Alias 'het bijzettafeltje'.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Arcee het volgende:
Mies
Wel leuk dat ze meedoet met movember.
Dacht dat je 'Sluit de DWDD' bedoelde.quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Ericr het volgende:
Mies mag volgende maand 'Sluit het Dorp' presenteren. Ik doneer 10 euro.
Een uur Don Leo, een uur Felix, een uur Alexander, een uur Sylvana, een uur Jan Mulder, een uur franse chansons, een uur Applefapping, een uur Seabert.... dat komt wel vol hoor.quote:
zou Matthijs dat moordende tempo van hem vol kunnen houden?quote:
Een uur koken en een uur Freek Vonk is dan wel weer leukquote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Een uur Don Leo, een uur Felix, een uur Alexander, een uur Sylvana, een uur Jan Mulder, een uur franse chansons, een uur Applefapping, een uur Seabert.... dat komt wel vol hoor.
EN DAN VERGEET JE PIETER DERKS!quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Een uur Don Leo, een uur Felix, een uur Alexander, een uur Sylvana, een uur Jan Mulder, een uur franse chansons, een uur Applefapping, een uur Seabert.... dat komt wel vol hoor.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef iFok. het volgende:
[..]
EN DAN VERGEET JE PIETER DERKS!3 uur Pieter Derks
Da's altijd met Mies.quote:
Linda mag nog niet in de schaduw staan van Mies.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet alles wat Mies Bouwman vroeger presenteerde altijd zo tot op het bot geanalyseerd worden? Ze is de Linda De Mol vand ie tijd, alleen had je toen maar één kanaal.
Overdreven gedoe.
Ik heb 2 slapende ogen als ze praat.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Mies heeft een slapend oog als ze lacht.
Welnee.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb 2 slapende ogen als ze praat.
Uurtje opera, uurtje hilarische typetjes, uurtje Nic0, uurtje Youtubefilmpjes en een uurtje Miss Montreal die een verhaaltje gaat voorlezen van 2 bladzijdes.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
3 dagen, zonder pauze.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef iFok. het volgende:
[..]
EN DAN VERGEET JE PIETER DERKS!3 uur Pieter Derks
quote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ja. Ze straalde helemaal met d'r Playmobil-kapsel.
Lekker verschillig naar de parade. Daarna in een literair café in de microfoon praten zeker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef hexje het volgende:
Hulphond heb ik gemist op de Parade. Mensen die het wel hebben gezien zeggen dat het grappig is. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker verschillig naar de parade. Daarna in een literair café in de microfoon praten zeker.
Hopelijk grappiger dan hun imitatie van boer Aad en boerin Henrieke.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef hexje het volgende:
Hulphond heb ik gemist op de Parade. Mensen die het wel hebben gezien zeggen dat het grappig is. Ben benieuwd.
Eeh, welke is deze ook al weer?quote:...tafelheer is Benja Bruijning
Een van de neukertjes van Matthijs waarschijnlijk.quote:
Acteur en deze is nieuw.quote:
Alles is Familie...que?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Acteur en deze is nieuw.
Constateer op wiki nog nooit iets van hem gezien te hebben.
Het is een hommo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een van de neukertjes van Matthijs waarschijnlijk.
Matthijs is toch niet van het handje?quote:
Ja, lekker verschillig.quote:
Te vroeg.quote:
Nog meer smoesjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Te laat, ik moest mijn vrouw nog uitzwaaien.
Benji.quote:
Jajaja, dat weet hij zelf ook wel.quote:
Ja dat merk ik nu ook. Vind hem niet leuk meer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jajaja, dat weet hij zelf ook wel.
Onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat merk ik nu ook. Vind hem niet leuk meer.
Hij is toch al bezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat merk ik nu ook. Vind hem niet leuk meer.
Vind je het niks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Hoefde hij als enige geen petje op in de keuken? Of zouden ze vrouwen anders te snel afhaken voor deze mooiboy?
Benja Bruining.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, wie was dat panklare hapje net?
Nee niet echt, hij is wel knap, maar het is allemaal een beetje te gestyled allemaal.quote:
Het is electronisch he? Dus bij DWDD denken ze dan meteen aan Alexanderquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
Godverdomme. Hebben ze een keer een goed onderwerp, laten ze die sukkel van een Klopping het verdedigenAlsof er geen mensen zijn die er verstand hebben.
Ja, als het iets ingewikkelder is als potten die van klein gemaakt zijn wordt Alexander ingeschakeld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is electronisch he? Dus bij DWDD denken ze dan meteen aan Alexander
Hoog Kooijemans-gehalte.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Nee niet echt, hij is wel knap, maar het is allemaal een beetje te gestyled allemaal.
Hij weet het altijd prima uit te leggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
Godverdomme. Hebben ze een keer een goed onderwerp, laten ze die sukkel van een Klopping het verdedigenAlsof er geen mensen zijn die er verstand hebben.
Voor debielen die totaal digibeet zijn ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij weet het altijd prima uit te leggen
Ohjaquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is electronisch he? Dus bij DWDD denken ze dan meteen aan Alexander
Hij kijkt er al een beetje moeilijk bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal die B-acteur zich nog in het gesprek mengen of doet ie dat maar wijselijk niet ?
Datk zijn er velen in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor debielen die totaal digibeet zijn ja.
Helemaal niet. Hij doet alsof hij het prima uit kan leggen en dat is nou juist het probleem. Leken denken zo dat hij er verstand van heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij weet het altijd prima uit te leggen
Wat de fuck is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Kwistnie dat Klöpje als een heuse "internet-journalist" was. Toe maar.
Benno de winter ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind die andere nerd leuker, weet zijn naam even niet.
Diederik Jekel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Roel Pieper.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik vertel niet meer dan nodig is aan mijn dokter.
Nou.quote:
Da's toch meer een FOK!kertje.quote:
Oh ja die is het, hij lijkt op de foto een beetje op die andere die je net noemdequote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Die blonde lijkt wel een typetje.
Denk dat ze zo haar vermomming af doet en Wendy van Dijk tevoorschijn komt.
Tepelklemmetje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze vrouw doet wel aan SM denk ik
Dom wijfquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:43 schreef Cubewood. het volgende:
Ja want er bestaat iets op deze wereld dat zo veilig is dat het niet te kraken is
Dat gebeurt alleen in filmsquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:43 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw heeft nog nooit van hacken gehoord?
Hacken? We zetten het dossier gewoon achter hekken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:43 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw heeft nog nooit van hacken gehoord?
Chriet titulear ?.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die is het, hij lijkt op de foto een beetje op die andere die je net noemde![]()
En nee niet Roel PieperDie is al jaren niet meer jong.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Kijk die toneelspelert is moeilijk kijken ! Hij snapt er nu al geen reet meer van.
Ja, de schoorsteen moet wel roken he. Zo gaat dat als je op de loonlijst staatquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Hij heeft alweer een iPad mini in bezit
Dan is het okay iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
Wel fijn, als een hacker je gegevens heeft ingezien krijg je daar iig een bericht van.
Die zou zich omdraaien in zijn graf!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
Wel fijn, als een hacker je gegevens heeft ingezien krijg je daar iig een bericht van.
'Mogen wij u patientgegevens even inkijken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef Sound.Cloud het volgende:
Volgensmij denkt mevrouw dat hackers via de normale route van toestemming vragen gaan
Preciesquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
'Mogen wij u patientgegevens even inkijken?
gr gr anonymouse86457684'
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze vrouw zou klikken op een bericht dat ze de 1.000.000ste bezoeker is en een geldbedrag heeft gewonnen
iPad toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze vrouw zou klikken op een bericht dat ze de 1.000.000ste bezoeker is en een geldbedrag heeft gewonnen
iPad kent ze nietquote:
Wilders heeft weer twee nieuwe woorden geleerd. Hij wordt met de verkiezing grappiger, en zieliger.quote:
en dat zonder Postbankosquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, joh, doe nog maar een steunpakkettos.
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN ONGELOFELIJKE KUTROTZOOI!!!
DE BEHIEMIEJEN REPSUDDIE VOOR DOVEN JA!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
hehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |