Dan rij je even door naar A'dam ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen academisch ziekenhuis in Purmerend joh
rival is onmisbaar, zo zie je maar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en moeten eerst de bloedafneemmachine nog in elkaar schroeven met een torx-schroevendraaier?
Ja, dan kan je weer kiezen welke je pakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan rij je even door naar A'dam ofzo
Sambal bij?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Daar ga ik vanmiddag naartoequote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het ziekenhuis blauw is met gele letters, zou ik het niet vertrouwen.
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hufters spuiten vrouwen sambal in ogen
Utrecht
Die taal ben ik niet van jou gewendquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
Ik zal voortaan weer prostituees zeggen CL.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die taal ben ik niet van jou gewend
"Hoezo jij mij niet wille pijpe? Hoerrr! TSSSS!!! Iek jou in gezicht spuite! Jij heet worre!"quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die hoeren zullen het wel verdiend hebben.
ik ga over twee uurtjes naar school dus ik hou het wel volquote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor een tientje een ventilatorkacheltje halen.
een aantal jaar geleden hebben ze hier gewoon in de gang een gleuf gegravenquote:
Er gaat wel eens acuut iets mis, dan kun je dat niet van tevoren aangeven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga over twee uurtjes naar school dus ik hou het wel vol
maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze het pas 24 uur van te voren aan geven en dat je er ook voor thuis moet blijven
maar dat is niet het geval nuquote:Op woensdag 28 november 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Er gaat wel eens acuut iets mis, dan kun je dat niet van tevoren aangeven.
O die schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan en heb thuis Tyrannosaur gekeken.
niks mis met rubberen dingenquote:
Zeker. Sterke film!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die schijnt ook wel mooi te zijn.
Gewoon een aanloopje nemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze hadden ons toen trouwens ook ingesloten
mijn straat loopt dood en ze hadden de ingang afgesloten door hun werkzaamheden (en zo'n geul)
je kon er dus met je auto niet meer uit![]()
ook dat was niet aangegeven natuurlijk... je zou maar met de auto naar je werk moeten
Dan hadden alle regenbogen wel op de telegraaf gestaan!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik debiel of zijn alle regenbogen dubbel?
huh wat? hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben meer voor neptunus, want ariel.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)quote:Soms is door dubbele terugkaatsing van zonlicht in druppels buiten de gewone regenboog nog een tweede zwakkere bijregenboog te zien. De kleuren staan in omgekeerde volgorde van de hoofdboog.
Minder zuipen jijquote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)
'Soms' staat erbij, maar ik zie ze eigenlijk bijna altijd.
Of ik zie sowieso dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |