Ik ga naar Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, daarom zal er vanavond ook weinig aandacht zijn voor deze wedstrijd.
Jij gaat ook niet kijken neem ik aan?
Omdat, Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Kut tegenstander, stadion dat leegloopt half uur voor tijd, koud.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat, Ajax.
En ik neem natuurlijk anti-psv shirts mee.
Met 110% anti-psv, en liever dood dan een boer enzo.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:33 schreef Rickazio het volgende:
ben benieuwd hoe het spel van ajax dit keer is
[ afbeelding ]
Waarom is dat woord groen? We hebben helemaal geen concurrenten die in het groen spelen.quote:
En dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoveel schijt aan Amsterdam om een sticker erover te maken.
Nogal gay, niet?quote:
Wij hebben sowieso geen concurrenten in Nederland...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is dat woord groen? We hebben helemaal geen concurrenten die in het groen spelen.
Nee, jij verandert het onderwerp om onder je treurnis uit te komen. Helaas lukt dat niet.quote:
Ik ben alleen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Je linker en je rechterhand?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond met 3 man Ajax - PSV en Real - Atletico kijken, niks mis mee.
Er is nog een plekje overquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben alleen.
Nee je hoeft geen uitnodiging via DM te sturen.
Subtiel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje.
Sowieso te ver voor mijn fiets mocht ik al willen, wat niet is.
Voorspelbaar ben je ook he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
Ik spring nu op de fiets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar ik denk niet dat Davy je komt ophalen.
http://4.bp.blogspot.com/(...)600/dildo%2Bbike.jpgquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder zadel zeker, vjiezze hommo.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
Had ik niet verwacht, dacht wel dat het een hele erge blessure was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 18:07:43Geen groot nieuws wel een feitelijke bevestiging: #vanbommel en #mertens spelen. #matavz geen migraine meer en zit op de bank. #ajapsv reageer retweet
quote:
Koop je een facking Ralph Lauren polo, tyf je er zo’n lelijke sticker op.quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef rubbereend het volgende:
Boerrigter en Poulsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef BobW het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischertwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:28:37Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer http://t.co/bE5VzGLR reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima dan kunnen beiden keihard vernederd en afgeschopt worden
Okequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:36 schreef Syntix het volgende:
Jammer genoeg geen EnohEnoh die Van Bommel zijn carrière vroegtijdig beeindigt
![]()
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
sterspelers bij psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die zogenaamde "we weten nog niet zeker of de sterspeler speelt'-tactiek altijdVroeger deden ze dat altijd met Afellay.
Elke keer man, behalve die ene keer dat hij toevallig echt op het laatste moment afhaakte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vertel eens. Wanneer was dat. Kan me alleen een affelay herinneren die juist op het laatste moment afhaakte voor een psv tegen ajax. Behalve die 6-2![]()
Zelfde als net dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef Tyron het volgende:
Ajax - PSV: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer
Frank de Boer, wat een consequente coach is het tochquote:
4 jaartjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel jaar heeft hij getekend eigenlijk? Je moet hem ook niet te rustig brengen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik van deze wedstrijd kan verwachten. Kan alle kanten op
juichen voor psvquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Juichen omdat je spelers het veld oplopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |