Populairquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jij
herkenbaar en ik was vandaag niet gekomen en heb nu een 1 voor me toetsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
nope, gewoon proefwerk. maar ik sta zo verneukt voor wiskunde dat ik wel een voldoende moet halen omdat het anders amper meer op te halen is
echt wel man... je wil niet weten hoe bang ik was :x ik was zo blij dat er iemand tussen ons in zatquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lul nietals er iemand niet eng is ben ik het.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben verkouden, en als iemand een sigaret rookt
das echt goor
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
echt wel man... je wil niet weten hoe bang ik was :x ik was zo blij dat er iemand tussen ons in zat
Of iemand "populair" is op een forum zegt geen ene moer, echt nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja is toch zo, meet hier meet daar enzulks
waarom was je niet gekomen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
herkenbaar en ik was vandaag niet gekomen en heb nu een 1 voor me toets
In ieder geval minder kans op Parkinson door die rook (true story)quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, die rooklucht blijft dan hangen in je neus omdat verstopt..
echt vervelend
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet gingquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo'n populaire boii als jij
Dit was zo grappig dat ik in de lach schoot en het toetsenbord vol met snot en spettertjes ligtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In ieder geval minder kans op Parkinson door die rook (true story)
Paar maandjes toch? Verder was het gewoon tof, hoewel vroeg afgelopen. Maar dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet ginghet zegt niks!
SV had ik stiekem omgekocht om me te beschermen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
SV zat tussen ons in, als je voor iemand bang moet zijn is hij het
Neehoor SV
oh oke danquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik was net een ... kleine 2-3 weken actief op FOK! toen ik naar de nachtbagger meet ginghet zegt niks!
Het is nog echt waar ook, wetenschappelijk bewezen dat roken de kans op Parkinson verminderdquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was zo grappig dat ik in de lach schoot en het toetsenbord vol met snot en spettertjes ligt
Dat is heul nie gebeurd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vond je lekker zei je moeder
Sta sinds.. mei geregistreerd maar ben nu pas .. iets langer dan een maandje actief aan het meepostenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paar maandjes toch? Verder was het gewoon tof, hoewel vroeg afgelopen. Maar dat kan gebeuren
Gekke shitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is nog echt waar ook, wetenschappelijk bewezen dat roken de kans op Parkinson verminderd
Hahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verslapen en ik moet al naar de leerplichtambtenaar![]()
welke klas zit je?
Je haalde bij je overbuurman?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
me overbuurman is genakt, al die wiet ging de kliko in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |