Ik heb hier een rattenkooi van 1.50m hoogquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
Kijk mn nieuwe hamsterkooi:
[ afbeelding ]
Ja hoor.. heb van 4.00-11.00 geslapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bakkusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
Lesbo geklapt met strijkplank om dildo![]()
ZE SLOEGEN ELKAAR VOOR DE BAKKUS!
Sick! Fotooquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb hier een rattenkooi van 1.50m hoog(50x40cm kwa breedte)
Met 2 ratten van beide jaartje oud
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor.. heb van 4.00-11.00 geslapenlag om 0:00 al in bedje maar kon niet slapen
Jij ook lekker geslapen ?!joa van 23:00 ( ong ) tot 8 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal ik morgen posten als me kamer is opgeruimd en het hok is schoongemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
zal ik morgen posten als me kamer is opgeruimd en het hok is schoongemaakt!
Hij is op het moment wel erg leeg... moet hem weer even volhangen/bouwen met spullen
maar ze hadden laatst ineens de knaagpest ofzo en hadden samen bedacht alles in hun hok te slopenbehalve het hangmatje waar ze nu telkens in slapen
aaaawh wat een cutiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
maar vangen zal ik hem nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben als een boomerang
kom je nu chillen? in jouw kamer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig vanavond
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat zeggen meisjes wel eens vaker tegen mij
ja is goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom je nu chillen? in jouw kamer?
tegen jou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zei je broer ook gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |