I will learn you a lesson.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ferdii het volgende:
Let me learn you a lesson my friend,
When a Dutch girl said, "I'll call you" she ment: "I did finally get rid of that ugly, annoying, boring guy"
So quit searching and start drinking wodka
Ik heb al flyers voor die gozer opgehangen in bibliotheken etc.quote:Op zondag 2 december 2012 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit moet toch op een of andere manier wijder verspreid kunnen worden? Wie slingert het even twitter op met een verzoek tot retweeten?
Wat leukquote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik heb al flyers voor die gozer opgehangen in bibliotheken etc.
Nee geen privedingen posten, hem dm'en is toch ook voldoende? Hij post hier vast wel of het 1 van de 3 wasquote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Hoe zit het met gegevens van personen? Mag ik die 3 linkjes hier neer zetten of?
Nu alleen nog hopen dat mensen serieus reagerenquote:
Precies. Ik had ook al op linkedin gezocht, maar ik heb geen premium account en dan is het geen doen, 10000 of zo profielen doornemenquote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat mensen serieus reageren
Prima!quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen privedingen posten, hem dm'en is toch ook voldoende? Hij post hier vast wel of het 1 van de 3 was
Kan me niet voorstellen hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Nibnub het volgende:
Zou eigenlijk wel grappig zijn als het een major troll is.
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Nibnub het volgende:
Zou eigenlijk wel grappig zijn als het een major troll is.
Precies, toen ik ging googelen op wat steekwoorden uit de OP kwam ik heel wat tegen wat van hem afkomstig was.quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).
als t een troll is, is het wel een goedequote:Op zondag 2 december 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, toen ik ging googelen op wat steekwoorden uit de OP kwam ik heel wat tegen wat van hem afkomstig was.
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Seam het volgende:
No offence maar deze autist gaat natuurlijk nooit van zijn leven slagen
Dat is het dusquote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]Serieus. Je zou bijna denken, dat is haar!
Ik zeg niet voor niets "major" troll.quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan doet hij wel zijn best. Hij post dit namelijk overal (marktplaats / advocatenbladen / speurders / weblogs van zichzelf / losttrekkers forums / reisforums).
Staat er op! RT is een knuffel.twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
Donequote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Orealo het volgende:
Staat er op! RT is een knuffel.twitter:Bob_Bakker twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:04:05Wie kan er helpen? Meneer zoekt ene Katrien/Cathy/Katherine/a uit Nederland. Advocate op sabbatical in China. RT = lief GC / Alstublieft, help mij "Cathy" uit Nederland te vinden! reageer retweet
Markplaatsquote:Op zondag 2 december 2012 19:54 schreef Nibnub het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets "major" troll.
Grapje, ik denk dat je inderdaad gelijk hebt ja.
Zou het dan zo zijn?quote:
Niet postenquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
Posten of linkje sturen naar die vent!
| 1 | https://www.google.nl/search?q=katrien+advocate&oq=katrien+advocate&aqs=chrome.0.57j0l3j62l2.4506&sugexp=chrome,mod=7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=nl&tbo=d&sclient=psy-ab&q=katrien+lawyer+Beijing&oq=katrien+lawyer+Beijing&gs_l=serp.3...7897.9391.2.9476.9.8.1.0.0.0.84.466.8.8.0...0.0...1c.1.Ahg5QRRV1KQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48acef9604301d92&bpcl=39314241&biw=1366&bih=643 |
quote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef RBWO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |