Shitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten tralies voor m'n slaapkamerraampje
Op dat dakterras mag je ook al geen BBQ aansteken?quote:
M'n opa en oma mogen ook geen was ophangen op het balkon. Iets met het aangezicht van het gebouw. En geen vee op het balkon vanwege de geur en geen vogelbadje of vogelvoer vanwege de vogelpoep en zaadjes en algemene overlast.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dat dakterras mag je ook al geen BBQ aansteken?![]()
Kan ik me nog iets bij voorstellen, niet al te veel maar wel iets. Dat van die was echter:![]()
![]()
quote:
Zolang we het balkon niet opgaan zal het wel snor zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa en oma mogen ook geen was ophangen op het balkon. Iets met het aangezicht van het gebouw. En geen vee op het balkon vanwege de geur en geen vogelbadje of vogelvoer vanwege de vogelpoep en zaadjes en algemene overlast.
Er mist links een rijtje met optiesquote:
Ik zocht op 'land movers'. Google vond dat ik land rovers bedoeldequote:
Ahquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onjuist_spatiegebruik
het ziet er heel tof uitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het chique shit is verder. Geen pauperflat. Dankzij die regels dus
ja, anderen mogen ook niksquote:Op woensdag 28 november 2012 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ziet er heel tof uit
En je moet maar zo denken, als er shit is die onder de VVE valt kan je lekker bellen en dan dient het opgelost te worden
Gezellig, ik zet de koffie vast aan!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom zo even langs op je werk trouwens.
Wat wil je hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Gezellig, ik zet de koffie vast aan!
Kan je iets voor mij meebrengen?
Dan gebeurt er tenminste iets hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Er komen weer DM's in dit topic terecht!
Dat staat zo raar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
geef je ff een gil als je beneden bij de kiosk zit?
SC heet dit want ik type heel rustig.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Er komen weer DM's in dit topic terecht!
...en moeten eerst de bloedafneemmachine nog in elkaar schroeven met een torx-schroevendraaier?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Ze gaan iets van 24 buisjes bloed afnemen. Overdreven gedoe.
Moet je het nog overleven of is het voor academisch onderzoek?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend johquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
het nog overleven of is het voor academisch onderzoek
why?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |