.00-11.00 geslapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bakkusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
Lesbo geklapt met strijkplank om dildo![]()
ZE SLOEGEN ELKAAR VOOR DE BAKKUS!
Sick! Fotooquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb hier een rattenkooi van 1.50m hoog(50x40cm kwa breedte)
Met 2 ratten van beide jaartje oud
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor.. heb van 4.00-11.00 geslapenlag om 0:00 al in bedje maar kon niet slapen
Jij ook lekker geslapen ?!joa van 23:00 ( ong ) tot 8 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal ik morgen posten als me kamer is opgeruimd en het hok is schoongemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
zal ik morgen posten als me kamer is opgeruimd en het hok is schoongemaakt!
Hij is op het moment wel erg leeg... moet hem weer even volhangen/bouwen met spullen
maar ze hadden laatst ineens de knaagpest ofzo en hadden samen bedacht alles in hun hok te slopenbehalve het hangmatje waar ze nu telkens in slapen
aaaawh wat een cutiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
maar vangen zal ik hem nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben als een boomerang
kom je nu chillen? in jouw kamer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig vanavond
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat zeggen meisjes wel eens vaker tegen mij
ja is goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom je nu chillen? in jouw kamer?
tegen jou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zei je broer ook gisteravond
jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt mijn onzichtbare broertje geneukt?
je bent dus anaal vernederd door iemand die ik alleen in mijn dromen zie? het is geluktquote:
niet anaalquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je bent dus anaal vernederd door iemand die ik alleen in mijn dromen zie? het is geluktparallel synchronized randomness
nee, ik kom niet zo vaak in de bijlmerquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
nes, ben je sidney al tegen gekomen?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee, ik kom niet zo vaak in de bijlmer
op youtube Judeska tipsquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben nu hier: Aflevering 5, Seizoen 3
Effe kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op youtube Judeska tips
dan weet ik dat alvastquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee laat iemand liever bij de vooringang naar binnen
tegen de vlakte, idioot, ehhh zet de break erop, eh wat zei je? hoe heb je mij genoeme? donder op je mocht willen dat je deze lekkere lippen mocht proevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Rockiejj het volgende:
Eeh, donder op. Anders klap ik je tegen de grond, Flappie.![]()
neequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja precies, erg nuttig wel
je hebt me al teveel gekwetstquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke misschien ooit met heel veel liefde
yoghurtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat zal ik eten
hapjes lucht, brood met pindakaas of yoghurt of hummus
wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me al teveel gekwetst
je broer de groetjes doen van mijquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat kan ik doen om het goed te maken?
nou soms zit ik aardig vol van luchtquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lucht valt niet zo zwaar op de maag
dan moet je een keer mee in me dromen komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je broer de groetjes doen van mij
is goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan moet je een keer mee in me dromen komen
quote:
canniboys altijd kush, kush is de shit nigguquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
als hij het over die kush heeft
ik kwak die kwark door haar keel als quacamole, ik kwak zo als een molen kil ik kwak meer dan het broertje van kwik.quote:
watquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik kwak die kwark door haar keel als quacamole, ik kwak zo als een molen kil ik kwak meer dan het broertje van kwik.
wat bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet sip zijn.
We gaan xtje pedo'en
dat is het liefste wat ik ooit in mijn leven heb gehoordquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
snap je omdat jij meerderjarig ben en ik minderjarig en dan - o doen. maar geef je niet aan.
echt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is het liefste wat ik ooit in mijn leven heb gehoord
gewoon proberen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zou je verkoudheid weg kunnen halen door heel je neus leeg te snotteren, en daarna pittig te gaan eten en het eerste laagje weg te schrapen waar je snot uit komt?
of je neus in de fik te steken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zou je verkoudheid weg kunnen halen door heel je neus leeg te snotteren, en daarna pittig te gaan eten en het eerste laagje weg te schrapen waar je snot uit komt?
hoeveel gram schuift t? een vrachtwagen vol? breng jij het dan met een stripster als kers op de taart?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mij is geleerd om altijd eerst te wachten tot iemand anders het heeft gedaan/gaat doen
Ben je skeer ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoeveel gram schuift t? een vrachtwagen vol? breng jij het dan met een stripster als kers op de taart?
Owja? Gaan we dsn naar jouw huis?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haal je morgen wel op van school
surequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja? Gaan we dsn naar jouw huis?
Oké, skeere tijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
morgwn weer geld, dus tot morgen wel ja.
dat is waar hij is nog iet klaar voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]______! kan hij beter de schoolslet nemen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is waar hij is nog iet klaar voor jou
ow ik dacht echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]______! kan hij beter de schoolslet nemen
aaawh kusje opquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow ik dacht echt
heb net mn chemokuur afgezegd
ik pas vrijdag hoop ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar morgen weer j![]()
en dan ga ik met sidney
biancavia heeft conflict weer verwend hoor..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tralalielalalalalala pomptiedom
iemand is hier vrolijk, laat je gezicht zien?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
biancavia heeft conflict weer verwend hoor..
klinkt geweldigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haat is de basis van onze relatie
wut?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Akantha het volgende:
Frieten van bij rita waar is dat toch van?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klap je tegen de vlakte, Flappie
Sorry had het tegen mezelf heb het liedje wel weer opgeduikelt toen ik bedacht dat het een carnavalshit was.quote:
je kan beterquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is ook nooit goed met jou
ik wacht met smachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat bewaar ik voor later
graagquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wacht met smacht
die appeltaartkan je alsjeblieft over me sixpack wrijven
Ik werd al jaloers...quote:
wut?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik werd al jaloers...Wie is die jongen waar je nu mee loopt aan te pappen ken ik hem?
quote:
sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef Akantha het volgende:
[..]Ik dacht dat we iets hadden jij en ik. We hebben onder regenbogen gezeten en ik heb je thuis gebracht op mijn 200 pk x89 wolk.
Maakt niet uit, morgen samen nordic walken? Ik haal je wel op.quote:
Ola, hoe is het daar?quote:
Mooiquote:
wat voor stage?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi
Ook goed, net terug van stage, ik heb geen leven met dit rooster
Beveiligingquote:
Bah nee beveiliging ben blij dat ik daar niet in zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beveiligingdeze week van 14:30 tot en met 23:00, heb ik nog het geluk dat ik eerder weg mag anders mis ik mijn bus
ooh wel leukquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beveiligingdeze week van 14:30 tot en met 23:00, heb ik nog het geluk dat ik eerder weg mag anders mis ik mijn bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |