Proberen, eerder kom je er niet achterquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.
In mijn hoofd zitten deuken en toch staat het beter dan wat langer haar, zegt dus geen drol zonder picsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga het doen voor de eerste keer, maar zo'n misvormt hoofd heb ik ook weer niet, dus maakt niet zoveel verschil.
fotografisch geheugenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet je 2 jaar na dato nog?
En dan zeg je tegen mij proberenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proberen, eerder kom je er niet achterBen er ff een te grote schijterd voor.
Je hebt mijn hoofd gezien toch, of was dat me neus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn hoofd zitten deuken en toch staat het beter dan wat langer haar, zegt dus geen drol zonder pics
Misschien ben jij wel een man met ballenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij proberen
[..]
Je hebt mijn hoofd gezien toch, of was dat me neus?
Laat ik het dan maar doen.quote:
Nieuw haar, nieuwe start.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een man met ballen![]()
Tsjah, ik moet er mee op mijn werk verschijnen.
inderdaad, staat je fantastischquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar doen.
[..]
Nieuw haar, nieuwe start.
donderdag kapper zodat ik vrijdag weer kan shinenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar doen.
[..]
Nieuw haar, nieuwe start.
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, staat je fantastisch
Met wat voor haar shine jij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
donderdag kapper zodat ik vrijdag weer kan shinen
ik proef watquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles staat je fantastisch
Zie je in december.quote:
Meet, Rotterdam?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kom je dan langs me schoorsteen?
De hele dag in de keuken is zwaar werk hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
want die doen toch de hele dag niks?
Turkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |