wat bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet sip zijn.
We gaan xtje pedo'en
dat is het liefste wat ik ooit in mijn leven heb gehoordquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
snap je omdat jij meerderjarig ben en ik minderjarig en dan - o doen. maar geef je niet aan.
echt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is het liefste wat ik ooit in mijn leven heb gehoord
gewoon proberen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zou je verkoudheid weg kunnen halen door heel je neus leeg te snotteren, en daarna pittig te gaan eten en het eerste laagje weg te schrapen waar je snot uit komt?
of je neus in de fik te steken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zou je verkoudheid weg kunnen halen door heel je neus leeg te snotteren, en daarna pittig te gaan eten en het eerste laagje weg te schrapen waar je snot uit komt?
hoeveel gram schuift t? een vrachtwagen vol? breng jij het dan met een stripster als kers op de taart?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mij is geleerd om altijd eerst te wachten tot iemand anders het heeft gedaan/gaat doen
Ben je skeer ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoeveel gram schuift t? een vrachtwagen vol? breng jij het dan met een stripster als kers op de taart?
Owja? Gaan we dsn naar jouw huis?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haal je morgen wel op van school
surequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja? Gaan we dsn naar jouw huis?
Oké, skeere tijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
morgwn weer geld, dus tot morgen wel ja.
dat is waar hij is nog iet klaar voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]______! kan hij beter de schoolslet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |