Ik ben meer voor neptunus, want ariel.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik debiel of zijn alle regenbogen dubbel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)quote:Soms is door dubbele terugkaatsing van zonlicht in druppels buiten de gewone regenboog nog een tweede zwakkere bijregenboog te zien. De kleuren staan in omgekeerde volgorde van de hoofdboog.
Minder zuipen jijquote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboog_(optica)
'Soms' staat erbij, maar ik zie ze eigenlijk bijna altijd.
Of ik zie sowieso dubbel.
Of wat minder focussen en doelgericht kijken tijdens de fellatio. Daar ga je scheel van kijken en dus ook dubbel zien!quote:
hey dat zelf marsepein maken he, ik kan het je aanraden.. echt minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Hawaiiaanse![]()
* MissMSX sluit ogen en waant zich op een paradijselijk eiland
Omdat we stiekem de helft van de tijd zitten te FOK!enquote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe kan het dat programmeurs niet collectief zelfmoord plegen?
And that makes you LESS depressed?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat we stiekem de helft van de tijd zitten te FOK!en
Doet mijn zo'n alloha dude!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Hawaiiaanse![]()
* MissMSX sluit ogen en waant zich op een paradijselijk eiland
Omdat we simpele scriptjes die in 10 minuten klaar zijn ook in 10 minuten klaar hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus man, ik probeer weer een ontzettend simpel scriptje te schrijven waarvan ik dacht dat dat in 10 minuten moest lukken... Al weer uren mee bezig![]()
Omdat wij kunnen programmeren?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus man, ik probeer weer een ontzettend simpel scriptje te schrijven waarvan ik dacht dat dat in 10 minuten moest lukken... Al weer uren mee bezig![]()
Bij mij was het mislukt. Het was meer spijsquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hey dat zelf marsepein maken he, ik kan het je aanraden.. echt minstens net zo lekker
zo dat moest ik al een tijdje kwijt
* MissMSX bevallig met strooien rokje aan de heupen wiegtquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef L-E het volgende:
Het waren maar zes buisjes bloed
En er staat appel-kaneelcake in de oven.
toch heb ik vandaag een hele dag gedaan over een script van 50 regels ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat we simpele scriptjes die in 10 minuten klaar zijn ook in 10 minuten klaar hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |