9/10 keer troepquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee gewoon shoppa, maar hij had op zolder
oh toch nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]nare shit.
[..]SV zat tussen ons in, als je voor iemand bang moet zijn is hij het
Neehoor SV
[..]
Of iemand "populair" is op een forum zegt geen ene moer, echt niet
Gewoon shirtje met diep decollete aan niks aan het handje tochquote:
Nee, toch nietquote:
dat is wel een goede vraag ja, vaak zijn ze heel anders toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, toch nietVraag is altijd of iemand ook zo in het echt is
Neuh, valt mee, sommige mensen wel, maar de meesten niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wel een goede vraag ja, vaak zijn ze heel anders toch?
ik vraag me wel af hoe jij bentquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja in het echt ben ik een hipster... 24/7 starbucks enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om te huilenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vraag me wel af hoe jij bent
wat voor antwoordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en of je in het echt ook zulke antwoorden geeft
okquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedenk het nu dus zou kunnen
hier op FOK! verschilt het, maar in het echte leven zit ik gewoon in de derde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verslapen en ik moet al naar de leerplichtambtenaar![]()
welke klas zit je?
owja, hoe oud was je ook al weer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
hier op FOK! verschilt het, maar in het echte leven zit ik gewoon in de derde.
15quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja, hoe oud was je ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |