Moet je het nog overleven of is het voor academisch onderzoek?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Ze gaan iets van 24 buisjes bloed afnemen. Overdreven gedoe.
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend johquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
het nog overleven of is het voor academisch onderzoek
why?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Ze gaan iets van 24 buisjes bloed afnemen. Overdreven gedoe.
Dan rij je even door naar A'dam ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend joh
rival is onmisbaar, zo zie je maar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en moeten eerst de bloedafneemmachine nog in elkaar schroeven met een torx-schroevendraaier?
Ja, dan kan je weer kiezen welke je pakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan rij je even door naar A'dam ofzo
Sambal bij?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Daar ga ik vanmiddag naartoequote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het ziekenhuis blauw is met gele letters, zou ik het niet vertrouwen.
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Die taal ben ik niet van jou gewendquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
Ik zal voortaan weer prostituees zeggen CL.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die taal ben ik niet van jou gewend
"Hoezo jij mij niet wille pijpe? Hoerrr! TSSSS!!! Iek jou in gezicht spuite! Jij heet worre!"quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |