Moet je het nog overleven of is het voor academisch onderzoek?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Ze gaan iets van 24 buisjes bloed afnemen. Overdreven gedoe.
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend johquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
het nog overleven of is het voor academisch onderzoek
why?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Ze gaan iets van 24 buisjes bloed afnemen. Overdreven gedoe.
Dan rij je even door naar A'dam ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend joh
rival is onmisbaar, zo zie je maar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en moeten eerst de bloedafneemmachine nog in elkaar schroeven met een torx-schroevendraaier?
Ja, dan kan je weer kiezen welke je pakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan rij je even door naar A'dam ofzo
Sambal bij?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Daar ga ik vanmiddag naartoequote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het ziekenhuis blauw is met gele letters, zou ik het niet vertrouwen.
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Die taal ben ik niet van jou gewendquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
Ik zal voortaan weer prostituees zeggen CL.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die taal ben ik niet van jou gewend
"Hoezo jij mij niet wille pijpe? Hoerrr! TSSSS!!! Iek jou in gezicht spuite! Jij heet worre!"quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
ik ga over twee uurtjes naar school dus ik hou het wel volquote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor een tientje een ventilatorkacheltje halen.
een aantal jaar geleden hebben ze hier gewoon in de gang een gleuf gegravenquote:
Er gaat wel eens acuut iets mis, dan kun je dat niet van tevoren aangeven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga over twee uurtjes naar school dus ik hou het wel vol
maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze het pas 24 uur van te voren aan geven en dat je er ook voor thuis moet blijven
maar dat is niet het geval nuquote:Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Er gaat wel eens acuut iets mis, dan kun je dat niet van tevoren aangeven.
O die schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan en heb thuis Tyrannosaur gekeken.
niks mis met rubberen dingenquote:
Zeker. Sterke film!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die schijnt ook wel mooi te zijn.
Gewoon een aanloopje nemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze hadden ons toen trouwens ook ingesloten
mijn straat loopt dood en ze hadden de ingang afgesloten door hun werkzaamheden (en zo'n geul)
je kon er dus met je auto niet meer uit![]()
ook dat was niet aangegeven natuurlijk... je zou maar met de auto naar je werk moeten
Dan hadden alle regenbogen wel op de telegraaf gestaan!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik debiel of zijn alle regenbogen dubbel?
huh wat? hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben meer voor neptunus, want ariel.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)quote:Soms is door dubbele terugkaatsing van zonlicht in druppels buiten de gewone regenboog nog een tweede zwakkere bijregenboog te zien. De kleuren staan in omgekeerde volgorde van de hoofdboog.
Minder zuipen jijquote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)
'Soms' staat erbij, maar ik zie ze eigenlijk bijna altijd.
Of ik zie sowieso dubbel.
Of wat minder focussen en doelgericht kijken tijdens de fellatio. Daar ga je scheel van kijken en dus ook dubbel zien!quote:
hey dat zelf marsepein maken he, ik kan het je aanraden.. echt minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Hawaiiaanse![]()
* MissMSX sluit ogen en waant zich op een paradijselijk eiland
Omdat we stiekem de helft van de tijd zitten te FOK!enquote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe kan het dat programmeurs niet collectief zelfmoord plegen?
And that makes you LESS depressed?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat we stiekem de helft van de tijd zitten te FOK!en
Doet mijn zo'n alloha dude!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Hawaiiaanse![]()
* MissMSX sluit ogen en waant zich op een paradijselijk eiland
Omdat we simpele scriptjes die in 10 minuten klaar zijn ook in 10 minuten klaar hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus man, ik probeer weer een ontzettend simpel scriptje te schrijven waarvan ik dacht dat dat in 10 minuten moest lukken... Al weer uren mee bezig![]()
Omdat wij kunnen programmeren?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus man, ik probeer weer een ontzettend simpel scriptje te schrijven waarvan ik dacht dat dat in 10 minuten moest lukken... Al weer uren mee bezig![]()
Bij mij was het mislukt. Het was meer spijsquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hey dat zelf marsepein maken he, ik kan het je aanraden.. echt minstens net zo lekker
zo dat moest ik al een tijdje kwijt
* MissMSX bevallig met strooien rokje aan de heupen wiegtquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef L-E het volgende:
Het waren maar zes buisjes bloed
En er staat appel-kaneelcake in de oven.
toch heb ik vandaag een hele dag gedaan over een script van 50 regels ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat we simpele scriptjes die in 10 minuten klaar zijn ook in 10 minuten klaar hebben?
doesn't fit? bigger hammer.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Alle maten in de keuken voor de inbouwapparatuur wijken af dus het past allemaal net wel of net nietDe vriezer in ieder geval niet, dus die moet in de berging
Dat mag ik hopen als je programmeur bentquote:
Wat moest je doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen als je programmeur bent.
Ik wilde een scriptje schrijven met Autohotkey dat eens in het half uur een paar toetsaanslagen doet zodat Diablo 3 denkt dat ik niet afk ben en me niet uit loggedquote:
Pikt Blizzard dat niet op als cheaten?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde een scriptje schrijven met Autohotkey dat eens in het half uur een paar toetsaanslagen doet zodat Diablo 3 denkt dat ik niet afk ben en me niet uit logged.
Simpel loopje schrijven lukt wel, maar zodra ik de boel wat gebruiksvriendelijker wil maken (aan/uit zetten met een toetsaanslag, netjes minimaliseren na de toetsaanslagen en meer van dat) gaat het echt faliekant mis.![]()
Maar goed, de basisfunctionaliteit is er iig... Als het ooit nog eens begint te jeuken ga ik wel wat mensen op het AHK-forum lastig vallen
Dat hoop ik te voorkomen met een kleine randomness in de tijden tussen de aanslagen. Warden is bij mijn weten ook niet in staat om het onderscheid te maken tussen een fysieke toetsaanslag en eentje gegenereerd door AHK.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pikt Blizzard dat niet op als cheaten?
Waarom wil je niet dat 'ie uitlogd?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wilde een scriptje schrijven met Autohotkey dat eens in het half uur een paar toetsaanslagen doet zodat Diablo 3 denkt dat ik niet afk ben en me niet uit logged.
Je bouwt met het killen van elite enemies bonussen op, zodra je uit logged ben je die kwijt. Plus dat ik graag op mijn gemak game en geen zin heb om opnieuw te beginnen vanaf een checkpoint als ik eventjes een half uur iets anders te doen heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat 'ie uitlogd?
Misschien geboren uit het besparen van resources om jou die instance te kunnen aanbieden. Als mensen continu ingelogd blijven hebben ze spoedig meer resources nodig om andere spelers ook een instance te kunnen bieden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bouwt met het killen van elite enemies bonussen op, zodra je uit logged ben je die kwijt. Plus dat ik graag op mijn gemak game en geen zin heb om opnieuw te beginnen vanaf een checkpoint als ik eventjes een half uur iets anders te doen heb.
Het ontgaat me ook volledig waaróm ze het gedaan hebben. Het is eigenlijk geen uitloggen maar het beëindigen van je 'instance' wat er gebeurt. Je blijft gewoon in verbinding met de server, kan gewoon chatten, bij je auction house en alles maar je mag blijkbaar niet in je instance pauzeren
Zou het zoveel verschil maken? Kan me nauwelijks voorstellen dat er serverside zo ontzettend veel meer moet gebeuren als je in een instance de boel op pauze zet in vergelijking met rondhangen in de auction house of menu's.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien geboren uit het besparen van resources om jou die instance te kunnen aanbieden. Als mensen continu ingelogd blijven hebben ze spoedig meer resources nodig om andere spelers ook een instance te kunnen bieden.
Hallo Mrs. L!quote:
Als het spel gebaseerd is betekend niet dat je het geheugen kan vrijgeven voor jou instancequote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou het zoveel verschil maken? Kan me nauwelijks voorstellen dat er serverside zo ontzettend veel meer moet gebeuren als je in een instance de boel op pauze zet in vergelijking met rondhangen in de auction house of menu's.
Maar wat de reden ook is: het is verdomd gebruiksonvriendelijk.
Oe, spelletjes, geeft mij een idee voor de feestdagen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het spel gebaseerd is betekend niet dat je het geheugen kan vrijgeven voor jou instance. Het verspilt nog steeds resources (dat kan alles zijn, geheugen, CPU, alles om je verbinding in stand te houden). Met zoveel spelers lijkt mij dat eigenlijk wel gewenst om ze af en toe te schoppen als ze toch niets staan te doen.
Ik heb er zelf geen last van met D3
Allemaal om de tafel met een laptop?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spelletjes, geeft mij een idee voor de feestdagen.
Het zal aan mijn stijl van gamen liggen danquote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het spel gebaseerd is betekend niet dat je het geheugen kan vrijgeven voor jou instance. Het verspilt nog steeds resources (dat kan alles zijn, geheugen, CPU, alles om je verbinding in stand te houden). Met zoveel spelers lijkt mij dat eigenlijk wel gewenst om ze af en toe te schoppen als ze toch niets staan te doen.
Ik heb er zelf geen last van met D3
Neeeeee, xbox. hoelahoepen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allemaal om de tafel met een laptop?
Mag dat welquote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Net het bericht gekregen van m'n baas dat we de nieuwe collega tijdens haar proeftijd gaan ontslaan. Dit ivm dat ze net twee dagen nadat ze hier kwam werken erachter kwam dat ze borstkanker had en er hoogstwaarschijnlijk chemo op het programma staat. Het bedrijf wil (ivm de crisis, ontslagen vallen er al) het risico niet nemen dat iemand weken/maanden uit de roulatie kan zijn.
Zuur bericht. Want dat zou betekenen dat morgen haar laatste dag hier kan zijn alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |