Stephen zoekt Cathy.quote:
Dat lijkt me geen gemakkelijke klus als hij haar nummer niet heeft gevraagd...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Stephen zoekt Cathy.
Hij heeft haar eenmaal gezien en is nu stapelverliefd.
TS heeft een Nederlandse vrouw in Peking ontmoet en probeert haar terug te vinden. Nederlands is niet zijn taal, obviouslyquote:
Of haar echte naam en achternaam.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:18 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen gemakkelijke klus als hij haar nummer niet heeft gevraagd...
Vraag haar naar Nederlandse meisjes daarquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Toevallig ken ik wel een meisje dat nu een paar maanden in China studeert, maar die heet geen Cathy of iets wat er op lijkt
Ik heb zelf geen facebook, het is het buurmeisje van mijn nichtje, ik hoorde toevallig dat zij naar China was voor een opleiding, ik ken haar maar zijdelings.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag haar naar Nederlandse meisjes daar
Maar het is wel schattig dat hij het probeert.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Seam het volgende:
No offence maar deze autist gaat natuurlijk nooit van zijn leven slagen
Wat geef je er weer een lekkere twist aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Seven. het volgende:
Iedereen zo van ' aaaaw, cute' . Straks ligt die Cathy in 3 stukken gehakt in de bosjes. En dan de media die spreekt over de FOK! moord.
.
Good luck, Stephen!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Seven. het volgende:
Iedereen zo van ' aaaaw, cute' . Straks ligt die Cathy in 3 stukken gehakt in de bosjes. En dan de media die spreekt over de FOK! moord.
.
Good luck, Stephen!
Hello i am a mod and im telling you to piss offquote:
Did you try it with 'Dick ?'quote:
I was joking. Dick Advocaat is a famous soccercoach in the Netherlands.quote:
WHY do you want to get in contract with her? I need to have more informationquote:Op vrijdag 30 november 2012 03:47 schreef stephenmoscow het volgende:
If any one has any other ideas how to try to locate her, please let me know.
Google translate?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ferdii het volgende:
Let me learn you a lesson my friend,
When a Dutch girl said, "I'll call you" she ment: "I did finally get rid of that ugly, annoying, boring guy"
So quit searching and start drinking wodka
I will learn you a lesson.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ferdii het volgende:
Let me learn you a lesson my friend,
When a Dutch girl said, "I'll call you" she ment: "I did finally get rid of that ugly, annoying, boring guy"
So quit searching and start drinking wodka
Ik heb al flyers voor die gozer opgehangen in bibliotheken etc.quote:Op zondag 2 december 2012 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit moet toch op een of andere manier wijder verspreid kunnen worden? Wie slingert het even twitter op met een verzoek tot retweeten?
Wat leukquote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik heb al flyers voor die gozer opgehangen in bibliotheken etc.
Nee geen privedingen posten, hem dm'en is toch ook voldoende? Hij post hier vast wel of het 1 van de 3 wasquote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Hoe zit het met gegevens van personen? Mag ik die 3 linkjes hier neer zetten of?
Nu alleen nog hopen dat mensen serieus reagerenquote:
Precies. Ik had ook al op linkedin gezocht, maar ik heb geen premium account en dan is het geen doen, 10000 of zo profielen doornemenquote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat mensen serieus reageren
Prima!quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen privedingen posten, hem dm'en is toch ook voldoende? Hij post hier vast wel of het 1 van de 3 was
Kan me niet voorstellen hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Nibnub het volgende:
Zou eigenlijk wel grappig zijn als het een major troll is.
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Nibnub het volgende:
Zou eigenlijk wel grappig zijn als het een major troll is.
Precies, toen ik ging googelen op wat steekwoorden uit de OP kwam ik heel wat tegen wat van hem afkomstig was.quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).
als t een troll is, is het wel een goedequote:Op zondag 2 december 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, toen ik ging googelen op wat steekwoorden uit de OP kwam ik heel wat tegen wat van hem afkomstig was.
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Seam het volgende:
No offence maar deze autist gaat natuurlijk nooit van zijn leven slagen
Dat is het dusquote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]Serieus. Je zou bijna denken, dat is haar!
Ik zeg niet voor niets "major" troll.quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).
Staat er op! RT is een knuffel.twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
Donequote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Orealo het volgende:
Staat er op! RT is een knuffel.twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
Markplaatsquote:Op zondag 2 december 2012 19:54 schreef Nibnub het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets "major" troll.
Grapje, ik denk dat je inderdaad gelijk hebt ja.
Zou het dan zo zijn?quote:
Niet postenquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
Posten of linkje sturen naar die vent!
1 | https://www.google.nl/search?q=katrien+advocate&oq=katrien+advocate&aqs=chrome.0.57j0l3j62l2.4506&sugexp=chrome,mod=7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=nl&tbo=d&sclient=psy-ab&q=katrien+lawyer+Beijing&oq=katrien+lawyer+Beijing&gs_l=serp.3...7897.9391.2.9476.9.8.1.0.0.0.84.466.8.8.0...0.0...1c.1.Ahg5QRRV1KQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48acef9604301d92&bpcl=39314241&biw=1366&bih=643 |
quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
They are both relatively commonly taught languages in Dutch secondary schools.quote:Op maandag 3 december 2012 10:08 schreef stephenmoscow het volgende:
I suppose that she would list "ancient Greek" and Latin in any resume or such, as this is not so usual. None sent so far do. : (
I will research later this eve after lessons.
Fixedquote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
They are both relatively commonly taught languages in Dutch highschools.
Mijn zin liep misschien niet helemaal lekker maar was grammaticaal correct. Daarbij hebben wij geen highschool systeem in Nederland maar lijkt ons systeem meer op het Britse systeem. daarvoor primary en secondary schools.quote:
watquote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef borbit het volgende:
Ik heb wel een meisje op me facebook dat in China is! Ze heet alleen geen Cathy en ze komt uit Zuid-Korea. Maar ze is wel eens in Nederland geweest en nu in China! Dus ik zal contact met haar opnemen of zij iets weet. Kan geen toeval zijn dat ze in NEderland is geweets en Nu in CHinNa zich bevindt!
Why do wan't to find Cathy? Do you want to make sexy time? Or do you need an organ? I can sell you both for long time for little US dollar! I will get you girls that have name == cathy!
Why didn't you exchange contact information? Like email or facebook? How did You meet and what would You do when You find her? Please post ur picture, so she can recognise u.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef stephenmoscow het volgende:
As to searching on the net...perhaps in Dutch?...but I have done what was possible in English with many hours searching there using all word combinations.
So, it seems to me now that it will happen, IF it happens at all, either via searching in Dutch, or via someone who knows her and happens to see this posting!
Or via a friend of a friend of a friend...
Geslaagde grap jongon, geslaagde grap.quote:Op maandag 3 december 2012 17:47 schreef Skippy_ball het volgende:
Hij krijgt nog 10 euro van haar XD
He is in luvquote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef Miousana het volgende:
You still haven't told us why you're so desperate to find her.
Nu zit je mij te quoten met geslaagde grap, en wat flik je hier zelf?quote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef Dikkeh het volgende:
You can also order Russian brides if you wish
Just a tip.
Hoi <3quote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nu zit je mij te quoten met geslaagde grap, en wat flik je hier zelf?
Doe toch normaal gast.
On a serious note: I really hope that youᷰ will find he person youᷰre looking for. Unfortunately, I do not know any woman called Cathy with the interests youᷰve described earlier.quote:Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef stephenmoscow het volgende:
it was especially a mutual, serious personal interest I found we shared in History (as a living human story, not academic), and books (my only real possessions), languages, different cultures...like a kindred spirit of interests, that caught my attention, and determination to try to find her!
(and I had been searching for 5+ years to find someone who could help me do some adaptations of Ancient Greek and Latin, and I meet such a person by chance in a Beijing bookshop called Bookworm!)
Stront lelijke gif met 2 framesquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Ferdii het volgende:
Lady's and gentlemen, we found her!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
On a serious note: I really hope that you'll find he person you're looking for. Unfortunately, I do not know any woman called Cathy with the interests you've described earlier.
Good luck mate!
Niet iedereen heeft hosselskills zoals jou koekii.quote:Op maandag 3 december 2012 20:41 schreef koekii het volgende:
Ik vind het wel raar dat die Stephen geen contact gegevens heeft uitgewissseld ofzo iets
Hihi, kon ik dat maarquote:Op maandag 3 december 2012 20:48 schreef Nibnub het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hosselskills zoals jou koekii.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nothing new under the sun here. Later on, the monkey will come out of the sleeve and he will be a troll. We won't see it through the fingers this time!
Advocaat is a lawyer or liqueurquote:Op dinsdag 4 december 2012 05:24 schreef stephenmoscow het volgende:
Perhaps in the community of solicitors in the NL, there is a forum or such? (I think solicitor is "advocaat" in the NL.) She said, in English, she was a solicitor.
hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nothing new under the sun here. Later on, the monkey will come out of the sleeve and he will be a troll. We won't see it through the fingers this time!
jaaa jaa..dacht het nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Advocaat is a lawyer or liqueur
Solicitor sounds more like someone who is applying for a job (sollicitant)
A solicitor is a lawyer who traditionally deals with any legal matter including conducting proceedings in courtquote:
Dat vind ik nu juist zo vreemd. Hij heeft dat nergens gezegd.quote:
Solicitor is meer Brits/OZengels en lawyer is VSengels.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
godverdomme hoe vaak hebben ze jou op je achterhoofd laten vallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien woont die niet eens in Nederland en heb je gewoon een blauwtje gelopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 06:42 schreef stephenmoscow het volgende:
seems the population of the Netherlands is ~16,700,000+, and I am looking for 1 person...hmmn...
Huh? Hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef tarantism het volgende:
[..]
godverdomme hoe vaak hebben ze jou op je achterhoofd laten vallen![]()
![]()
quote:
Dit was niet zo snugger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Qua beroep?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse advocaat ja
En toch heb ik het idee dat deze kerel niet veel voorstelt qua intelligentie. En daarom zou die vrouw best ook zo'n gek zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Ash-Ketchum het volgende:
Succes met zoeken! Misschien vang je haar wel als je haar gevonden hebt!![]()
Hij kan zichzelf moeilijk een liqueur noemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Qua woord met meerdere betekenissen ofwel homoniem
There are people who can find her for you.quote:Op vrijdag 30 november 2012 03:47 schreef stephenmoscow het volgende:
If any one has any other ideas how to try to locate her, please let me know.
Ik zou geen Engels gebruiken als ik het zo matig beheerste. Zomaar een tip.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:31 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat deze kerel niet veel voorstelt qua intelligentie. En daarom zou die vrouw best ook zo'n gek zijn.
Match made in the heaven!
Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou geen Engels gebruiken als ik het zo matig beheerste. Zomaar een tip.
Dit ging even om jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandstalig forum.Of Steven dat wel of niet wil.
Misschien omdat hij geen Nederlands begrijpt?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik zie alleen niet de noodzaak van in dat te typen.
Het is 'a match made in heaven'.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Mijn Engels is best wel goed overigens.
Ik zie alleen niet de noodzaak van in dat te typen.
Ik geloof daar ook geen zak van. Volgens mij kan hij het wel lezen en daardoor zich enigszins redden.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien omdat hij geen Nederlands begrijpt?
Dat weten we (nog) niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook geen zak van. Volgens mij kan hij het wel lezen en daardoor zich enigszins redden.
Het is hem toch gelukt een Fok! account te maken? Dat doe je niet zomaar. Ook niet met google translate.
Dat zal zeker niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:53 schreef Biancavia het volgende:
En hoe oud is 'Cathy' ongeveer? Hoe ziet ze er ongeveer uit?
Of weet hij dat ook niet meer?
quote:Op zondag 2 december 2012 16:31 schreef stephenmoscow het volgende:
Appearance: Brunette. Mid/late-30s. Medium height. Intelligent book reading traveler!
En hoe weet deze gek man zo zeker dat zij Nederlands is? Had ze wel een Nederlands accent of zo?quote:
Waarom wel? TS is maar een gewoon internet-user.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Tanin het volgende:
Good luck dude!
En waarom heeft geenstijl/powned dit nog niet opgepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef stephenmoscow het volgende:
I think it is Sinterklaus evening in the Netherlands! A merry, festive eve to all who read this!
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef stephenmoscow het volgende:
I think it is Sinterklaus evening in the Netherlands! A merry, festive eve to all who read this!
Wake up Stephen... There's a message for you..quote:Op woensdag 5 december 2012 10:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMA25032010_001
Is this her?
http://www.schuurmans.nl/(...)043BF90?opendocument
Or this?
DM's hoor je niet bekend te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef Hetkapitaal het volgende:
TS stuurde mij dit bericht:
and I was not in best of shape,
left soon after to get out of
Beijing . if I didnt have serious
interest in common interests
with her , would go to all this
effort. we didnt finish that first
conversation, and that is what i
am determined to do!
Wat moet ik hier op- of aanmerken?
Dit zou iemand uit moskou nooit wetenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef stephenmoscow het volgende:
Uh wel als iemand hem dat heeft verteldquote:Op donderdag 6 december 2012 00:42 schreef kort het volgende:
[..]
Dit zou iemand uit moskou nooit weten
Je hebt m'n avatar gegapt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef DrSnuggle het volgende:
What is the reason you want to get in contact with her? Is it love or because she has an important package and you need to find it otherwise the people will kill your family?
Wij zijn er iig van hem af.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk zo'n stalker een platform geven...
twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
jou UIquote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef kip-kerrie het volgende:
http://www.nolet-advocate(...)3A04C1257694004F769F
Ik weet het niet zeker, maar als zij zelf dat adres online zet, dan kan elke hollandse idioot haar dus benaderen om priveredenen, en elke russische idioot die nederlands spreekt en het kan vinden dus ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hoe zit het met de privacy van deze mensen die aan Stephenmoscow doorgegeven worden? Ik kan me heus niet voorstellen dat als ik advocaat was en een webpagina had voor mijn klanten, dat mensen misbruik van mijn informatie op de site zouden maken om mij persoonlijk te benaderen.
Het is tenslotte geen zakelijke doeleinde wat Stephen nastreeft maar een persoonlijke. Dus hoe zit het met het privacybeleid van Fok omtrent deze kwestie?
Enige moderator misschien die hier duidelijkheid over wil geven?
quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hé, en if you nut find her, unfortunately peanutbutter toch!
Dat weten ze in Moskou toch wel tong.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
I was joking. Dick Advocaat is a famous soccercoach in the Netherlands.
I hope you will find her.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hoe zit het met de privacy van deze mensen die aan Stephenmoscow doorgegeven worden? Ik kan me heus niet voorstellen dat als ik advocaat was en een webpagina had voor mijn klanten, dat mensen misbruik van mijn informatie op de site zouden maken om mij persoonlijk te benaderen.
Het is tenslotte geen zakelijke doeleinde wat Stephen nastreeft maar een persoonlijke. Dus hoe zit het met het privacybeleid van Fok omtrent deze kwestie?
Enige moderator misschien die hier duidelijkheid over wil geven?
Tsjah, evengoed is het niet echt fijn als er hier allemaal privegegevens gepost worden. En hoe weten wij dat de bedoelingen van stephenmoscow wel zo goed zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar als zij zelf dat adres online zet, dan kan elke hollandse idioot haar dus benaderen om priveredenen, en elke russische idioot die nederlands spreekt en het kan vinden dus ook.
Het is dan haar taak om er niet op in te gaan, lijkt me dat Fok! er weinig mee van doen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |