dan moet diegene oppassen dat ik niks stop ergens waar de zon niet kan schijnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:41 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, dan moet enoppassen dat er niks in je mond gestopt wordt.
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / [DOLFIJNKAAP] pormo
Ik kon er niet mee omgaan dus heb ik het maar gekaapt
modjesgeheimquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnen
quote:
Que?quote:
Nee, dat ben ik gewoon, kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat is dat met ouwe mannetjes en dolfijnen
Meeten met Turken is tofquote:
met niet-Turken ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik gewoon, kan er niet mee omgaan
[..]
Meeten met Turken is tof
mwa awkward is het ook welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Truegewoon met FOK!kers, ik geef verder geen enkele neuk eigenlijk.
Wat ga je er dan instoppen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet diegene oppassen dat ik niks stop ergens waar de zon niet kan schijnen
heb je pww?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Faux. het volgende:
als ik geen voldoende voor wiskunde haal morgen brand ik heel nederland plat.
Welnee, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa awkward is het ook wel
Dit... boeit mij ook vrij weinigquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Truegewoon met FOK!kers, ik geef verder geen enkele neuk eigenlijk.
lijkt net een concentratie kamp manquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk mn nieuwe hamsterkooi:
[ afbeelding ]
HAMSTERSquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk mn nieuwe hamsterkooi:
[ afbeelding ]
Lul nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit... boeit mij ook vrij weinig
En Lompe meeten is ook eng :s
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, nooit problemen mee gehad.
nope, gewoon proefwerk. maar ik sta zo verneukt voor wiskunde dat ik wel een voldoende moet halen omdat het anders amper meer op te halen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |