abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119720689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Alle maten in de keuken voor de inbouwapparatuur wijken af dus het past allemaal net wel of net niet *O* De vriezer in ieder geval niet, dus die moet in de berging *O*
doesn't fit? bigger hammer.
pi_119721028
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Omdat wij kunnen programmeren?
Dat mag ik hopen als je programmeur bent :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 november 2012 @ 19:07:41 #178
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_119721105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen als je programmeur bent :P .
Wat moest je doen?
pi_119721728
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat moest je doen?
Ik wilde een scriptje schrijven met Autohotkey dat eens in het half uur een paar toetsaanslagen doet zodat Diablo 3 denkt dat ik niet afk ben en me niet uit logged :') .

Simpel loopje schrijven lukt wel, maar zodra ik de boel wat gebruiksvriendelijker wil maken (aan/uit zetten met een toetsaanslag, netjes minimaliseren na de toetsaanslagen en meer van dat) gaat het echt faliekant mis. :')

Maar goed, de basisfunctionaliteit is er iig... Als het ooit nog eens begint te jeuken ga ik wel wat mensen op het AHK-forum lastig vallen :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 november 2012 @ 19:23:18 #180
13783 Anthraxx
pi_119721771
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wilde een scriptje schrijven met Autohotkey dat eens in het half uur een paar toetsaanslagen doet zodat Diablo 3 denkt dat ik niet afk ben en me niet uit logged :') .

Simpel loopje schrijven lukt wel, maar zodra ik de boel wat gebruiksvriendelijker wil maken (aan/uit zetten met een toetsaanslag, netjes minimaliseren na de toetsaanslagen en meer van dat) gaat het echt faliekant mis. :')

Maar goed, de basisfunctionaliteit is er iig... Als het ooit nog eens begint te jeuken ga ik wel wat mensen op het AHK-forum lastig vallen :)
Pikt Blizzard dat niet op als cheaten?
pi_119722080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Pikt Blizzard dat niet op als cheaten?
Dat hoop ik te voorkomen met een kleine randomness in de tijden tussen de aanslagen. Warden is bij mijn weten ook niet in staat om het onderscheid te maken tussen een fysieke toetsaanslag en eentje gegenereerd door AHK.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:47:10 #182
13749 AirwiN
Time to give
pi_119723025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom wil je niet dat 'ie uitlogd?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_119723830
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waarom wil je niet dat 'ie uitlogd?
Je bouwt met het killen van elite enemies bonussen op, zodra je uit logged ben je die kwijt. Plus dat ik graag op mijn gemak game en geen zin heb om opnieuw te beginnen vanaf een checkpoint als ik eventjes een half uur iets anders te doen heb. :)

Het ontgaat me ook volledig waaróm ze het gedaan hebben. Het is eigenlijk geen uitloggen maar het beëindigen van je 'instance' wat er gebeurt. Je blijft gewoon in verbinding met de server, kan gewoon chatten, bij je auction house en alles maar je mag blijkbaar niet in je instance pauzeren :')
pi_119723894
Het is één van de vele dingen die erg gebruiksonvriendelijk zijn aan D3. Er worden dan ook massaal scripts voor geschreven volgens mij.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:17:07 #185
13783 Anthraxx
pi_119724645
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bouwt met het killen van elite enemies bonussen op, zodra je uit logged ben je die kwijt. Plus dat ik graag op mijn gemak game en geen zin heb om opnieuw te beginnen vanaf een checkpoint als ik eventjes een half uur iets anders te doen heb. :)

Het ontgaat me ook volledig waaróm ze het gedaan hebben. Het is eigenlijk geen uitloggen maar het beëindigen van je 'instance' wat er gebeurt. Je blijft gewoon in verbinding met de server, kan gewoon chatten, bij je auction house en alles maar je mag blijkbaar niet in je instance pauzeren :')
Misschien geboren uit het besparen van resources om jou die instance te kunnen aanbieden. Als mensen continu ingelogd blijven hebben ze spoedig meer resources nodig om andere spelers ook een instance te kunnen bieden.
pi_119724846
Hallo
pi_119724958
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Misschien geboren uit het besparen van resources om jou die instance te kunnen aanbieden. Als mensen continu ingelogd blijven hebben ze spoedig meer resources nodig om andere spelers ook een instance te kunnen bieden.
Zou het zoveel verschil maken? Kan me nauwelijks voorstellen dat er serverside zo ontzettend veel meer moet gebeuren als je in een instance de boel op pauze zet in vergelijking met rondhangen in de auction house of menu's.

Maar wat de reden ook is: het is verdomd gebruiksonvriendelijk. :+
pi_119724985
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo
Hallo Mrs. L! O+
  woensdag 28 november 2012 @ 20:24:49 #189
13783 Anthraxx
pi_119725044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou het zoveel verschil maken? Kan me nauwelijks voorstellen dat er serverside zo ontzettend veel meer moet gebeuren als je in een instance de boel op pauze zet in vergelijking met rondhangen in de auction house of menu's.

Maar wat de reden ook is: het is verdomd gebruiksonvriendelijk. :+
Als het spel gebaseerd is betekend niet dat je het geheugen kan vrijgeven voor jou instance ;). Het verspilt nog steeds resources (dat kan alles zijn, geheugen, CPU, alles om je verbinding in stand te houden). Met zoveel spelers lijkt mij dat eigenlijk wel gewenst om ze af en toe te schoppen als ze toch niets staan te doen.

Ik heb er zelf geen last van met D3 :P
pi_119725196
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hallo Mrs. L! O+
Al bijna 3 mnd. O+
pi_119725309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als het spel gebaseerd is betekend niet dat je het geheugen kan vrijgeven voor jou instance ;). Het verspilt nog steeds resources (dat kan alles zijn, geheugen, CPU, alles om je verbinding in stand te houden). Met zoveel spelers lijkt mij dat eigenlijk wel gewenst om ze af en toe te schoppen als ze toch niets staan te doen.

Oe, spelletjes, geeft mij een idee voor de feestdagen.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:33:14 #192
13783 Anthraxx
pi_119725473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Oe, spelletjes, geeft mij een idee voor de feestdagen.
Allemaal om de tafel met een laptop?
pi_119725604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het zal aan mijn stijl van gamen liggen dan :P . Ik heb er iig flink last van en dat is bij andere (semi)online spellen die ik veel speelde nooit het geval geweest.

Het zou al enorm schelen als het een uur was ipv 30 minuten overigens. Blijkbaar ben ik erg vaak 30 minuten iets anders aan het doen.
pi_119725884
quote:
12s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Allemaal om de tafel met een laptop?
Neeeeee, xbox. hoelahoepen.
pi_119726286
Weer weg, criminal minds kijken, rare jongens die god of war spelen met echte mensen. Wie zijn er nu gek.
pi_119737525
Godt! *O*
For great justice!
pi_119737831
Hoi.
  donderdag 29 november 2012 @ 08:54:26 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119737881
Net het bericht gekregen van m'n baas dat we de nieuwe collega tijdens haar proeftijd gaan ontslaan. Dit ivm dat ze net twee dagen nadat ze hier kwam werken erachter kwam dat ze borstkanker had en er hoogstwaarschijnlijk chemo op het programma staat. Het bedrijf wil (ivm de crisis, ontslagen vallen er al) het risico niet nemen dat iemand weken/maanden uit de roulatie kan zijn.

Zuur bericht. Want dat zou betekenen dat morgen haar laatste dag hier kan zijn alweer :{
pi_119737909
wat doet godt op tegans account? :o
pi_119737926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Net het bericht gekregen van m'n baas dat we de nieuwe collega tijdens haar proeftijd gaan ontslaan. Dit ivm dat ze net twee dagen nadat ze hier kwam werken erachter kwam dat ze borstkanker had en er hoogstwaarschijnlijk chemo op het programma staat. Het bedrijf wil (ivm de crisis, ontslagen vallen er al) het risico niet nemen dat iemand weken/maanden uit de roulatie kan zijn.

Zuur bericht. Want dat zou betekenen dat morgen haar laatste dag hier kan zijn alweer :{
Mag dat wel -O-
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')