quote:2000-2001 08-04-2001 AFC Ajax-PSV 0-1
2001-2002 25-11-2001 AFC Ajax-PSV 1-3
2002-2003 15-12-2002 AFC Ajax-PSV 2-4
2003-2004 08-02-2004 AFC Ajax-PSV 2-1
2004-2005 20-03-2005 AFC Ajax-PSV 0-4
2005-2006 11-03-2006 AFC Ajax-PSV 0-0
2006-2007 12-11-2006 AFC Ajax-PSV 0-1
2007-2008 30-01-2008 AFC Ajax-PSV 0-2
2008-2009 16-11-2008 AFC Ajax-PSV 4-1
2009-2010 14-03-2010 AFC Ajax-PSV 4-1
2010-2011 20-11-2010 AFC Ajax-PSV 0-0
2011-2012 25-03-2012 AFC Ajax-PSV 2-0
Oleguerquote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef HPLC het volgende:
Met wie is Bakkal in zo'n innige omhelzing? (foto linksonder)
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef Mandéra het volgende:
Gewoon 2-0 net als vorig jaar. PSV schijt 7 kleuren stront in de ArenA.
Ajax speelt niet weer met een kansloos middenveld Janssen en de Jong.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon weer 2-4. Ajax stelt niets voor in de ArenA.
Nee, nu met Poulsen en Enoh/ De Jong. Alleen maar minder geworden.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelt niet weer met een kansloos middenveld Janssen en de Jong.
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, nu met Poulsen en Enoh/ De Jong. Alleen maar minder geworden.
Heb je Janssen zondag gezien? Die speelde bést aardig.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelt niet weer met een kansloos middenveld Janssen en de Jong.
Nee niet echt, toen was er 0,0 creativiteit en nu is Eriksen er.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, nu met Poulsen en Enoh/ De Jong. Alleen maar minder geworden.
idd, raar dat hij liever Poulsen heeft dan Janssen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Janssen zondag gezien? Die speelde bést aardig.
Poulsen speelt niet op de plaats van Janssen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, raar dat hij liever Poulsen heeft dan Janssen.
Ja, zet hem weer bij Ajax waar hij alles in de kleine ruimte moet doen, waar hij druk moet zetten en nauwelijks kans heeft om zijn lange pass te geven en het is weer drama.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Janssen zondag gezien? Die speelde bést aardig.
En bij Vitesse hoeft ie dat normaal niet?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zet hem weer bij Ajax waar hij alles in de kleine ruimte moet doen, waar hij druk moet zetten en nauwelijks kans heeft om zijn lange pass te geven en het is weer drama.
Niet nodig joh, balletje op Narsingh en bam bam bam kedeng boem golazoooquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat Ajax de man city opstelling gaat doen wil dat duo van PSV graag zien zweten.
Zoiets idd.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
balletje op Narsingh en bam bam bam kedeng boem golazooo
quote:VI Forum: 'Elftal Advocaat staat, terwijl De Boer zoekt'
Voetbal International blikt regelmatig met een vast panel vooruit naar grote nationale en internationale duels. Voor komend weekend is dat uiteraard de topper Ajax - PSV. Deze staat voor zaterdagavond 20.45 uur op het programma.
Taco van den Velde
Functie: Analyticus/verslaggever Voetbal International
Voorspelling: Ajax - PSV 1-1
'Ajax is een ploeg die nog zoekende is naar de ideale formatie. Heel veel wisselingen op het middenveld, waarin duidelijk nog geen evenwicht in is. Ik denk dat PSV dat evenwicht wel wat beter heeft gevonden, maar ook PSV is nog niet de ploeg die optimaal functioneert. PSV-trainer Dick Advocaat zet iets neer en laat dat staan, terwijl trainer Frank de Boer vooral zoekende is. Ik kan de opstelling voor komende zaterdag van PSV zo op een briefje zetten, maar dat kan ik niet zeggen bij die van Ajax.'
In aanloop naar de wedstrijd van zaterdag is met name verschil in doelsaldo opvallend. De Eindhovenaren maakten tot dusver 49 doelpunten, terwijl de Amsterdammers pas 33 keer doel troffen. 'Je zou zeggen dat alleen Ajax een scorende spits mist, maar het gekke is dat PSV die ook mist. Als je kijkt naar de topscorerslijst van de Eredivisie dan valt het op dat Wilfried Bony eerste staat. Daarna volgen Alfred Finnbogason, Jozy Altidore en Samuel Armenteros en daarna komen pas Lex Immers en Graziano Pellè.'
'Met andere woorden, de topclubs, inclusief Feyenoord en FC Twente, hebben geen veel scorende spits in huis. Bij Ajax is de beoogde spits Kolbeinn Sigthórsson geblesseerd en hebben ze later Ryan Babel gehaald, alleen speelden ze veelal met middenvelder Christian Eriksen in de punt van de aanval en de laatste wedstrijd tegen Roda JC met Danny Hoesen en dat zegt eigenlijk wel genoeg over de problemen van de midvoor-positie van de Amsterdammers.'
'Kijken we naar PSV dan zie je dat Tim Matavz niet voldoet, maar toch nog steeds topscorer is in Eindhoven. Jeremain Lens is eigenlijk de spits, maar geen echte doelpuntenmaker. Hij is meer een werkende spits die zonder al te veel opdrachten het beste tot zijn recht komt en voor veel gevaar zorgt, maar als aanspeelpunt in een 4-3-3-formatie die graag dominant voetbal speelt heb je toch echt een probleem.'
Arnold Bruggink
Functie: Voormalig PSV'er, analist Eredivisie Live
Voorspelling: Ajax - PSV 2-2
'Ik zie PSV toch als de favoriet omdat ze bij de Eindhovenaren de ideale ploeg hebben om goed te spelen in uitwedstrijden, en helemaal bij Ajax, die vaak in thuiswedstrijden veel ruimte weggeven. En dan is PSV zeer gevaarlijk met de snelheid van Luciano Narsingh en Jeremain Lens, dus is het in mijn ogen volkomen logisch dat PSV de favoriet is zaterdag.'
'PSV verloor vorige week de topwedstrijd tegen Vitesse. Dus is de vraag hoe de ploeg daar in aanloop naar zaterdag mee om zal gaan PSV heeft tegen Vitesse goed gespeeld en veel kansen gecreëerd, maar wel verloren. De nederlaag tegen een goede ploeg als Vitesse kan incidenteel gebeuren en ik denk ook niet dat het veel invloed heeft voor de wedstrijd tegen Ajax en er is absoluut geen reden tot paniek.'
'Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Ajax. Wisselvallig seizoen waarbij ze het goed doen in de topwedstrijden. Ik bedoel daarmee de wedstrijd tegen FC Twente, die ze redelijk kansloos lieten. En ook de wedstrijden tegen Manchester City en in De Kuip tegen Feyenoord speelden de Amsterdammers goed. In de grotere wedstrijden laat Ajax zien dat ze goed voetbal kunnen spelen.'
In zijn tijd als speler van PSV zat de huidige analist van het Nederlandse voetbal vaak aan de goede kant van de score tegen Ajax, ook in de Amsterdam Arena. 'Ik denk dat ik in die zes jaar maar één keer heb verloren van Ajax. Wij wonnen bij Ajax altijd, en nog vrij eenvoudig ook. Daarentegen hadden wij het altijd moeilijk met Feyenoord, waarvan wij bijna altijd verloren. Of dat dan ook de locatie ligt? Dat denk ik niet. Het ligt voornamelijk aan de tegenstander en hun manier van spelen. De ene ploeg ligt je nou eenmaal beter dan de andere.'
Aad de Mos
Functie: Voormalig trainer bij zowel Ajax als PSV/Analist
Voorspelling: 2-0
'Ik heb altijd een goed gevoel als ik bij Ajax ben', begint De Mos. 'Ze laten de jeugd doorstromen, dat zie je minder bij PSV. Ajax ademt meer voetbal uit. Voor zaterdag denk ik dat de wedstrijd voor Ajax op een uitstekend moment komt. Voor mijn gevoel is Ajax favoriet.'
Volgens De Mos komt dat omdat de druk voor de Amsterdammers hoger is. 'Ajax is op z'n sterkst als het écht moet. De selectie heeft altijd dat ene stapje kunnen maken als het daar om ging, dat typeert Ajax. PSV speelt nog steeds als een roofdier, wachtend achter de middenlijn totdat de tegenstander een fout maakt.'
'Dat lukt aardig omdat ze vaak op voorsprong komen. Op het moment dat ze zelf moeten, omdat ze een overwinning willen halen, dan geeft PSV ruimtes weg. Daar ging bijvoorbeeld Vitesse heel handig mee om.'
Bij Ajax ziet de voormalig trainer echter ook zwakke punten. 'Ajax is te afhankelijk van Christian Eriksen en Siem de Jong. Daaromheen is weinig scorend vermogen. Derk Boerrigter is uit vorm, Kolbeinn Sigthórsson is geblesseerd, dus komt er een grote druk op de schouders van Eriksen en De Jong.'
Jan Everse
Functie: Voormalig Ajacied, analist Eredivisie Live.
Voorspelling: 1-3
'Ik heb een voorkeur voor Ajax, omdat ik er ook gespeeld heb, maar Ajax kan me niet echt overtuigen op dit moment. Ze missen fysieke kracht en persoonlijkheden. Tegen PSV denk ik ook dat ze snelheid te kort zullen komen.'
'Fysiek zit PSV wat beter in elkaar, bij Ajax heb ik daar niet zo'n goed gevoel over. Zoals de wedstrijd tegen Roda JC (1-2 zege, red.), dat is een bijzonder zwak elftal, dat viel me tegen.' PSV is gewoon een heel goede ploeg, al worden die ook wel uitgeschakeld door de nummer zoveel van Oekaïne, Napoli en een paar Zweden.'
Ondanks de Europese malaise van de Eindhovenaren, zet Everse zijn geld op PSV. 'Toch denk ik dat PSV, met hun gevaarlijke voorhoede, het beste spelletje speelt en de wedstrijd gaat winnen. Ajax heeft het positiespel als een soort doel verheven, maar je moet kijken waar het zich afspeelt.'
'Dat is voornamelijk achterin en op het middenveld', vervolgt Everse. 'Komen ze verder, dan hebben ze snel balverlies. Voorzichtig met balbezit dus, en heel agressief spelen. PSV moet fysiek spelen, maar dat kun je wel aan Mark van Bommel en Kevin Strootman overlaten.'
Wat een onzin zeg. PSV domineert juist bijna altijd.quote:PSV speelt nog steeds als een roofdier, wachtend achter de middenlijn totdat de tegenstander een fout maakt
Meestal wedstrijden met 1/2 goals verschil voor de winnaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk geen saaie kut wedstrijd
een 3-2 of 2-3.. Daar kijken mensen voor en niet een 0-0
Maar dan is de spanning er al afquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal wedstrijden met 1/2 goals verschil voor de winnaar
De laatste PSV - Ajax waar iedereen op het puntje van zijn stoel zat was toen het 4-3 werd in Eindhovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er al af
1 goal verschil ja, spanning hoog en kon alle kanten opquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste PSV - Ajax waar iedereen op het puntje van zijn stoel zat was toen het 4-3 werd in Eindhoven
En veel spanning tussen de spelers.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 goal verschil ja, spanning hoog en kon alle kanten op
0-0 zou prima zijn, daar zou ik als kijker voor gaan zittenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. PSV domineert juist bijna altijd.
Dit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
.
Ik hoop gewoon op winst.. leuke wedstrijd.. doe maar 2-3. 3-2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 17:33:20 ]
twitter:
1-0 is prima man.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed argument weer. Topper ben je toch altijd.
Argument voor wat? Ik vind jou grappig, en je bericht was hiervoor het argument. Daarnaast ben jij sowieso de laatste die daar over moet klagen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed argument weer. Topper ben je toch altijd.
Ik snap echt niet hoe je anti-psv kan zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op iemand ingaan met een anti psv bril heeft eigenlijk ook weinig zin
idd, daarom zal er vanavond ook weinig aandacht zijn voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je anti-psv kan zijn.
Dat trieste clubje moet je soberso toch geen aandacht schenken?
Ik ga naar Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, daarom zal er vanavond ook weinig aandacht zijn voor deze wedstrijd.
Jij gaat ook niet kijken neem ik aan?
Omdat, Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Kut tegenstander, stadion dat leegloopt half uur voor tijd, koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:33 schreef Rickazio het volgende:
ben benieuwd hoe het spel van ajax dit keer is
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoveel schijt aan Amsterdam om een sticker erover te maken.
Wij hebben sowieso geen concurrenten in Nederland...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is dat woord groen? We hebben helemaal geen concurrenten die in het groen spelen.
Ik ben alleen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Je linker en je rechterhand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Er is nog een plekje overquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben alleen.
Nee je hoeft geen uitnodiging via DM te sturen.
Subtiel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje.
Sowieso te ver voor mijn fiets mocht ik al willen, wat niet is.
Voorspelbaar ben je ook he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
Ik spring nu op de fiets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
http://4.bp.blogspot.com/(...)600/dildo%2Bbike.jpgquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder zadel zeker, vjiezze hommo.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
Had ik niet verwacht, dacht wel dat het een hele erge blessure was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
quote:
Koop je een facking Ralph Lauren polo, tyf je er zo’n lelijke sticker op.quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
Boerrigter en Poulsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef BobW het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischertwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt worden
Okequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:36 schreef Syntix het volgende:
Jammer genoeg geen EnohEnoh die Van Bommel zijn carrière vroegtijdig beeindigt
![]()
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
sterspelers bij psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
Elke keer man, behalve die ene keer dat hij toevallig echt op het laatste moment afhaakte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2![]()
Zelfde als net dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer
Frank de Boer, wat een consequente coach is het tochquote:
4 jaartjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel jaar heeft hij getekend eigenlijk? Je moet hem ook niet te rustig brengen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik van deze wedstrijd kan verwachten. Kan alle kanten op
juichen voor psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Juichen omdat je spelers het veld oplopen
Volgens mij draagt die gast twee jassen over elkaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Humberto is toch wel het toppunt van swag.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Volgens mij draagt die gast twee jassen over elkaar.
Die gaat het koud krijgen, 90 min stilstaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Volgens mij draagt die gast twee jassen over elkaar.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax wint gewoon
gg no rematch
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom geen Theo Reitsma
Sierd zit bij de echte wedstrijden, Real-Atletiiiiiiiii. Wees blij dat Grueter het niet doet of die andere van Studio Voetbal.quote:
Of Evert.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom geen Theo Reitsma
Die zit toch niet bij EL gekkie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Sierd zit bij de echte wedstrijden, Real-Atletiiiiiiiii. Wees blij dat Grueter het niet doet of die andere van Studio Voetbal.
Ik dacht dat je grote fan van Edward was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom geen Theo Reitsma
ik dacht dat jij sarcasme kon herkennenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grote fan van Edward was.
Hij is wel goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grote fan van Edward was.
Zo gek is het niet, kijkcijferkanon van SBS, alias `de cuil´quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij sarcasme kon herkennen
Eensch, AJAX gaat gewoon winnen van psv. Misschien met een kleine moeite maar kom op, van een boerenclub uit een boerendorp verliezen? No wayquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef Mandéra het volgende:
Gewoon 2-0 net als vorig jaar. PSV schijt 7 kleuren stront in de ArenA.
Ik was sarcastisch over Theo, mijn adoratie voor edward steek ik niet onder stoelen of banken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo gek is het niet, kijkcijferkanon van SBS, alias `de cuil´
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:52 schreef Nober het volgende:
Goed voor Vitesse en Twente deze stand.
Heb je alleen niets aan als je niet scoortquote:
Als het zo een wedstrijd wordt, dan wint PSVquote:
Oké.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Coco98 het volgende:
Ajax verspeelt al zijn krachten in het begin
Positiespel, ze laten de bal het werk doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Coco98 het volgende:
PSV moet er harder achteraan lopen, de bal doet het meeste werk...quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Coco98 het volgende:
Beter dan Arabisch commentaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen deze wedstrijd?
Ik had liever Eddy Poelmann of Evert ten Napel
Hé, wij betalen voor Eredivisie Live en wij verdienen goed commentaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Beter dan Arabisch commentaar
Wat maakt dat ajax als ze verliezen dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:56 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
psv is een nietsnuttenclub, in vergeleken met AJAX
True.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, wij betalen voor Eredivisie Live en wij verdienen goed commentaar.
De beste club van Nederland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat maakt dat ajax als ze verliezen dan?
Die gaat zo een kaart pakkenquote:
quote:
waar?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan lees je hier 'PSV domineert grote delen van de wedstrijd.'
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Die zitten blijkbaar andere wedstrijden te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Twitter van Waterreus?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Vincent Bijlo zekerquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen niet beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV komt gewoon net als Twente naar de ArenA toe (qua tactiek)
Die vindt van zichzelf dat hij de scheidsrechter heel goed bespeelt, terwijl het een seniele ouwe man is die waanzin uitslaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Blijft lachwekkend die Van Bommel, iedere uitbal claimen terwijl heel duidelijk is dat het nergens op slaat.
Snap ik, maar we waren 6 minuten bezig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo moet je daar ook naar kijken, als het gelijk eindigt dan profiteren Vitesse en Twente.
Door tegen Ajax te zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef Syntix het volgende:
Hoe kun je nou voor psv zijn met zulk laf voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |