Ik ga naar Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, daarom zal er vanavond ook weinig aandacht zijn voor deze wedstrijd.
Jij gaat ook niet kijken neem ik aan?
Omdat, Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Kut tegenstander, stadion dat leegloopt half uur voor tijd, koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:33 schreef Rickazio het volgende:
ben benieuwd hoe het spel van ajax dit keer is
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoveel schijt aan Amsterdam om een sticker erover te maken.
Wij hebben sowieso geen concurrenten in Nederland...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is dat woord groen? We hebben helemaal geen concurrenten die in het groen spelen.
Ik ben alleen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Je linker en je rechterhand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Er is nog een plekje overquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben alleen.
Nee je hoeft geen uitnodiging via DM te sturen.
Subtiel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje.
Sowieso te ver voor mijn fiets mocht ik al willen, wat niet is.
Voorspelbaar ben je ook he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
Ik spring nu op de fiets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
http://4.bp.blogspot.com/(...)600/dildo%2Bbike.jpgquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder zadel zeker, vjiezze hommo.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
Had ik niet verwacht, dacht wel dat het een hele erge blessure was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
quote:
Koop je een facking Ralph Lauren polo, tyf je er zo’n lelijke sticker op.quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
Boerrigter en Poulsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef BobW het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischertwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt worden
Okequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:36 schreef Syntix het volgende:
Jammer genoeg geen EnohEnoh die Van Bommel zijn carrière vroegtijdig beeindigt
![]()
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
sterspelers bij psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
Elke keer man, behalve die ene keer dat hij toevallig echt op het laatste moment afhaakte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2![]()
Zelfde als net dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer
Frank de Boer, wat een consequente coach is het tochquote:
4 jaartjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel jaar heeft hij getekend eigenlijk? Je moet hem ook niet te rustig brengen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik van deze wedstrijd kan verwachten. Kan alle kanten op
juichen voor psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Juichen omdat je spelers het veld oplopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |